Olen liian lyhyt mies
Olen noin 166cm mies ja tästä syystä huono itsetunto. Olen yrittänyt kompensoida lyhyyttä salilla käynnillä ja käyttämällä pituutta lisääviä kenkiä. Ei auta. Baareihin en edes kehtaa mennä naisten haukkuttavaksi. En tunne itseäni aikuiseksi mieheksi vaan pikkupojaksi vaikka ikää onkin parikymmentä. Vanhempani molemmat on lyhyitä joten periytynyt lyhyys vanhemmilta. Älkää lyhyet hankkiko lapsia. Elämä on yhtä tuskaa lyhyellä miehellä. Naistakaan en tule ikinä saamaa koska tämmönen rääpäle ei kelpaa naisille.
M20
Kommentit (41)
Onhan niitä, joilla on kriteerinä, että miehen pitää olla yli 180, jotta voi harkita seurustelua tämän kanssa. TOISAALTA, on niitäkin, joiden mielestä naisella pitää olla vähintään C-kupin rinnat, hoikka vyötärö ja kiinteä peppu, jotta voi harkita seurustelua. Ääliömäisen pinnallista. Onneksi suurin osa ei ole tällaisia, vain meluava vähemmistö. Pitäkööt kriteerinsä. ;)
Kun katson naapurustoa, tuttavapiiriä jne. niin on lyhyttä ja pitkää perheellistä miestä, pyöreää ja tosi hoikkaa ja pienirintaista naista, ihan kaikenlaista löytyy. Hyvä niin.
Mun mies on tismalleen saman pituinen kuin minä; 164cm, ja on aivan hyvän pituinen. Helppo halia ja helppo pussata kun on samalla korkeudella :)
Korkeissa koroissa tulee itselle välillä amatsoniolo, mutta tuo on sitä mieltä ettei siinäkään ole mitään häiritsevää kun keikun pään verran korkeammalla, on kuulemma tissit paremmin katseluetäisyydellä :D
Höh, loppu jäi pois, eli ihan muut asiat ovat vaikuttaneet kun pituus.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:50"]
Korkeissa koroissa tulee itselle välillä amatsoniolo, mutta tuo on sitä mieltä ettei siinäkään ole mitään häiritsevää kun keikun pään verran korkeammalla, on kuulemma tissit paremmin katseluetäisyydellä :D
[/quote]
Huh! Huh! tulipas äkkiä kuuma.
Ei 166 cm edes ole vielä mikään äärimmäisen lyhyt. On paljon 150-160 cm naisia, joita pidempi olet selvästi. Kyllä tuon pituiselle naiselle luulisi 166 cm mies kelpaavan jos on muuten mieluisa, jos ei kelpaa niin olkoon ilman :p
Ei ainakaan omassa tuttavapiirissä kukaan ole valinnut kumppaniaan pituuden perusteella, monet naiset suunnilleen yhtä pitkiä kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:55"]
166-senttinen mies on LYHYT!
[/quote]
Ja 180-senttinen nainen on PITKÄ.
MITÄ SITTEN? :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:55"]166-senttinen mies on LYHYT!
[/quote]
Onhan se, mutta so what. Ei pituus ole mikään autuaaksi tekevä ominaisuus. Itse olen 198 cm mies ja hiljaista on naisrintamalla.
Onpa mahtavaa kun 155cm mies panee 170cm. naista pää siinä kaulan kohdilla ja yritäppä suudella. Ei tuu mitään.
Just näin nuoren llyhyehkön isän, jolla pikkuvauva ja 5 cm pidempi kaunis vaimo.
Ei ihmiset kokoajan katso, että minkä pituinen joku on. Ehkä joku ohimennen ajattelee, että "onpas iso".
Huono itsetunto haittaa...ei lyhyys.
Ei kukaan kokoajan katsokaan sitä miehen lyhyyttä. Välillä vaan joutuu toteamaan kun ei yllä astiakaapista lasia ottamaan ja autolla kun ajaa niin pitää tyyny laittaa takapuolen alle että näkee ikkunasta ulos. Ihan pieniä käytännön asioita vaan.
Äläs nyt. Meitä tappinaisia (157 cm minä) on myös. Et ole edes mieheksi älyttömän lyhyt. Pituuteen ei puolison löytyminen varmasti kaadu, ole oma itsesi. Voit huoletta hankkia vaikka itseäsi pidemmänkin daamin, who cares.
Itse olen hävennyt itseäni sillä olen pitkä nainen. Miksi lyhyet miehet eivät lähesty pitkiä naisia...lyhyenä miehenä voi hyvin ottaa pidemmän naisen. Mutta jos ahdistaa niin ottakaa sitten lyhyt.
Sinussa on yksi vika. Huono itsetunto. Pituus on ok, ei mitään väliä. Olen kaunis nainen ja en kiinnitä huomiota pituuteen. Käytös ratkaisee.
Et ole liian lyhyt. Terv. 170cm miehen kanssa seurusteleva nainen joka on korkkareilla miestä pidempi. Ei ongelmaa.
Ongelma asia on lähinnä muutamalle "kaverilleni" jotka jaksavat kuittailla pienestä miehestä. Huoh.
Jos suomalaiset naiset oikeasti on nykyisin niin pinnallisia kusipäitä, että pelkkä pituus estää hyvän puolison ottamisen, niin käännä katseesi ulkomaille...
Minä olen 157 cm pitkä nainen ja minulla on ollut miehiä välillä 162 - 193 cm.