Mitä tissivaon näkyminen kertoo naisesta
jos käyttää jatkuvasti vaatteita jotka kys. vaon paljastavat?
Kommentit (97)
No mulla on hyvät tissit niin antaa muidenkin nauttia niistä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:10"]Huomionkipeä tyrkky! [/quote] Sanoo pienitissinen, jolla ei ole yhtään mitään mitä näyttää.
[/quote]
Tissit on lasten imettämistä varten. En oli ikinä ymmärtänyt näitä äidinnussijoita, jotka kiihottuvat rinnoista. Olette helvetin outoja.
[/quote]
Se kun sattuu olemaan mies.
Että on isot tissit. Kuuma ilma ja muuta kuraa, niin mitä hittoa! Joko täällä Suomessakin pitää alkaa pukeutua burkhaan? Helvetti samaa nahkaa ja läskiä se on kuin muukin iho, jos sen näkemisestä saa jonkun issuen, niin ongelma on ihan omassa pääkopassa.
Riippuu vähän paljonko näkyy. Jos tissit pursuaa ulos paidasta, niin se on aika mautonta ja tulee mieleen huomiohuora tms.
Joskus nyt vähän näkyy, eikä se maailmaa kaada, mutta rajansa kaikella. Myös sekin vaikuttaa, missä päin liikkuu tissit vilkkuen.
Tyylikurssilla sanottiin, et silloin kun ei ole mitään näytettävää (kuten minulla silloin), niin ei paljastella.
Nyt kun olen lihonut, niin huvikseni joskus pukeudun niin että tissivako (pienoinen) näkyy.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:10"]Että on tissit. Pitäiskö mun rintavana naisena pitää mahdollisimman umpinaisia paitoja, ettei vain vahingossakaan näy rintavakoa?
[/quote]
Juu. Ilmeisesti pusero korviin asti vaan vaikka 35°c.
Mitenhän voi käydä rannalla ja olla uikkareissa, hmmmmm.
G65
[/quote]
Niin, välimuotojahan ei ole olemassa, on vain ne ääripäät.
[/quote]
Oliko AA?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:10"]Huomionkipeä tyrkky! [/quote] Sanoo pienitissinen, jolla ei ole yhtään mitään mitä näyttää.
[/quote]
Tissit on lasten imettämistä varten. En oli ikinä ymmärtänyt näitä äidinnussijoita, jotka kiihottuvat rinnoista. Olette helvetin outoja.
[/quote] Heh, kumosit oman juttusi!
Riippuu kuinka paljon näkyy. Jos nyt vako vähän vilahtaa eikä ne tissit pursua ulos niin fine. Mutta jos aina on tissivaot näkyvissä ja syvään uurrettu niin tyrkky.
No ei tarvi olla ees isot tissit että rintavako näkyy. Paidat on niin isokauluksisia nykyään.
Mun rintsikat on 80A eli ei tosiaan isot mutta M-koon paidoista kaula-aukko venahtaa järjestäen niin alas että jotain näkyy.
Pidän sitä paitsi aina yleensä toppia alla, siis Gina tricotin näitä pitkiä tank toppeja. Nyt kotona pelkkä toppi päällä ja rintavako näkyy taas. En voi oikein pienempää kokoakaan ostaa, kun muuten kinnaa kaikki vatsamakkarat ilkeästi näkyviin.
Millaisia vaatteita siis ostaisin? Mulla on jokunen venepäänteinen paita, mutta siihen se sit jääkin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:54"]
[/quote]
[/quote]
Laitetaanko pernaruttoa tulemaan?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:53"]Tyylikurssilla sanottiin, et silloin kun ei ole mitään näytettävää (kuten minulla silloin), niin ei paljastella.
Nyt kun olen lihonut, niin huvikseni joskus pukeudun niin että tissivako (pienoinen) näkyy.
[/quote]
Ha ha. "Ei näytettävää, ei paljasteta. Eihän silloin voi näyttää mitään. Korkeintaan kuopat :D
G65
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:54"]
[/quote]
[/quote]
Laitetaanko pernaruttoa tulemaan?
[/quote] Ei niin paljon tarvi suuttua vaikka kiinni jäitkin housut kintuissa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:56"]Riippuu kuinka paljon näkyy. Jos nyt vako vähän vilahtaa eikä ne tissit pursua ulos niin fine. Mutta jos aina on tissivaot näkyvissä ja syvään uurrettu niin tyrkky.
[/quote]
Mitenhän miehillä voi sitten pullottaa munat.
Olisiko luonnonlaki eli pakko, molemmilla.
Yleensä naamastaan ruma + lisäksi ylipainoinen. Kyllähän ne rintarauhaset rasvasta koostuvat, joten rasvaa on yleensä myös muualla. Arvaan, että tähän tulee nyt kilpaa huutamaan kymmenen mallinmitoissa muuten olevaa harvinaista naista, joilla sattuu vaan rasva kertymään rintoihin. Yleensä korostetaan myös sitä parasta osaa ulkonäössä eli vanha sanonta "rumat ne tisseillä koreilee, pitää yleensä paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:53"]Tyylikurssilla sanottiin, et silloin kun ei ole mitään näytettävää (kuten minulla silloin), niin ei paljastella.
[/quote]
Ei ei, vain pienirintaisten päällä avara kaula-aukko näyttää tyylikkäältä, isorintaisilla halvalta. Tämähän on ihan yksi perusjuttuja pukeutumisessa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:03"]
Yleensä naamastaan ruma + lisäksi ylipainoinen. Kyllähän ne rintarauhaset rasvasta koostuvat, joten rasvaa on yleensä myös muualla. Arvaan, että tähän tulee nyt kilpaa huutamaan kymmenen mallinmitoissa muuten olevaa harvinaista naista, joilla sattuu vaan rasva kertymään rintoihin. Yleensä korostetaan myös sitä parasta osaa ulkonäössä eli vanha sanonta "rumat ne tisseillä koreilee, pitää yleensä paikkansa.
[/quote] Vaatteilla.
Minulla on iso hyllyvä maha, mitä esittelen ylpeänä napapaidoissa. Litteävatsaiset kateelliset ulisevat aina, että suuri vatsa pitäisi peittää pidemmällä paidalla! Mutta mullapa on mitä näyttää! :D T: vy 120cm
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:53"]Tyylikurssilla sanottiin, et silloin kun ei ole mitään näytettävää (kuten minulla silloin), niin ei paljastella. Nyt kun olen lihonut, niin huvikseni joskus pukeudun niin että tissivako (pienoinen) näkyy. [/quote] Ei ei, vain pienirintaisten päällä avara kaula-aukko näyttää tyylikkäältä, isorintaisilla halvalta. Tämähän on ihan yksi perusjuttuja pukeutumisessa?
[/quote] Naurahdin
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:07"]
Minulla on iso hyllyvä maha, mitä esittelen ylpeänä napapaidoissa. Litteävatsaiset kateelliset ulisevat aina, että suuri vatsa pitäisi peittää pidemmällä paidalla! Mutta mullapa on mitä näyttää! :D T: vy 120cm
[/quote] Rohkea. Kunnioitan!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:46"]Naurattaa kun kuulen korvissani miten jokuset vastanneista kiehuu. Kateudesta.
[/quote]
Vahingossa alapeukutin.
G65