Eikö HM myy enää kosmetiikkaa?
Meinasin pistää tilaukseen parit kosmetiikkatuotteet tai oikeastaan siveltimet, koska mun mielestä ne on aika laadukkaita edulliseen hintaansa nähden. Mutta mutta, eipä löytynytkään verkkokaupan valikosta enää kosmetiikka-osastoa. :( Onkohan niiden myynti sitten verkkokaupan osalta kuopattu? Ja löytyyköhän enää edes myymälöistä? Harmillista, jään kyllä kaipaamaan 3,95 maksavia siveltimiä.
Kommentit (7)
Niiden kosmetiikka uudistuu kokonaan syksyllä
Myymälöissä näyttää ainakin olevan kosmetiikkaa vielä.
Ale puolelta kyllä löytyi kosmetiikka. Itsekin ihmettelin mutta on varmaan vahingossa jäänyt pois
Juu isommissa myymälöissä on ainakin kosmetiikkaa, mutta tosi kiva uutinen jos uudistuu!
Toivottavasti eivät liikaa uudista kynsilakkoja. Eikä kulmakyniä, hm:sta oon ainoastaan löytäny tarpeeksi vaaleaa mun värittömille kulmakarvoille. Ja tietenkin ne siveltimet on hyviä hintaansa nähden.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:20"]Niiden kosmetiikka uudistuu kokonaan syksyllä
[/quote]
Näin on! Uudet pakkaukset ainakin instagramin mukaan tulossa, tiedä sitten tuleeko paljon uusia tuotteita mutta luulisi ainakin vanhojen suosittujen tuotteiden jäävän.
no voi, plääh