Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ostanut fiksuruoka.fi sivulta?

Vierailija
19.02.2022 |

Pelaako toimitus ym. hyvin? Ajattelin kokeilla kun halvalla saa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii, olen tilannut sieltä ja Matsmartilta.

Vierailija
2/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii yleensä todella hyvin. Nyt viimeksi kulunut syksy ja alkutalvi niillä oli varastokirjanpidossa ongelmia eikä aina saanut kaikkea tilaamaansa, vastineeksi tarjottiin alekoodia jonka arvo oli väh puuttuva tuote, yleensä hieman korkeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen palaute on tähän saakka 100 prosenttia joten taidanpa laittaa ensimmäisen tilaukseni vetämään, Kiitos.

Vierailija
4/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt muutamaan kertaan. Mutta todellisuudessa vaatisi hirveästi tutkimista että mitä tuotteita sieltä kannattaisi ostaa, kun prismasta voi saada vastaavia samalla hinnalla tai halvemmalla.

Vierailija
5/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, edullinen kotiinkuljetus.

Vierailija
6/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain Stupidoruoka.fi-sivustolta. Siellä ei toimi mikään, en suosittele.

Vierailija
7/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden -30% vastaa Liitin hintaa.

Pienellä painetussa lukee että ostatkin klarnalta, ulkomaalainen ongelmafirma, kierrä kaukaa, klarna siis.

Vierailija
8/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt muutamaan kertaan. Mutta todellisuudessa vaatisi hirveästi tutkimista että mitä tuotteita sieltä kannattaisi ostaa, kun prismasta voi saada vastaavia samalla hinnalla tai halvemmalla.

No ei kyllä saa - joku kahvi taitaa olla kauppahintainen, mutta yhdessäkin tuotteessa markettihinta 3,50 ja fiksussa 70snt.

Vierailija
9/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta lähinnä talous- ja sisustustavaroissa. Ruuassa en ole tuota huomannut.

Vierailija
10/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katselin, mutta näytti olevan lähinnä ei-fiksua ruokaa myynnissä.

Vierailija
11/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin olen yrittänyt kerryttää ostoskoriin joitain sellaisia tuotteita joita oikeastikin käyttäisin mutta en ole saanut ilmaisia toimituskuluja kasaan niin tilaaminen on jäänyt.

En oikein näe järkeväksi hamstrata pian vanhentuvia esim. joulusuklaita kilokaupalla vain siksi kun on halpaa.

Vierailija
12/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisille ruoan laittaminen on niin vaikeaa ja vastenmielistä? Teen lähes kaiken itse hyvistä raaka-aineista ja nautin siitä. Säästyy pitkä penni ja saa juuri sitä mitä haluaa, lisäksi oppii koko ajan uutta. En ehkä ole aivan tyypillinen mies...

Vierailija
13/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja toimii hyvin. Tuotevalikoima vaihtelee joten kannattaa käydä usein katsomassa mitä on tarjolla.

Vierailija
14/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna ainoana maksutapana. Voit menettää rahasi jos tulee ongelmia. Ykkönen ruotsin kuluttajariidoissa.

Vierailija
15/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa siellä on kaikki turha ei tavallinen hyvä ruoka

Vierailija
16/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin olen yrittänyt kerryttää ostoskoriin joitain sellaisia tuotteita joita oikeastikin käyttäisin mutta en ole saanut ilmaisia toimituskuluja kasaan niin tilaaminen on jäänyt.

En oikein näe järkeväksi hamstrata pian vanhentuvia esim. joulusuklaita kilokaupalla vain siksi kun on halpaa.

Oletkö tyhmä?!

Vierailija
17/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Tuotteet on aina pakattu hyvin ja tullut ehjinä perille, toisin kuin Matsmartilta.

Vierailija
18/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna ainoana maksutapana. Voit menettää rahasi jos tulee ongelmia. Ykkönen ruotsin kuluttajariidoissa.

Maksan luottokortilla, joten saan rahat takaisin jos kauppa ei vastaa sovittua.

Vierailija
19/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aina ilmaisen toimituksen ja olen ollut tyytyväinen. Hyvä kauppa silloin kun siellä on hyviä tuotteita hyvässä tarjouksessa. Miinusta siitä, että valikoima painottuu herkkuihin ja muuhun tuhaan, suurin osa tarjouksista on huonoja ja yleensä hyvät tarjoukset myydään nopeasti loppuun tai niiden hintoja nostetaan.

Vierailija
20/21 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei siellä ole mitään mitä ostaisin täydellä hinnallakaan.