Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remontin ajan

Vierailija
19.08.2015 |

on aluksi yksi huone käytössä. Siellä mikro ja kahvinkeitin, mutta kahviin tarvitsisi maidonkin. Ei auta jos ostaa niitä huoneenlämpömaitoja, kun eivät ne avattuina säily ilman jääkaappia. Täytyykö minun harrastaa take away -kaffeja sen ajan sitten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:43"]on aluksi yksi huone käytössä. Siellä mikro ja kahvinkeitin, mutta kahviin tarvitsisi maidonkin. Ei auta jos ostaa niitä huoneenlämpömaitoja, kun eivät ne avattuina säily ilman jääkaappia. Täytyykö minun harrastaa take away -kaffeja sen ajan sitten?
[/quote]

Vierailija
2/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne huoneeseen mahdu jääkaappia? Tai kylmälaukku jos saat kylmäkallet kylmäksi jossain muualla.

Maitojauhe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:51"]Eikö sinne huoneeseen mahdu jääkaappia? Tai kylmälaukku jos saat kylmäkallet kylmäksi jossain muualla.

Maitojauhe?
[/quote]

En viitsi ostaa remontin takia minijääkaappia, vaikka olisihan se toisaalta aika kiva lisä ;) maitojauhe on ällöttävää mutta kai sitäkin voi kokeilla. En ole muuten nyt kun mietin niin koskaan asunut remontin keskellä. Siksi olen niin ulapalla.

Vierailija
4/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:51"]Eikö sinne huoneeseen mahdu jääkaappia? Tai kylmälaukku jos saat kylmäkallet kylmäksi jossain muualla. Maitojauhe? [/quote] En viitsi ostaa remontin takia minijääkaappia, vaikka olisihan se toisaalta aika kiva lisä ;) maitojauhe on ällöttävää mutta kai sitäkin voi kokeilla. En ole muuten nyt kun mietin niin koskaan asunut remontin keskellä. Siksi olen niin ulapalla.

[/quote]

Eikö siinä remontoitavassa kämpässä ole jääkaappia tai tulossa uutta.... siirrät sen sinne huoneeseen tai ostat aiemmin sen uuden. Jääkaapissa voi sitten säilyttää muutakin kamaa niin tilanahtaus ei ehkä haittaa.

Tai asunnossa olevan vanhan kaapin voinee jättää remontin keskelle ja vaihtaa sitten uuteen... nokkakärry viereen niin saa siirtää tarvittaessa ja pahimmalta pölyltä voi yrittää suojata/imuroida.

Vierailija
5/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:51"]Eikö sinne huoneeseen mahdu jääkaappia? Tai kylmälaukku jos saat kylmäkallet kylmäksi jossain muualla. Maitojauhe? [/quote] En viitsi ostaa remontin takia minijääkaappia, vaikka olisihan se toisaalta aika kiva lisä ;) maitojauhe on ällöttävää mutta kai sitäkin voi kokeilla. En ole muuten nyt kun mietin niin koskaan asunut remontin keskellä. Siksi olen niin ulapalla.

[/quote]

Eikö siinä remontoitavassa kämpässä ole jääkaappia tai tulossa uutta.... siirrät sen sinne huoneeseen tai ostat aiemmin sen uuden. Jääkaapissa voi sitten säilyttää muutakin kamaa niin tilanahtaus ei ehkä haittaa.

Tai asunnossa olevan vanhan kaapin voinee jättää remontin keskelle ja vaihtaa sitten uuteen... nokkakärry viereen niin saa siirtää tarvittaessa ja pahimmalta pölyltä voi yrittää suojata/imuroida.
[/quote]

Tulee uusi mutta eiköhän se mene suoraan keittiöön eikä huoneesta toiseen. Itse en ainakaan voi siirrellä jääkaappeja paikasta toiseen

Vierailija
6/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:55"]

[/quote]

[/quote]

Tulee uusi mutta eiköhän se mene suoraan keittiöön eikä huoneesta toiseen. Itse en ainakaan voi siirrellä jääkaappeja paikasta toiseen
[/quote]

Enkä osta erikseen mitään, kun jääkaappi tulee remobttifirman kautta.

Vierailija
7/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Enkä osta erikseen mitään, kun jääkaappi tulee remobttifirman kautta.
[/quote]

n

Vierailija
8/8 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen auton kylmälaukku jonka saa seinään. Tai ostat pieniä hylamaitopurkkeja. Tai sellaisia millacmaid - annos"maitoja".