Onko ruotsinlaivat WT?
Kommentit (23)
Ne jos mitkä ovat wt:n paikkoja, mutta mitä se häiritsee jos kerran wt on? Omiensa joukossahan siellä ollaan.
Kyllähän ne on. Ei voi mitään. Melkein kaikki on.
Nykyään lähes kaikki on palstan mukaan wt, pahin wt on kuitenkin palstailu
On kai, mutta enemmän junttia on olla menemättä vaan siksi, että pelkää, mitä muut ajattelee.
Olkoon tai ei, mut vasta varasin Tukholman risteilyn.
Suomalaiset eivät tajua, että ne kulkevat yhden maailman kauneimman saariston kautta, siis Turun laivat, ja Helsingistäkin maisemat ovat hienot. Se on junttia, jos laivalla vain yökkii kanssamatkustajien kuvitellulle junttiudelle eikä katso ulos. Tai mieti, että matkan päämäärä on Tukholma.
Tajuat Tukholmaan tutustuessa, että wt on se laivamatka ja laivan varustelutaso. Ero on niin suuri kun istut vaikkapa NKn kahvilassa.
Onhan ne, mutta tykkäsin silti kun hiljan kävin. Ei pidä ottaa itseään liian vakavasti.
Ruotsinlaivat on niin 80's ja 90's.. Eli wt.
Samaan sarjaan kuuluu sunny beach, osa Turkin rantakohteita, Kanarian saaret, kylpylät ja automatkoilla eväät tienvarsilevikkeillä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:57"]
Suomalaiset eivät tajua, että ne kulkevat yhden maailman kauneimman saariston kautta, siis Turun laivat, ja Helsingistäkin maisemat ovat hienot. Se on junttia, jos laivalla vain yökkii kanssamatkustajien kuvitellulle junttiudelle eikä katso ulos. Tai mieti, että matkan päämäärä on Tukholma.
[/quote]
Vielä juntimpaa on yökkiä laivassa halpojen tax-free juomien takia. Se jos mikä on wt-touhua.
Mitä välii? Kerranhan me vain eletään.
Elä ja tee sitä mitä haluut...älä mieti mitä muut ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:53"]
Olkoon tai ei, mut vasta varasin Tukholman risteilyn.
[/quote]sama
Ihan sama. Rakastan niin Kanariaa kuin Tukholmaakin. Ja työskentelen matkailualalla, eli olen nähnyt muutakin maailmaa.
Oli pettymys, laivat on jääneet 90-luvulle vaikka kehuivat uudistuneensa. Seuraavan kerran Tukholmaan lentäen.
Olen ollut nyt viitisen kertaa risteilyllä ja itse en pidä kovin wtnä itseäni (palstailua en laske mukaan :D). Joskus olen tavannut siellä niin kiinnostavia ihmisiä ja elämäntarinoita ja yleensä juon laivalla vaan sen yhden tai pari, ei siellä huvita dokailla. (paitsi silloin kun oli teini)
Katsoin just tv:stä Laiva ohjelmaa. Voi elämä.. Laivat on niin wt!! Ainakin nämä mitä Ruotsiin ja Viroon seilaa.
Laiva-ohjelma Nelosella = myötähäpeä
No ei mitkään laivat ole jos matkustaa määränpäähän muussa kuin dokaamis/viinan haku tarkoituksessa?