Mitä tissivaon näkyminen kertoo naisesta
jos käyttää jatkuvasti vaatteita jotka kys. vaon paljastavat?
Kommentit (97)
Yhtä mautonta, kuin persevaon esittely.
Aika vähän. Liki kaikilla naisilla on rinnat, jolloin tissivako on melko yleinen.
Huomaavainen, ihmisystävällinen. Pyyteettömästi piristää miesten harmaata arkea. Hieno ihminen.
Että on tissit. Pitäiskö mun rintavana naisena pitää mahdollisimman umpinaisia paitoja, ettei vain vahingossakaan näy rintavakoa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:10"]
Että on tissit. Pitäiskö mun rintavana naisena pitää mahdollisimman umpinaisia paitoja, ettei vain vahingossakaan näy rintavakoa?
[/quote]
Ihan normipaidat riittää, niitä löytyy kaupoista runsaasti. Itselläni 75f eikä tissivako näy julkisilla paikoilla.
Minä annan huoletta nykyään tissivaon näkyä. Nyt on vakoa mitä näyttää, kun imetyksen jäljiltä rinnat on aasta pullistuneet ceehen! En ole huomannut, että kukaan niitä vilkuilisi, mutta moni paita näyttää kivemmalle.
Haluaa huomiota. Tuskin kuitenkaan munaa, ainakaan keneltä vaan.
Mäpä tiedän mitä nää tissivako-aloitukset kertoo aloittajistaan.
Käyttää normaaleja vaatteita ja on isot rinnat. Minulla taitaa vapaa-ajalla lähes aina näkyä kun rinnat alkavat melko ylhäältä ja en pidä paidoista joissa on tiukkoja kaula-aukkoja vaan käytän ihan tavallisia trikoopaitoja. 75E
On isotissinen, eikä halua pukeutua aina tyyliin poolopaitoihin...
Ei se kerro yhtään mitään. Kauniin naisen tissivako on kyllä kivaa katseltavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:25"]
On isotissinen, eikä halua pukeutua aina tyyliin poolopaitoihin...
[/quote]
Eikö pusero voi peittää tissivaon olematta poolopaita? Olen isorintainen ja aina sopivilla, todella vilpoisilla puuvillapaidoilla tämä on onnistunut.
Alauokkaista touhua tissivaon näytteleminen muille kuin seksikumppanilleen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:08"]
Yhtä mautonta, kuin persevaon esittely.
[/quote]Siis täh? Löysää nutturaasi hei. Katsopa vanhoja tanssiaispukuja.
Pitäisikö minun isoperseisenä hankkia korkeavyötäröisempiä housuja? Minkä minä sille mahdan, että puoli persettä vilkkuu matalavyötäröisistä housuistani. Tykkään enemmän sellaisista.
Kertoo sen, että naisilla on tissit. Vaikka kaikille ei vakoa tule.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:07"]
Kyttääjä on perverssi. Ei kukaan vahtaa näkyykö jollakin tissivako vai ei.
Ne kyttääjät on niitä joiden on parempi muuttaa oikeaan muslimimaahan pakoon perversioitaan.
[/quote]
En ole perverssi ja sitä paitsi heteronainen. Silti minusta on jotenkin kiusaannuttavaa katsoa kenenkään intiimejä paikkoja.
En halua katsoa persvakojakaan. Rinnat on tässä kulttuurissa seksuaalista aluetta.
Vosu.