Viimeisenä keinona avioliiton pelastamiseksi kokeilen seuraavaa:
En enää valita miehelle mitään mistään, vaikka ajattelisinkin vaikka mitä negatiivista(koska olen ollut todella kova valittaja), enkä tee minkäänlaisia seksialoitteita (koska on kokenut aiheestakin painostusta taholtani siinäasiassa). Jos ei puolessa vuodessa tilannetta paranna, se on ero.
Kommentit (31)
Kaikkien ei vaan pitäisi pariutua koskaan. Kun luonne on oikein hankala, niin ei sellaista ihmistä ole keksittykään jonka kanssa normaali parisuhde onnistuisi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 07:52"]Kaikkien ei vaan pitäisi pariutua koskaan. Kun luonne on oikein hankala, niin ei sellaista ihmistä ole keksittykään jonka kanssa normaali parisuhde onnistuisi.
[/quote] jep, me ollaan miehen kanssa molemmat sellaisia. Mutta jos minä nyt vain päätän esittää tyyntä, ehkä tätä kestää kunnes lapset isoja. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 06:58"]
Teepä mieluummin niin, että esität puoli vuptta olevasi rakastunut mieheesi ja teet kaikenlaista hänen vuokseen, lempijuttuja ja erityisiä huomionosoituksia. Kehut miestä (vaikka sitten autonpesusta tai mistä vain pienestä) ja esität, että arvostat häntä. Takaan, että kantaa hedelmää ja mies alkaa arvostaa ja huomioida sinua. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen varma, että alat itsekin rakastaa miestäsi enemmän.
[/quote]Miljoona pistettä ja papukaijamerkki.
Tuohan on myös juuri sitä mitä ap odottaa mieheltään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 06:58"]
Teepä mieluummin niin, että esität puoli vuptta olevasi rakastunut mieheesi ja teet kaikenlaista hänen vuokseen, lempijuttuja ja erityisiä huomionosoituksia. Kehut miestä (vaikka sitten autonpesusta tai mistä vain pienestä) ja esität, että arvostat häntä. Takaan, että kantaa hedelmää ja mies alkaa arvostaa ja huomioida sinua. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen varma, että alat itsekin rakastaa miestäsi enemmän.
[/quote]Miljoona pistettä ja papukaijamerkki.
Tuohan on myös juuri sitä mitä ap odottaa mieheltään.
[/quote] en mä mitään kehuja odota, vaan että olisi edes haukkumatta. Ja haluaisi seksiä edes pari kertaa viikossa. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 07:16"]Onneksi en ole mennyt naimisiin. 22 vuotta avoliitossa mitä kauneimman ja viisaimman naisen kanssa. Kyllä, me rakastetaan toisiamme
Mies
[/quote]
Miten se avioliitto sitten mielestäsi pilaa suhteen ja lopettaa rakkauden? Vai...?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 06:58"]Teepä mieluummin niin, että esität puoli vuptta olevasi rakastunut mieheesi ja teet kaikenlaista hänen vuokseen, lempijuttuja ja erityisiä huomionosoituksia. Kehut miestä (vaikka sitten autonpesusta tai mistä vain pienestä) ja esität, että arvostat häntä. Takaan, että kantaa hedelmää ja mies alkaa arvostaa ja huomioida sinua. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen varma, että alat itsekin rakastaa miestäsi enemmän.
[/quote]
Ei toimi luonnehäiriöön, alkoholismiin, sairaalloiseen mustasukkaisuuteen tms.
Luonnehäiriö on, mutta se on mahdollista, ettei se ilmene, jos itse pystyn pitämään omat huonot puoleni piilossa. Ainakaan ei ilmene kuin harvoin. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:09"]Luonnehäiriö on, mutta se on mahdollista, ettei se ilmene, jos itse pystyn pitämään omat huonot puoleni piilossa. Ainakaan ei ilmene kuin harvoin. Ap
[/quote]
Tuolla tavalla kasvavat vain itsellesi järkyttävää vihapatoa, ja jonain päivänä kilahdat pöydälle jääneen maitopurkin takia. Sinä et voi suojella aikuista ihmistä hänen omilta tunteiltaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:09"]Luonnehäiriö on, mutta se on mahdollista, ettei se ilmene, jos itse pystyn pitämään omat huonot puoleni piilossa. Ainakaan ei ilmene kuin harvoin. Ap
[/quote]
Tuolla tavalla kasvavat vain itsellesi järkyttävää vihapatoa, ja jonain päivänä kilahdat pöydälle jääneen maitopurkin takia. Sinä et voi suojella aikuista ihmistä hänen omilta tunteiltaan.
[/quote] no sitten kilahdan. Olen nyt päättänyt itse muuttua, koska en voi muuttaa toista,enkä kestä tilanteen jatkumista entiselläänkään. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:09"]Luonnehäiriö on, mutta se on mahdollista, ettei se ilmene, jos itse pystyn pitämään omat huonot puoleni piilossa. Ainakaan ei ilmene kuin harvoin. Ap
[/quote]
[/quote] no sitten kilahdan. Olen nyt päättänyt itse muuttua, koska en voi muuttaa toista,enkä kestä tilanteen jatkumista entiselläänkään. Ap
[/quote]
Minä yritin 5 v muuttua luonnehäiriöistä miellyttäväksi. Tajusin sen olevan loputon suo ja ongelmahan on siinä toisessa, mitä se oma muuttuminen ratkaisee. Kylläpä tuntui hyvältä hengittää vapaasti 5 v jälkeen.
Up