Kaksi 7-vuotiasta tyttöä kadonnut Laajasalossa
Kommentit (108)
Lidl on Hertsikan metron lähellä. Päähänpisto vaikka lähteä Itikseen kauppakeskukseen. Tuon ikäiset voi keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Koulukaverin mukaan heillä ollut suunnitelma jo koulussa lähteä tänään keskustaan. Harkittu asia siis ja korkeintaan nyt toteutus vähän mennyt pieleen kun bussit ja reitit eivät ole olleetkaan niin hallussa.
Metrolla keskustaan? Luulisi matkalla olevan sitten useita vartijoita ja valvontakameroita joista löytyvät. Paljon ihmisiä myös jotka voivat huomata, jos nostavat katseensa älypuhelimesta.
On pakko päästää maahan kirjoitti:
Eikö Hagan lasten puukottaa ole vapaana vieläkin nähty jossain uutelassa rastilassa viimeksi.
Ei kamala. Älä pelottele
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen puhelin on jäänyt varmaan vahingossa bussiin, tuon ikäiset unohtelee ja on hömelöitä. Toiselta voi olla akku loppunut. Kunpa olisivat turvassa, ettei olisi mitään pahiksia osunut tielle tai kävelleet jäihin. 7-v. on tosi pikkuisia :(
Tuo "varmaan" oletus saattaa johtaa siihen, että asiaa tutkitaan ihan vääristä lähtökohdista ja aikaa menee hukkaan. Entä jos on tarkoituksella jätetty ja lähdetty jonnekin ihan muualle?
Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia? 7-vuotiaat ei tee tarkoituksella mitään tuollaista. Heillä on vielä hyvin kiltti ajatusmaailma.
Kyllä me harva se ilta naapurin lapsien kanssa mietittiin, minne voitaisi mennä piiloon kotiintuloajan jälkeen. Kaikkea keksittiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen puhelin on jäänyt varmaan vahingossa bussiin, tuon ikäiset unohtelee ja on hömelöitä. Toiselta voi olla akku loppunut. Kunpa olisivat turvassa, ettei olisi mitään pahiksia osunut tielle tai kävelleet jäihin. 7-v. on tosi pikkuisia :(
Tuo "varmaan" oletus saattaa johtaa siihen, että asiaa tutkitaan ihan vääristä lähtökohdista ja aikaa menee hukkaan. Entä jos on tarkoituksella jätetty ja lähdetty jonnekin ihan muualle?
Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia? 7-vuotiaat ei tee tarkoituksella mitään tuollaista. Heillä on vielä hyvin kiltti ajatusmaailma.
Kyllä me harva se ilta naapurin lapsien kanssa mietittiin, minne voitaisi mennä piiloon kotiintuloajan jälkeen. Kaikkea keksittiinkin.
Nykyajan lapsille on ennemminkin rangaistus joutua menemään ulos. Kukaan ei halua olla siellä ylimääräistä.
Nykyäänhän 7-vuotias on jo suunnilleen esiteini. Kamalat jutut, kun keskenään puhuvat, eivät ollenkaan niin pumpulissa kuin jotkut tässäkin keskustelussa uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Löytyivät. Joku laittoi Faceen.
Arvasin
Jos ovat omasta tahdostaan reissussa, niin varmasti koti-ikävä alkaa kohta tulla ja pyytävät jonkun aikuisen avuksi, jos eivät pääse kotiin omin keinoin. Jotenkin vaikea uskoa, ettei tuon ikäisellä tulisi ikävä vanhempia ja omaa kotia illan ja väsymyksen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks bussin valvontakamerasta nää jos ne on jääny pois jollain pysäkillä. Miksei sitä kerrota.
Pääsisi joku pervo heti saaliin perään oikeaan kohtaan metsästämään. Ei kaikkea tarvitse julkisuuteen tuoda vaikka poliisi tietäisikin.
Olen kyllä pervo mutta jos täällä menisi pieniä tyttöjä kadoksiin niin lähtisin heti etsimään ilman mitään taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jammun reinkarnaatio vienyt mukanaan?
Ruskea inkarnaatio.
Kultturinvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Jammun reinkarnaatio vienyt mukanaan?
Jos Jammustatehtäis elokuva, niin mun mielestä joku tummahipiäinen voisi näytellä häntä. Sopisi niin nykyaikaan.
Hyvä, että löytyi. Tuli jo otsikosta Jammun tekoset mustiin. 😣
Oon ehkä hivenen ikäsokea, mutta mun silmissä tuon ikäiset ja kuvatulla tavalla pukeutuneet ovat yleensä liikenteessä vanhempiensa kanssa, eivät keskenään. Tai siis keskenään voivat olla kotipihan pulkkamäessä, mutta muualla, kuten bussissa, vanhempien kanssa.
Eikö kenelläkään, edes sillä bussikuskilla ole herännyt epäilystä kun nämä pikkuiset ovat keskenään kulkeneet ja nousseet autoon? Eikä kukaan ole tytöiltä kysynyt mihin ovat matkalla? Eivätkö ihmiset ehdi/halua reagoida?
Vierailija kirjoitti:
Oon ehkä hivenen ikäsokea, mutta mun silmissä tuon ikäiset ja kuvatulla tavalla pukeutuneet ovat yleensä liikenteessä vanhempiensa kanssa, eivät keskenään. Tai siis keskenään voivat olla kotipihan pulkkamäessä, mutta muualla, kuten bussissa, vanhempien kanssa.
Eikö kenelläkään, edes sillä bussikuskilla ole herännyt epäilystä kun nämä pikkuiset ovat keskenään kulkeneet ja nousseet autoon? Eikä kukaan ole tytöiltä kysynyt mihin ovat matkalla? Eivätkö ihmiset ehdi/halua reagoida?
No se on normaalia, niin siihen ei luonnollisestikaan reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ikävä dejavu Myllypuroon maaliskuulle 1989 🥶
Aivan kamala. Mitenhän heidän perheensä ovat pärjänneet?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, lapsia kulkee itsekseen bussilla, ei siihen kuulu puuttua. Valoja nyt päälle.
Sieltä löytyy varmasti auttavaisia setiä.