Saako omalla pihalla ottaa rinnat paljaana aurinkoa?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:24"]Tuli sellanen mielikuva että mites ne löllöjen alukset ? Jääpikö valkoseks?
[/quote]
Avaruusalus
Kyllä kai. Tästähän on keskusteltukin, oli tapaus, jossa mies oli alasti kodissaan, ikkunan ääressä. Harmi, kun en muista miten se ratkesi!
Mutta minä olen pihalla alasti, korkeintaan bikinialaosassa. Sisäpiha on suojassa, mutta jos menen ojentamaan/hellimään/ jne lasta tai koiraa isommalle pihalle, voisi joku nähdäkin. Ei haittaa. Ei toisten pihoille saa myöskään tirkistellä.
Saa jos et nyt ihan naapurin ikkunan alle tai tien viereen asetu esittelemään itseäsi.
Voit ottaa, samoin kuin mökillä saunasta voit käydä uimassa ilman uikkaria vaikka naapuri valittaisikin.
ei saa kuitenkaan masturboida julkisesti, ei pihalla eikä ikkunan takana.
Tottakai saa.Eilen oli onnen päivät kun olin remontoimassa yhtä rivitalon autotallirakennuksen kattoa, josta näkyi viereisen talon takapihalle. Siellä oli nainen löllöt paljaana ottamassa arskaa. Piristi työpäivää mukavasti=)
M26
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:52"]
Saa jos et asu kirkkonummella.
[/quote]
Tämä alkaa jo parissa päivässä menemään vanhaksi tämä Kirkkonummi taivastelu ja vitsailu.
Saat minun puolestani ottaa vaikka alasti. En tulisi huomauttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:52"]
Saa jos et asu kirkkonummella.
[/quote]
Tämä alkaa jo parissa päivässä menemään vanhaksi tämä Kirkkonummi taivastelu ja vitsailu.
[/quote]
Parissa päivässä? Sinne haetaan nyt vartijoita vuoden sopimuksella, vaikka tämä n piti olla 3 kk juttu...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:52"]Tottakai saa.Eilen oli onnen päivät kun olin remontoimassa yhtä rivitalon autotallirakennuksen kattoa, josta näkyi viereisen talon takapihalle. Siellä oli nainen löllöt paljaana ottamassa arskaa. Piristi työpäivää mukavasti=)
M26
[/quote] Löllöt...
Tuli sellanen mielikuva että mites ne löllöjen alukset ? Jääpikö valkoseks?