Miksi kutsutaan naista, joka ei viihdy naisporukoissa?
Kommentit (197)
Fiksuksi, jos naisten jutuilla tarkoitetaan iänikuisia mun sellut-mun hiukset-mies sanoi-lapset teki-arvaa mitä naapurin lissu sitäjatätä pälätipäläti-lässytystä. Ketään ei kiinnosta jonkun hiukset ja sellut (ne nähdään muutenkin) sen enempää kuin jonkun miehen ja lasten sanomiset ja tekemiset (niitä on muillakin ihan omasta takaa ja ne puhuu ja tekee samoja asioita) ja naapurin lissua ei muut tunne kuin lissun naapurit joten evvk.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:52"]Elinaksi, joka on siis nimeni.
Vähempää ei voisi kiinnostaa ns. naisten jutut. Jos niillä tarkoitetaan jotain manikyyrejä, vaatteita jne.
Naistenkin kanssa voi toki keskustella yhteiskunnallisista asioista ja vaikka mistä... Mutta käsitän, että naisten jutut ovat juuri näitä ihme ulkonäköön keskittyviä tyhjänpäiväisyyksiä.
[/quote]
Katoppa perkele. Mäkin oon elina, enkä viihdy naisporukassa. :DD
sama nimi täälläkin! :D hauska yhteen sattuma! :)
t, kolmas Ellu
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"]sama nimi täälläkin! :D hauska yhteen sattuma! :)
t, kolmas Ellu
[/quote]
Pitääks meiä pitää elina-miitti? :D
Naiset jaksaa jauhaa koko ajan tunnetason asioita. Ja sen lisäksi sitä ainaista laihdutusta ja muita yhdentekeviä juttuja. Make sitä... ja Jake tätä... voi, ei, kumman kaa mä nyt oon.
Mieluummin keskustelen vaikka fysiikasta. Korkeakoulutuksen kautta löytyy parempia piirejä. Olen tyytyväinen.
Mutta alkuperäinen kysymys on, miksi minua kutsutaan? En tiedä, ei varmaankaan ainakaan jätkäksi. Olen ihan naisellisen näköinen ja sivistyneesti käyttäytyvä nainen.
En tiedä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:06"]
Naiset jaksaa jauhaa koko ajan tunnetason asioita. Ja sen lisäksi sitä ainaista laihdutusta ja muita yhdentekeviä juttuja. Make sitä... ja Jake tätä... voi, ei, kumman kaa mä nyt oon.
Mieluummin keskustelen vaikka fysiikasta. Korkeakoulutuksen kautta löytyy parempia piirejä. Olen tyytyväinen.
Mutta alkuperäinen kysymys on, miksi minua kutsutaan? En tiedä, ei varmaankaan ainakaan jätkäksi. Olen ihan naisellisen näköinen ja sivistyneesti käyttäytyvä nainen.
En tiedä.
[/quote]
Epätietoiseksi?
Miksi naisen edes pitäisi oletusarvoisesti hengata naisporukassa? Enemmän ratkaiseen identiteetti ja kiinnostuksen kohteet kuin sukupuoli.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"]
Ennakkoluuloiseksi.
[/quote]
Näin. Vituttaa tuo ihme käsitys että naiset puhuu keskenään vain ulkonäöstä ja juoruilee. Huomaa tosiaan ettei nää henkilöt ole viettäneet aikaa naisten kanssa.
Itseäni ei kiinnosta henkilön sukupuoli vaan jutut ja se miten tullaan toimeen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"]
Ennakkoluuloiseksi.
[/quote]
Näin. Vituttaa tuo ihme käsitys että naiset puhuu keskenään vain ulkonäöstä ja juoruilee. Huomaa tosiaan ettei nää henkilöt ole viettäneet aikaa naisten kanssa.
Itseäni ei kiinnosta henkilön sukupuoli vaan jutut ja se miten tullaan toimeen.
[/quote]
Joo. Mutta usein se menee ainakin mun kohdalla niin, että miesten kanssa on enemmän yhteistä.
Itse kutsuisin heitä aika yksiulotteisiksi ja yksinkertaisiksi. Luuleeko joku siis ihan oikeasti todellakin, että kaikki naiset puhuvat kuin pahaisimmat pissikset amiksen röökipaikalla? Ja miehet sitten korkealentoisista yhteiskunnallisista aiheista? Hehheeee :)
No itse olen huomannut että tällaiset naiset jotka eivät halua olla naisporukassa ovat usein kireän, kärsimättömän ja äkäisen oloisia esim. työkavereina. Olisikohan syynä jokin hormonihäiriö, ainakin liian korkea testosteronitaso aiheuttaa naisissa aggressiivisuutta.
Itseänikin vituttaa yleistäminen, että naiselliset naiset pyörivät isoissa kanalaumoissa kaakattamassa, kaikki tuhlaavat rahansa, ovat detoxilla jne..
Olen itse naisellinen, mutten kestä vaan mitään kanalaumoja. En myöskään tuhlaa rahojani mihinkään turhaan vaan olen kiinnostunut säästämisestä. Tälläkin hetkellä opiskelen itsenäisesti sijoittamista :S Mutta juu, eiku mun pitäiskin olla tuolla kanojeni kanssa ostamassa kallista laukkua että olisin täyden kympin edestä nainen :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:12"]Itse kutsuisin heitä aika yksiulotteisiksi ja yksinkertaisiksi. Luuleeko joku siis ihan oikeasti todellakin, että kaikki naiset puhuvat kuin pahaisimmat pissikset amiksen röökipaikalla? Ja miehet sitten korkealentoisista yhteiskunnallisista aiheista? Hehheeee :)
[/quote]
Mulle ei oo tullu vielä vastaan sellaista naista, jonka kanssa voin puhua kalastuksesta, autoista, putki- ja rakennustöistä. :(
"Siis mä oon niinq nii pal fiksumpi ku muut naiset omg pakko hengaa miesten kaa muut naiset on semmozii kanoi paitsi mä! Miehet rulezz! Hih!"
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:04"] Ennakkoluuloiseksi. [/quote] Näin. Vituttaa tuo ihme käsitys että naiset puhuu keskenään vain ulkonäöstä ja juoruilee. Huomaa tosiaan ettei nää henkilöt ole viettäneet aikaa naisten kanssa.
Itseäni ei kiinnosta henkilön sukupuoli vaan jutut ja se miten tullaan toimeen. [/quote] Joo. Mutta usein se menee ainakin mun kohdalla niin, että miesten kanssa on enemmän yhteistä.
[/quote]
Mullakin on paljon miespuolisia kavereita, mutta en kuitenkaan sulje naisia pois elämästäni. En mä kaikkien miestenkään kanssa tule toimeen ja toisaalta tunnen tosi huipputyyppejä, jotka ovat naisia. Siksi en voi väittää, ettenkö viihtyisi naisporukoissa, vaikken niissä stereotyyppisissä juorupiireissä hengaakaan. Suurin osa naisporukoista ei niitä ole.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]No itse olen huomannut että tällaiset naiset jotka eivät halua olla naisporukassa ovat usein kireän, kärsimättömän ja äkäisen oloisia esim. työkavereina. Olisikohan syynä jokin hormonihäiriö, ainakin liian korkea testosteronitaso aiheuttaa naisissa aggressiivisuutta.
[/quote]
Tunnen myös monta Elinaa (saatanan ruma nimi muuten :D) joilla em ongelmia.;)
Vakavasti ottaen olen sitä mieltä, että naisporukassa viihtymätön ei osaa sosiaalista kanssakäymistä ja tulee jotenkin hyljeksityksi porukasta, sitten tämä keksii defenssinä "en tykkää olla naisporukassa".
Musta on ihmeellistä ajatellakaan että naisporukan jutut olisi joku yleinen käsite. Mun naisporukassa puhutaan ihan kaikesta. Huom on ne miesten autojututkin hömppää!
Elinaksi, joka on siis nimeni.
Vähempää ei voisi kiinnostaa ns. naisten jutut. Jos niillä tarkoitetaan jotain manikyyrejä, vaatteita jne.
Naistenkin kanssa voi toki keskustella yhteiskunnallisista asioista ja vaikka mistä... Mutta käsitän, että naisten jutut ovat juuri näitä ihme ulkonäköön keskittyviä tyhjänpäiväisyyksiä.