Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintolassa pihvin tilaaminen kertoo ihmisestä yllättävän paljon

Vierailija
03.07.2015 |

Ravintolassa usein pihvin tilaava ihminen on tylsä, kaavoihin kangistunut, lapsen makuaistin omaava, uusia kokemuksia pelkäävä nössykkä. Sai taas nauraa itsekseen pään sisällä äsken laadukkaassa ravintolassa, kun viereisen pöydän naiskaksikko tilasivat molemmat itselleen pihvit. Melkein repesin nauruun, kun toinen heistä pyysi vielä pihvinsä kypsänä. Medium- :n jälkeenhän pihvi on käytännössä yhtä mautonta kuin jauheliha.

En haluaisi koskaan ystävystyä tai työskennellä sellaisen ihmisen kanssa, joka tilaa (melkein) aina ravintolassa pihvin. Se kertoo mielestäni todella paljon negatiivista ihmisen sielunmaisemasta.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö aina ihmisiltä ensimmäisellä tapaamisella heidän ravintolaruokatapojaan =) Ettet vahingossa ystävysty pihvi-ihmisen kanssa.

Mä olen tylsä, kaavoihin kangistunut, lapsen makuaistin omaava, uusia kokemuksia pelkäävä nössykkä mutten ikinä syö ravintolassa pihviä. Syön ihan aina kanaa =)

Vierailija
22/62 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:00"]Ravintolassa usein pihvin tilaava ihminen on tylsä, kaavoihin kangistunut, lapsen makuaistin omaava, uusia kokemuksia pelkäävä nössykkä. Sai taas nauraa itsekseen pään sisällä äsken laadukkaassa ravintolassa, kun viereisen pöydän naiskaksikko tilasivat molemmat itselleen pihvit. Melkein repesin nauruun, kun toinen heistä pyysi vielä pihvinsä kypsänä. Medium- :n jälkeenhän pihvi on käytännössä yhtä mautonta kuin jauheliha.

En haluaisi koskaan ystävystyä tai työskennellä sellaisen ihmisen kanssa, joka tilaa (melkein) aina ravintolassa pihvin. Se kertoo mielestäni todella paljon negatiivista ihmisen sielunmaisemasta.

[/quote]
Jep! Ravintolassa ei saa missään tapauksessa tilata sellaista ruokaa mistä tykkää. Pitää tilata jotain hienostunutta väkerrystä. Mun isä on oppinut vihdoin uuden vaimonsa kanssa tavoille. Tilaa nykyään aina hienostuneesti jaettavan viinipullon vaikka tykkää enemmän oluesta. Ei ole koskaan ollut mikään viinin ystävä. Aina kun uusi vaimo ei ole paikalla tilaa mielummin ruokajuomaksi rahvaan oluen. Mutta sitä se tekee kun esittää parempaa kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eniten ylikypsästä ja kuivasta lihasta. Mutta harvoin pihviä tilaan. Pojallani taas pihvi ja ranskalaiset tai lohkoperunat tai vastaavat on suunnilleen ainoa, mitä hän ravintolaruuista voi syödä.  

Vierailija
25/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvit pussiin hei!

Vierailija
26/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska.

Vierailija
27/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä ap mitä itse söit thihihii?

Vierailija
28/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:12"]

Hyvä elämä ihmisellä, jos jaksaa tollasilla asioilla päätään vaivata :D

[/quote]

Mä tunnen joitakin esim. työkaverin, jotka vaivaa päätänsä tuollaisilla, eikä niillä näytä erityisen hyvä elämä olevan. Pahansuopia pilkunviilaajia, rasittavia arvostelijoita ja kateellisia kyyliä. Siinä hyvän elämän tarpeet?

Vierailija
29/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kalaa. Yleensä saan kalan kypsänä, mutta pidän graavikalasta.

Kirjoituksesi oli hupaisa. Kiitos, kun olet naurettava.

Vierailija
30/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ottaa pepsin sen kanssa

Vierailija
31/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:30"]

Tää oli hauska.

[/quote]

Jotenkin surullisen hauska. Ap päissään? Tai no oli...

Vierailija
32/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:41"]

Entäpä jos ottaa pepsin sen kanssa

[/quote]

Oksetus, kuka juo limuja??? Toivottavasti ei lapsia.

Vierailija
33/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:05"]

mistä laadukkaasta ravintolasta on kyse?  

[/quote]

Rosso

Vierailija
34/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ap orkun, tosi tyhmä ketju. Miksi näitä? Jotenkin tarvii päteä vai?

Vierailija
35/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse tilasi nauravat nakit ja kolan jäillä saanko siihen kaksi pilliä

Vierailija
36/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä että mitä mun pitää ravintolassa tilata, jos pihvi on junttia? Kasvisruoat maistuu pahalta ja kalaa en voi allergian takia syödä.

Vierailija
37/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:00"]Se kertoo mielestäni todella paljon negatiivista ihmisen sielunmaisemasta.[/quote]Joopa joo, ja avauksesi kielii vielä 100 x negatiivisemmasta maisemasta - tutustun mieluummin 100 pihvinpurijaan kuin yhteen teikäläiseen.

Vierailija
38/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanahan on mauttomampaa kuin naudanliha. Mitään possunpihvejä en tilaa.

En kyllä minäkään ymmärrä niitä kypsän, kuivuneen harmaan lihan tilaajia, kuten en raakana purukumina pihvinsä veteleviä mitälie snobejakaan.

Itse kun maksan omat ravintolasyömiseni, niin tilaan juuri sitä mitä haluan. Minun ei tarvitse esittää kenellekään mitään maailman ihmisitä.

Kokeilen mielelläni eri makuja, muttei minun ole pakko tykätä mistään etanoista ja mutaisista simpukoista.

Kaikista kasviksista pidän paljon ja eri juustoista. Raaka kala ei uppoa kuin harvoin.

Vierailija
39/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä suurimmalta osin ja muistelen kauhulla niitä aikoja noin 20 vuotta sitten kun firman juhlissa ja yhdistysreissuilla jne sai aina eteensä sen kimppakivana tilatun pihvin. Se oli aina varsinainen rangaistus ja ihmettelin että haluaako ihmiset syödä tätä ihan oikeasti. Se oli sellaista sitkeää ja mitättömän makuista. Oliko tuo se raaka vai kypsä versio, en muista väriä, vain sitkeyden ja mauttomuuden.

Vierailija
40/62 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitan is great!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi