Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni peliriippuvuudestani

Vierailija
04.07.2015 |

Olen ollut sairas.. Jo pitkään, yli vuoden. Olen elänyt asian kanssa yksin sillä olen saanut tämän salattua. Eilen rohmahdin ja kerroin miehelleni.. Pelkäsin niin paljon.. Olen velkaantunut 10 000€:lla mutta nyt oli pakko kertoa sillä en selviä näistä.

Ja kerrottuani, tiesin että tämä on tosi rakkautta. Mieheni tietenkin järkyttyi, mutta sanoi, että yhdessä selviämme. Niin teemmekin, ja minä tulen parantumaan.

Kannustan kaikkia ihmisiä joilla on ko.sairaus tai joku muu, kertomaan läheisille niin saatte apua. Te Selviätte! <3

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella rohkea! Onnea tulevaan.

Vierailija
2/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tää alkais masentamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:41"]Mua tää alkais masentamaan.
[/quote]

Mikä? Olen ollut masentunut melkein koko tämän ajan. Eilen vaan oli pakko kertoa.. Ja nyt on kaikki paremmin. -ap

Vierailija
4/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:41"]Mua tää alkais masentamaan.
[/quote]

Mikä? Olen ollut masentunut melkein koko tämän ajan. Eilen vaan oli pakko kertoa.. Ja nyt on kaikki paremmin. -ap
[/quote]

Masentaa olisi kuulla tuollaista puolisolta. Varmaan antaa ymmärtää, että antaa sulle tuommoisen anteeksi mutta uskon että on hänellä petetty olo ja miettii oletko se sama ihminen johon rakastui. Ihan surettaa sun liiton/miehen puolesta.

Vierailija
5/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:41"]Mua tää alkais masentamaan.
[/quote]

[/quote]

Masentaa olisi kuulla tuollaista puolisolta. Varmaan antaa ymmärtää, että antaa sulle tuommoisen anteeksi mutta uskon että on hänellä petetty olo ja miettii oletko se sama ihminen johon rakastui. Ihan surettaa sun liiton/miehen puolesta.
[/quote]

Tiedän tottakai että näin on.. Mutta eikö rakkaus ole sitä että yhdessä selvitään niin ylä- kuin alamäistäkin? Ei ole antanut vielä anteeksi; sanoi niin itsekkin mutta haluaa auttaa. Minkä takia hän jättäisi minut siksi että olen sairas ja tiedostan sen itsekin? Se jos joku ei olisi tosirakkautta ja saisi sitten lähteäkin.. -ap

Vierailija
6/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:41"]Mua tää alkais masentamaan.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tiedän tottakai että näin on.. Mutta eikö rakkaus ole sitä että yhdessä selvitään niin ylä- kuin alamäistäkin? Ei ole antanut vielä anteeksi; sanoi niin itsekkin mutta haluaa auttaa. Minkä takia hän jättäisi minut siksi että olen sairas ja tiedostan sen itsekin? Se jos joku ei olisi tosirakkautta ja saisi sitten lähteäkin.. -ap
[/quote]

Joka tapauksessa toivon kaikkea hyvää ja erityisesti että paranet tuosta sairaudesta. Sinun on kuitenkin tehtävä paljon töitä, että voit saada miehen luottamuksen takaisin.

Vierailija
7/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:41"]Mua tää alkais masentamaan.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joka tapauksessa toivon kaikkea hyvää ja erityisesti että paranet tuosta sairaudesta. Sinun on kuitenkin tehtävä paljon töitä, että voit saada miehen luottamuksen takaisin.
[/quote]

Kiitos <3 -ap

Vierailija
8/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde syyllistämään heitä jotka ovat riippuvaisen puolisonsa joutuneet jättämään. Toivon kaikkea hyvää kuitenkin.

Vierailija
9/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:11"]Älä lähde syyllistämään heitä jotka ovat riippuvaisen puolisonsa joutuneet jättämään. Toivon kaikkea hyvää kuitenkin.
[/quote]

Jos ihminen on sairas, sen myöntää ja paranee, miksi se pitäisi jättää? Miksi ei voi auttaa? Ymmärrän jättämisen siinä vaiheessa jos toinen ei hanki apua ja on aina vaan riippuvainen. -ap

Vierailija
10/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvainen ihminen on aina riippuvainen. Raskastahan tuollaisen kumppani on olla. Aina pitää olla silmät selässäkin.

Vierailija
11/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:11"]Älä lähde syyllistämään heitä jotka ovat riippuvaisen puolisonsa joutuneet jättämään. Toivon kaikkea hyvää kuitenkin.
[/quote]

Jos ihminen on sairas, sen myöntää ja paranee, miksi se pitäisi jättää? Miksi ei voi auttaa? Ymmärrän jättämisen siinä vaiheessa jos toinen ei hanki apua ja on aina vaan riippuvainen. -ap
[/quote]

Mutta paraneeko? Systemaattiseen vuoden kestävään valehteluun kykenevä on aika riski puolisona. Varsinkin jos on lapsia, lasten hyvinvointi on laitettava toisen hyysäämisen edelle.

Vierailija
12/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosi rakkautta salata toiselta tälläistä noin kauan? Varsinkin kun asia vaikuttaa häneenkin hyvin paljon.

Vierailija
13/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta ette selvästikkään jotkut tiedä mitä on olla sairas. :-( ap, älä välitä! Sinä ja miehesi selviätte tästä, ja ainakin minä uskon että voit parantua. Tätini oli alkoholisti 15 vuotta ja hänkin parani ja on ollut kuivilla jo kohta 4 vuotta. :-) se vaatii lujaa tahtoa!

Vierailija
14/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos haluat tosissasi parantua, hakeudu ammattiavun piiriin. Kahdestaan ette miehenne kanssa selviä.

Vierailija
15/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:52"]Ap, jos haluat tosissasi parantua, hakeudu ammattiavun piiriin. Kahdestaan ette miehenne kanssa selviä.
[/quote]

Miksi emme? -ap

Vierailija
16/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittelen lämpimästi että haet vertaistukea muista peliriippuvaisista.
Kotona puhu ääneen, puhu silloinkin kun houkuttaisi pelata. Selviätte parhaiten kun olet äärettömän rehellinen.. Ja haet apua!

Halaus ja tsemppiä!

Vierailija
17/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:55"]Ap, suosittelen lämpimästi että haet vertaistukea muista peliriippuvaisista.
Kotona puhu ääneen, puhu silloinkin kun houkuttaisi pelata. Selviätte parhaiten kun olet äärettömän rehellinen.. Ja haet apua!

Halaus ja tsemppiä!
[/quote]

Kiitos!! <3

Vierailija
18/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvihän tuo puhuminen sulta on päälle vuoden ajankin onnistunut. Joo, varmaan onnistutte ilman ulkopuolista apua. 

Säkun tiedät miten helppoa on valehdella, mikset sitä siis jatkossakin jatkaisi tarpeen tullen. 

Mä en jättäisi sairauden takia, mutta tuollaisen salailun takia kyllä. Mikä parisuhde se on, jos toiseen ei uskalleta uskotua tuollaisella hetkellä vaan vasta pakon edessä.

Vierailija
19/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:57"]Hyvihän tuo puhuminen sulta on päälle vuoden ajankin onnistunut. Joo, varmaan onnistutte ilman ulkopuolista apua. 

Säkun tiedät miten helppoa on valehdella, mikset sitä siis jatkossakin jatkaisi tarpeen tullen. 

Mä en jättäisi sairauden takia, mutta tuollaisen salailun takia kyllä. Mikä parisuhde se on, jos toiseen ei uskalleta uskotua tuollaisella hetkellä vaan vasta pakon edessä.
[/quote]

En jaksa edes vastata ihmisille joilla ei ole mitään käsitystä tälläksestä. -ap

Vierailija
20/26 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistiset kommentit peukutetaan alas saakka, ihkuhalijaxu-hehkutukset taas toiseen suuntaan. Justiin joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän