Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:N YHTEINEN LINJARATKAISU KOSKIEN S&L BLOGIA JA TARU-ALOITUKSIA

Vierailija
04.07.2015 |

Sama tai samat jankkaajat päivästä toiseen. Eiköhän sovita, että antaa niiden jankata, mutta ei lähdetä enää mukaan siihen. Kukaan ei siis enää kommentoi ko. aloituksia eikä edes avaa niitä. Got it?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka päättää tämän?av? monia varmaan mietutyttää mitä tapahtunut kun ei ole poisnukkumista kai vahvistettu. en itse ainakaan usko av sanoihin. kaikkea hyvää kaikille!

Vierailija
2/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni sensorit, täällä on sananvapaus. Ja minä avaan mitä ketjuja haluan.

Vierailija
4/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella ihmetellyt miksi monet täällä viittii avata ja kommentoida niitä pedofiili aloituksia.Siitä ei ole mitään hyötyä että jankkaa jonkun pervon kanssa asiasta minkä jokainen kyllä ymmärtää sairaaksi.Kun jättäis vaan ne ketjut omaan arvoonsa tai ilmoittais asiattomiksi mutta ei lisäis vettä niitten rattaisiin komentoimalla niihin yhtään mitään.

Vierailija
5/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kyllä ihmetyttää nuo jatkuvat mungoketjut joissa muutama kirjoittaja spämmää muutaman sata sivua pelkkää paskaa.

Vierailija
6/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kun ne pervot on avllä, niin ne ei oo sekaantumassa.

Vierailija
7/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORPPIKOTKAT! MÄSSÄILIJÄT! HAKEUTUKAA HOITOON!

Vierailija
8/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

korppikotkat? jos tarun blogi oli AINOA mitä seurasi moni niin miksi ei saisi olla huolissaan?

taru oli monille lohtu - moni sai elää tarun kautta paljon ihania juttuja. ei tarvitse ihmisiä korppikotkiksi haukkua. kertoa vain asiallisesti milloin / missä tarun poismenosta on kerrottu. minne voisi sytyttää kynttilän?

Vierailija
9/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitusneuvottelut pystyyn! Kuka on AV:n Sipilä, kuka Stubb? Kuka vapaaehtoinen suostuu AV:n Soiniksi?

Vierailija
10/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole työni puolesta kuullut että taru olisi kuollut.

Vierailija
11/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein yhteinen linjaratkaisu :D onko sulla montakin sivupersoonaa kun teette noita yhteisiä linjaratkaisuja XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
12/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:47"]

Minä en ole työni puolesta kuullut että taru olisi kuollut.

[/quote]

Mäpä oonkin.

Vierailija
13/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään tästä tapauksesta voi sen verran ottaa opiksi, ettei omasta vakavasta sairaudestaan kannata kertoa blogissa. 

Vierailija
14/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:01"]

Sama tai samat jankkaajat päivästä toiseen. Eiköhän sovita, että antaa niiden jankata, mutta ei lähdetä enää mukaan siihen. Kukaan ei siis enää kommentoi ko. aloituksia eikä edes avaa niitä. Got it?

[/quote]

Mikä helvetin AV:n yhteinen kun sinä natsina koitat siinä muiden palstailua määräillä?

Vierailija
15/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia on tosi vakava, ei voi kuin hymähtää silmiään pyöritellen että jotkut eivät usko Tarun kuolleen jo pari viikkoa viimeisen instagramkuvansa jälkeen. Läheisiltä ette ikinä vahvistusta saa mutta miten voisitte kuvitella että niin selkeästi saattohoitovaiheessa oleva ihminen olisi kestänyt kuukausia!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan