Kerroin miehelleni peliriippuvuudestani
Olen ollut sairas.. Jo pitkään, yli vuoden. Olen elänyt asian kanssa yksin sillä olen saanut tämän salattua. Eilen rohmahdin ja kerroin miehelleni.. Pelkäsin niin paljon.. Olen velkaantunut 10 000€:lla mutta nyt oli pakko kertoa sillä en selviä näistä.
Ja kerrottuani, tiesin että tämä on tosi rakkautta. Mieheni tietenkin järkyttyi, mutta sanoi, että yhdessä selviämme. Niin teemmekin, ja minä tulen parantumaan.
Kannustan kaikkia ihmisiä joilla on ko.sairaus tai joku muu, kertomaan läheisille niin saatte apua. Te Selviätte! <3
Kommentit (26)
Ota vastuuta asiasta, et voi uhriutua "mutku mä oon sairas"-kortin taakse kokoaikaa. Tarvitset oikeasti apua jos olet 10 000 eurolla päässyt velkautumaan. Siihen ei oikeasti ne tsempit auta.
Nää on jänniä juttuja, jos palstalle tulee vaimo kirjoittamaan että mies on alko/peli/huumeriippuvainen niin johan käsketään jättämään, mutta nyt kaikki on ah-niin ruusuista kun riippuvainen onkin nainen.
Voin vaan kuvitella ketjun jossa vaimo olisi juuri saanut tietää miehen pelanneen velkaa 10 000 euroa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:01"]Ota vastuuta asiasta, et voi uhriutua "mutku mä oon sairas"-kortin taakse kokoaikaa. Tarvitset oikeasti apua jos olet 10 000 eurolla päässyt velkautumaan. Siihen ei oikeasti ne tsempit auta.
[/quote]
Miten en sinun mielestäsi ole ottanut vastuuta? Kerta pystyt niin sanomaan? :-) -ap
Onnea sulle! :)
Luulen että mun mies huomaa lähiaikoina minun sairastavan anoreksiaa. Odotan kauhulla sitä päivää
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:07"]Onnea sulle! :)
Luulen että mun mies huomaa lähiaikoina minun sairastavan anoreksiaa. Odotan kauhulla sitä päivää
[/quote]
Toivottavasti paranet..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:57"]Hyvihän tuo puhuminen sulta on päälle vuoden ajankin onnistunut. Joo, varmaan onnistutte ilman ulkopuolista apua. Säkun tiedät miten helppoa on valehdella, mikset sitä siis jatkossakin jatkaisi tarpeen tullen. Mä en jättäisi sairauden takia, mutta tuollaisen salailun takia kyllä. Mikä parisuhde se on, jos toiseen ei uskalleta uskotua tuollaisella hetkellä vaan vasta pakon edessä. [/quote] En jaksa edes vastata ihmisille joilla ei ole mitään käsitystä tälläksestä. -ap
[/quote]
No etpä tietenkään. Jaksuhalit. Helpompaahan se on tsemppeihin kiitellä, kun ajatella asiaa tosissaan.