Koira kuoli autoon kuumalla :(
Kommentit (27)
Omistaja on jättänyt ilmanvaihdon päälle eli toisinsanoen on ihan sama oliko auto parkissa vai liikkeellä. Joskus pelottaa kuumalla säällä kuljetella omaakin vanhaa koiranreppanaa kun pelkään että se kupsahtaa kuumuuteen ihan vaan ajomatkalla. Osanotot omistajille.
En tiedä millainen ihminen jättää edelleen koiran helteellä autoon, vaikka asiasta on jankutettu jo vuosikausia. Kamala kuolintapa.
Miten voi nykypäivänä löytyä enää mistään ketään, joka jättää kesähelteillä koiran yksin autoon? Miten se voi olla mahdollista? Kuinka välinpitämätön imbesilli pitää ihmisen olla? Koiraparka :´(
Montakohan vielä kuolee kesän aikana... miksi niitä koiria tarvii mukana raahata?!!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:57"]
Omistaja on jättänyt ilmanvaihdon päälle eli toisinsanoen on ihan sama oliko auto parkissa vai liikkeellä. Joskus pelottaa kuumalla säällä kuljetella omaakin vanhaa koiranreppanaa kun pelkään että se kupsahtaa kuumuuteen ihan vaan ajomatkalla. Osanotot omistajille.
[/quote]
Jättänyt ilmastoinnin päälle? Eli auto ollut käynnissä koko ajan vai kuinka? Jos ilmastointi piipittää pienellä kohti tuulilasia, niin ei se paljon takapenkille auta. Ja miten ylipäätään joku muka jättää auton käyntiin kauppaan mennessään? Höpöhöpö.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Toivottavasti oli sellainen tappajakoira, ne pitäisi kaikki lopettaa mutta toki mielekkäämmällä tavalla.
[/quote]Koirat eivät idiootti synny tappajiksi vaan ihmiset tekevät niistä sellaisia.Kuinka voit olla noin tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:01"]Montakohan vielä kuolee kesän aikana... miksi niitä koiria tarvii mukana raahata?!!
[/quote]
Niin että kun mökille on 200km ja lähimpään ruokakauppaan 50km niin koira viedään sinne mökille ja sitten palataan kauppaan takaisin ja näin saatiin 200km reissusta 300km reissu?? Tai ei oteta koiraa ollenkaan mökille ja jätetään se johonkin häkkihoitolaan? Toki itsellä tähän on ratkaisuna se että koko perhe ei mene kauppaan vaan yksi jää koiran kanssa autoon ja ajeluttaa vaikka ympyrää. Mutta en tiedä miten yksin matkaavat toimivat. Oma äitini joutui kerran koiramme kanssa tilanteeseen että oli pakko pysähtyä kauppaan ostamaan vettä, lähetti kuvan kun oli koiran takia tehnyt laittoman maastoparkkeerauksen ja ajanut auton kaupan pihassa olevaan pensaikkoon, ei näkynyt kuin vähän keulaa. Mutta eipä ollut kuuma autossa eikä tullut sakkojakaan ja sekä koira että mutsi sai vettä. Voimia omistajille.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Onneksi ei ollut lapsi.
[/quote]Minulle koiran henki on yhtä tärkeä kuin lapsen...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Toivottavasti oli sellainen tappajakoira, ne pitäisi kaikki lopettaa mutta toki mielekkäämmällä tavalla.
[/quote]Koirat eivät idiootti synny tappajiksi vaan ihmiset tekevät niistä sellaisia.Kuinka voit olla noin tyhmä?
[/quote]Ja alapeukuttajana toinen tyhmä vai?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Onneksi ei ollut lapsi.
[/quote]Mitäs vit*** sä alapeukutat?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Onneksi ei ollut lapsi.
[/quote]
Ja mulle ei, entäs sitten? Kyllä mun eka ajatus oli että onneksi oli vaan koira.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Onneksi ei ollut lapsi.
[/quote]Ehkä jonain päivänä siitäkin uutisoidaan,kun ihmiset ovat niin tyhmiä ja silloin vasta ihmiset heräisivät,mutta ihmiset eivät opi koskaan...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:54"]Onneksi ei ollut lapsi.
[/quote]
Ja mulle ei, entäs sitten? Kyllä mun eka ajatus oli että onneksi oli vaan koira.
[/quote]Ja mun eka ajatus oli,että harmi kun koira menetti henkensä ihmisten tyhmyydelle.
Ja mitä vit*** sä oikein meuhkaat?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:04"]
[/quote]
Jättänyt ilmastoinnin päälle? Eli auto ollut käynnissä koko ajan vai kuinka? Jos ilmastointi piipittää pienellä kohti tuulilasia, niin ei se paljon takapenkille auta. Ja miten ylipäätään joku muka jättää auton käyntiin kauppaan mennessään? Höpöhöpö.
[/quote]
Ilmanvaihdon puhallin oli päällä, ei mikään ilmastointi. Sieltä puhaltimesta ei hirveän viileää näillä helteillä tule, kun auto on paikoillaan tulikuumalla parkkipaikalla.
[/quote]
Voi morjens!! No, sulla ei olekaan lapsia, turha väittää muuta!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:04"]
[/quote]
[/quote]
Ilmanvaihdon puhallin oli päällä, ei mikään ilmastointi. Sieltä puhaltimesta ei hirveän viileää näillä helteillä tule, kun auto on paikoillaan tulikuumalla parkkipaikalla.
[/quote]Sulla ei ainakaan ole mitään käsitystä miten ilmastointi autossa toimii!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:57"]Omistaja on jättänyt ilmanvaihdon päälle eli toisinsanoen on ihan sama oliko auto parkissa vai liikkeellä. Joskus pelottaa kuumalla säällä kuljetella omaakin vanhaa koiranreppanaa kun pelkään että se kupsahtaa kuumuuteen ihan vaan ajomatkalla. Osanotot omistajille.
[/quote]
Osanotot omistajille? Eivätköhän he tienneet riskeistä joita tulee kun koiran jättää yksin kuumaan autoon. Ei tunnu yhtään pahalta heidän puolesta, toivon etteivät koskaan saisi koiraa itselleen.
Nykyisissä autoissa on myös ns. taukoilmastointi, eli auton ei tarvitse olla käynnissä, jotta ilmastointi pelaa. Toisekseen, Kouvolassa kauppakeskus Veturin pihalta, sisäänkäyntien vierestä löytyy häkkejä missä koirat saa olla sen kauppareissun ajan. Sinne voi laittaa vaikka ruokaa ja safkaa mukaan. Sitä en tiedä miksi näin ei koiran omistaja ole toiminut, mutta myöhäistähän se nyt on enää neuvoakaan.
Järkyttävää ajattelemattomuutta