Tuleeko tästä nyt mitään "sakkoa", jos tili ylittyy?
Mulla tili Nordeassa ja korttina Visa Electron. Kävin äsken nettipankissa ja tili on nyt 0,94 euroa MIINUKSELLA :O Miten hitossa tuo voi olla mahdollista??? Kävin eilen Liddlissä sekä meidän lähikaupassa, kumpikin maksu näkyy katevarauksissa.
Eikö tuosta olisi pitänyt tulla herja, että tilillä ei ole tarpeeksi katetta?? Mitää palvelumaksuja ei ole otettu, ne otetaan vasta 11. päivä ja kyllä se olisi näkynyt tilitiedoissa.
Tuleeko tuosta nyt mitään sakkoja??
Yksi Face kirppariostaja lupasi maksaa tänään yhden 30 euron ostoksen ja toivon mukana ostaja pitää lupauksensa, koska hänelläkin on Nordeassa tili.
Ja ennen, kun kukaan rupeaa määkimään, että oma vika, aina pitäisi olla tarpeeksi rahaa tilillä. Niin "loppu kuusta"on AINA tiukkaa (=siis ennen työmarkkinatuen saamista, tuki tulee ensi keskiviikkona).
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:59"]
Mulla ei muistaakseni Electronilla tullut sitä maksua tilinylityksestä. Meni -5e kun kävin tiuhaan nuorempana tsekkaamassa automaatilla saldoa, että onko yksi raha tullut. Mutta Debitillä kun ylittyy niin lähtee se 10e.
[/quote]
hyvä tietää, ettei Electronilla maksettaessa tule sakkoa :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:59"]
Mulla ei muistaakseni Electronilla tullut sitä maksua tilinylityksestä. Meni -5e kun kävin tiuhaan nuorempana tsekkaamassa automaatilla saldoa, että onko yksi raha tullut. Mutta Debitillä kun ylittyy niin lähtee se 10e.
[/quote]
hyvä tietää, ettei Electronilla maksettaessa tule sakkoa :)
[/quote]
Tulee tuosta miinuksesta kuluja
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:59"] Mulla ei muistaakseni Electronilla tullut sitä maksua tilinylityksestä. Meni -5e kun kävin tiuhaan nuorempana tsekkaamassa automaatilla saldoa, että onko yksi raha tullut. Mutta Debitillä kun ylittyy niin lähtee se 10e. [/quote] hyvä tietää, ettei Electronilla maksettaessa tule sakkoa :) [/quote] Tulee tuosta miinuksesta kuluja
[/quote]
No paljonko niitä kuluja tulee ja koska? Ja sinäkö se alapeukutit?