Kristityt! Rukoillaan tänä iltana Päivi Räsäsen puolesta!
Oikeus voittakoon oikeudessa! Vainolaiselle ei tule antaa milliäkään periksi!
Kommentit (83)
Päivi kyllä tässä vainosi muita, siitä häntä syytettiin.
Päivi joutaa miettimään syntejään.
Tämä on hyökkäys kristinuskoa kohtaan! Jumala tulee tuomitsemaan El Diablon eli syyttäjän! Jumala on Korkein Tuomari!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyökkäys kristinuskoa kohtaan! Jumala tulee tuomitsemaan El Diablon eli syyttäjän! Jumala on Korkein Tuomari!
Persut ja kristilliset on yhtä kiihkomielisiä huutajia.
Mitä tällä rukoilulla pitäisi saada aikaan? Herra on varmasti tilanteesta tietoinen ja Päivi saa sellaisen päätöksen, minkä Herra hänelle on päättänyt annettavan ihan ilman sinun tai minun rukoiluani.
Vai puuttuuko Herra asiaan vasta, kun tarpeeksi moni rukoilee? "Jos tuhat tykkää siunaan Päiviä"-somehaaste?
Jumalan Sana on Jumalan Sanaa. Päivi pitää siitä kiinni, ja hyvä niin. Arkkipiispat sun muut ovat antaneet periksi uskossaan, eivätkä oikeasti noudata enää Raamatun Sanaa. Pietari päättää aikanaan, miten heille käy viimeisellä tuomiolla.
Vierailija kirjoitti:
Päivi joutaa miettimään syntejään.
En ehi, on liian kiire täysin synnittömänä heitellä kivillä homoksi syntyneitä, joiden synti on rakastua toiseen ihmiseen, vaikka tällä on samanlaiset pissavehkeet. Se on Jumalalle niin tärkeä asia, koska minä kuvittelen sen olevan. Ja samallahan minä väitän, että Jumala teki virheen luodessaan homot.
T. Päivi
Toivottavasti tuomitaan, mieluummin vielä ehdotonta.
Minä rukoilen.
Ja teen töitä Essayahin vaalivoiton eteen.
Siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan Sana on Jumalan Sanaa. Päivi pitää siitä kiinni, ja hyvä niin. Arkkipiispat sun muut ovat antaneet periksi uskossaan, eivätkä oikeasti noudata enää Raamatun Sanaa. Pietari päättää aikanaan, miten heille käy viimeisellä tuomiolla.
Päivi pitää kiinni rusinasta, jonka löysi bibliapullasta, mutta unohtaa esimerkiksi ne Paavalin kirjeiden rusinat, joissa naisen käsketään vaieta seurakunnassa ja peittää päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä rukoilulla pitäisi saada aikaan? Herra on varmasti tilanteesta tietoinen ja Päivi saa sellaisen päätöksen, minkä Herra hänelle on päättänyt annettavan ihan ilman sinun tai minun rukoiluani.
Vai puuttuuko Herra asiaan vasta, kun tarpeeksi moni rukoilee? "Jos tuhat tykkää siunaan Päiviä"-somehaaste?
"Ihminen päättää, jumala säätää".
Paitsi jos ihminen päättää olla suvaitsematon, ja jumala päättää pistää sen oikeuteen.
Kysyn edelleen, että mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn edelleen, että mistä on kyse?
Lue uutisia niin kuin muutkin.
PR: "Kirjoitusteni ja puheitteni sisältö edustaa klassisen kristinuskon näkemystä avioliitosta ja seksuaalisuudesta, samaa mitä kirkot ovat yleisesti kahden vuosituhannen ajan opettaneet."
Amen!
Räsäsen keissi on noteerattu maailmalla ja nauraa suomalaisille.
Kuka tämä Vainolainen on?