Katson peiliin. Musta pipo, musta maski ja mustat aurinkolasit. Valmiina Lidliin. Hihkun innosta, tunnistaakohan kukaan minua kun maksan satasen sileällä setelillä.
Kaupassa huomasin että ostoslista oli unohtunut keittiön pöydälle. Mitä ihmettä siinä luki.
Ostan 2 whisshyä, banaania, lihapullat muusilla ja juustoa. Olen ihan sekaisin. En edes huomaa ihastuttavia wau kuiskauksia kassalla kun ojennan sileän setelin lompakosta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Joku keksii tuollaisia?
Millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku keksii tuollaisia?
Millaisia?
Aloituksia.
Minullakin on tuollaisia fantasioita mutta olen vielä alasti niissä
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on vialla? hauska.
Minäkin ihmettelen? En ymmärrä niitä viha-aloituksia mieheni sitä ja tätä. Miksi trollata miehiä? Puolet kansasta on miehiä. Ja kuitenkin mode poistaa tälläiset aloitukset kuin ne vihapuheet.
Tunnistin! Mutta ei se mitään - hymyillään mustan maskin takaa, kun törmätään Lidlissä.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on vialla? hauska.
Minäkin ihmettelen? En ymmärrä niitä viha-aloituksia mieheni sitä ja tätä. Miksi trollata miehiä? Puolet kansasta on miehiä. Ja kuitenkin mode poistaa tälläiset aloitukset kuin ne vihapuheet.
Sinä nyt näet m-vihaa, vaikka puhuttaisiin kukkaruukuista.
Mistä saa 100€ seteleitä Helsingissä? Olen muutaman kerran yrittänyt nostaa kauppojen kassoilla heikolla menestyksellä. Olisi kätevä ottaa Aasian matkalle mukaan isompia seteleitä. Sorry off-topic
Esim Tokmanni kuulutti että kassalta voi nostaa käteistä 200 e asti.
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta ei heillä ole isoja seteleitä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ostanut sidukkaa? Unohtuiko?
Listalla ei ollut sidukkaa. Ainoa minkä unohdin oli sämpylät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kysynyt? En usko. Joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kysynyt? En usko. Joka päivä?
Olen kysynyt muutaman kerran Kaisaniemestä ja sanoivat että isoja seteleitä ei juurikaan liiku, olen myös kysynyt Kampin supermarketista ja parista muusta, sama laulu.
Vierailija kirjoitti:
Olihan sulla nuorekas farkkuasu?
Kyllä oli. Vein sen UFF-laatikkoon. Se kutistui pesussa. Ap
Olen kyllä nähnyt että venäläiset joskus maksavat isoilla seteleillä.
Sama. Olen usein nähnyt että ostokset maksavat yli 100e ja maksetaan kahdella satasen setelillä
Huumekaupassa ja harmaassa taloudessa liikkuvat isot setelit, missään laillisessa toiminnassa ei juurikaan. Toki sileän satosen setelin kohdalla kassa aina joutuu epäilemään myös, että se on lähtöisin asiakkan omasta rahapajasta.
Joku keksii tuollaisia?