Oletko ostanut fiksuruoka.fi sivulta?
Pelaako toimitus ym. hyvin? Ajattelin kokeilla kun halvalla saa.
Kommentit (21)
Toimii yleensä todella hyvin. Nyt viimeksi kulunut syksy ja alkutalvi niillä oli varastokirjanpidossa ongelmia eikä aina saanut kaikkea tilaamaansa, vastineeksi tarjottiin alekoodia jonka arvo oli väh puuttuva tuote, yleensä hieman korkeampi.
Positiivinen palaute on tähän saakka 100 prosenttia joten taidanpa laittaa ensimmäisen tilaukseni vetämään, Kiitos.
Oon miettinyt muutamaan kertaan. Mutta todellisuudessa vaatisi hirveästi tutkimista että mitä tuotteita sieltä kannattaisi ostaa, kun prismasta voi saada vastaavia samalla hinnalla tai halvemmalla.
Hyvin toimii, edullinen kotiinkuljetus.
Ostan vain Stupidoruoka.fi-sivustolta. Siellä ei toimi mikään, en suosittele.
Niiden -30% vastaa Liitin hintaa.
Pienellä painetussa lukee että ostatkin klarnalta, ulkomaalainen ongelmafirma, kierrä kaukaa, klarna siis.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt muutamaan kertaan. Mutta todellisuudessa vaatisi hirveästi tutkimista että mitä tuotteita sieltä kannattaisi ostaa, kun prismasta voi saada vastaavia samalla hinnalla tai halvemmalla.
No ei kyllä saa - joku kahvi taitaa olla kauppahintainen, mutta yhdessäkin tuotteessa markettihinta 3,50 ja fiksussa 70snt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta lähinnä talous- ja sisustustavaroissa. Ruuassa en ole tuota huomannut.
Joskus katselin, mutta näytti olevan lähinnä ei-fiksua ruokaa myynnissä.
Silloin tällöin olen yrittänyt kerryttää ostoskoriin joitain sellaisia tuotteita joita oikeastikin käyttäisin mutta en ole saanut ilmaisia toimituskuluja kasaan niin tilaaminen on jäänyt.
En oikein näe järkeväksi hamstrata pian vanhentuvia esim. joulusuklaita kilokaupalla vain siksi kun on halpaa.
Miksi ihmisille ruoan laittaminen on niin vaikeaa ja vastenmielistä? Teen lähes kaiken itse hyvistä raaka-aineista ja nautin siitä. Säästyy pitkä penni ja saa juuri sitä mitä haluaa, lisäksi oppii koko ajan uutta. En ehkä ole aivan tyypillinen mies...
Olen ostanut ja toimii hyvin. Tuotevalikoima vaihtelee joten kannattaa käydä usein katsomassa mitä on tarjolla.
Klarna ainoana maksutapana. Voit menettää rahasi jos tulee ongelmia. Ykkönen ruotsin kuluttajariidoissa.
Halpaa siellä on kaikki turha ei tavallinen hyvä ruoka
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin olen yrittänyt kerryttää ostoskoriin joitain sellaisia tuotteita joita oikeastikin käyttäisin mutta en ole saanut ilmaisia toimituskuluja kasaan niin tilaaminen on jäänyt.
En oikein näe järkeväksi hamstrata pian vanhentuvia esim. joulusuklaita kilokaupalla vain siksi kun on halpaa.
Oletkö tyhmä?!
Hyvin toimii. Tuotteet on aina pakattu hyvin ja tullut ehjinä perille, toisin kuin Matsmartilta.
Vierailija kirjoitti:
Klarna ainoana maksutapana. Voit menettää rahasi jos tulee ongelmia. Ykkönen ruotsin kuluttajariidoissa.
Maksan luottokortilla, joten saan rahat takaisin jos kauppa ei vastaa sovittua.
Ota aina ilmaisen toimituksen ja olen ollut tyytyväinen. Hyvä kauppa silloin kun siellä on hyviä tuotteita hyvässä tarjouksessa. Miinusta siitä, että valikoima painottuu herkkuihin ja muuhun tuhaan, suurin osa tarjouksista on huonoja ja yleensä hyvät tarjoukset myydään nopeasti loppuun tai niiden hintoja nostetaan.
En kun ei siellä ole mitään mitä ostaisin täydellä hinnallakaan.
Kyllä toimii, olen tilannut sieltä ja Matsmartilta.