Taas sai eräs nuori sukulainen opiskelupaikan.t.ammattivalittaja
Ja tietysti olen iloinen hänen puolestaan mutta oma elämä tuntuu aivan tylsältä kun minusta ei tule koskaan mitään.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:52"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:34"]En minäkään ole kuin lähihoitaja, ja muut serkuslaumasta jotakin suurta ja mahtavaa. Tienaavat hyvin ja elävät leveästi. Itse vielä kaiken kukkuraksi aloitin pph:n ja täytyy sanoa, että minä olen onnellinen valinnastani! Rakastan työtäni ja elämääni![/quote] Sinä saat kuitenkin palkkaa. Minä en miehen yrittäjyyden takia edes työmarkkinatukea. Ja kun taas katsoin mitä mies tänään toi kaupasta niin kyllä ihmettelen mitä lapsen kanssa ensiviikko syödään mut eihän se haittaa ettei ole tuloja tai rahaa.ap [/quote] Ota ero siitä ukostasi jos ei perhettään elätä. Toisi kurja puoliso sinulla. Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan. Ota yhteyttä vaikka oikeusaputoimistoon asiassa. Saat oikeusavun maksutta. [/quote] En aio erota. Silloin joutuisin totaalisen yksin lapsen kanssa ja se ei mun rajoitteiden kanssa onnistu. Kyllä hän maksaakin paljon esim asuntolainat,laskut yms mutta ei kukaan varmasti kykene kokonaan yksin kaikkea maksamaan.ap [/quote] Onhan sillä hyvät tulot millä maksella jos tulot eväävät sinulta tuet!
[/quote] Ei puolison tuloilla ole mitään vaikutusta asiaan.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ei sinun mitään kannata tehdä eikä mitään kannata yrittää kun ei se onnistu. Tyydy siis vaan osaasi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:10"]
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ei sinun mitään kannata tehdä eikä mitään kannata yrittää kun ei se onnistu. Tyydy siis vaan osaasi.
[/quote] En mä aio osaani tyytyä koska tämä ei ole elämää.ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:52"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:34"]En minäkään ole kuin lähihoitaja, ja muut serkuslaumasta jotakin suurta ja mahtavaa. Tienaavat hyvin ja elävät leveästi. Itse vielä kaiken kukkuraksi aloitin pph:n ja täytyy sanoa, että minä olen onnellinen valinnastani! Rakastan työtäni ja elämääni![/quote] Sinä saat kuitenkin palkkaa. Minä en miehen yrittäjyyden takia edes työmarkkinatukea. Ja kun taas katsoin mitä mies tänään toi kaupasta niin kyllä ihmettelen mitä lapsen kanssa ensiviikko syödään mut eihän se haittaa ettei ole tuloja tai rahaa.ap [/quote] Ota ero siitä ukostasi jos ei perhettään elätä. Toisi kurja puoliso sinulla. Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan. Ota yhteyttä vaikka oikeusaputoimistoon asiassa. Saat oikeusavun maksutta. [/quote] En aio erota. Silloin joutuisin totaalisen yksin lapsen kanssa ja se ei mun rajoitteiden kanssa onnistu. Kyllä hän maksaakin paljon esim asuntolainat,laskut yms mutta ei kukaan varmasti kykene kokonaan yksin kaikkea maksamaan.ap [/quote] Onhan sillä hyvät tulot millä maksella jos tulot eväävät sinulta tuet!
[/quote] Ei puolison tuloilla ole mitään vaikutusta asiaan.
[/quote]
Mikä estää tuen saamisen?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:10"]
[/quote]
Se on juuri sinun elämääsi. Tyydy siihen muuta ei ole tulossa eikä tule.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:10"]
[/quote]
Kärsi sitten.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:34"]En minäkään ole kuin lähihoitaja, ja muut serkuslaumasta jotakin suurta ja mahtavaa. Tienaavat hyvin ja elävät leveästi. Itse vielä kaiken kukkuraksi aloitin pph:n ja täytyy sanoa, että minä olen onnellinen valinnastani! Rakastan työtäni ja elämääni![/quote] Sinä saat kuitenkin palkkaa. Minä en miehen yrittäjyyden takia edes työmarkkinatukea. Ja kun taas katsoin mitä mies tänään toi kaupasta niin kyllä ihmettelen mitä lapsen kanssa ensiviikko syödään mut eihän se haittaa ettei ole tuloja tai rahaa.ap [/quote] Ota ero siitä ukostasi jos ei perhettään elätä. Toisi kurja puoliso sinulla. Avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan. Ota yhteyttä vaikka oikeusaputoimistoon asiassa. Saat oikeusavun maksutta.
[/quote] En aio erota. Silloin joutuisin totaalisen yksin lapsen kanssa ja se ei mun rajoitteiden kanssa onnistu. Kyllä hän maksaakin paljon esim asuntolainat,laskut yms mutta ei kukaan varmasti kykene kokonaan yksin kaikkea maksamaan.ap
[/quote]
Onhan sillä hyvät tulot millä maksella jos tulot eväävät sinulta tuet!