Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feikki ammattivalittaja on turhaan eroamassa.t.ammattivalittaja

Vierailija
03.07.2015 |

Itse en aio ikinä erota miehestäni koska a rakastan häntä ja b se ei olisi järkevää koska joutuisin totaali yh.ksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:06"]

Kyllä se toinen (ja ne muut) on ihan yhtä oikeita ammattivalittajia kuin sinäkin! Uskomme heitä joka kerta aivan yhtä paljon kuin sinuakin.

[/quote]

Vierailija
2/14 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa huonoa makua ottaa toisen identiteetti. Mutta kuka tahansa voi tämän halutessaan estää käyttämällä rekisteröityä tunnusta eli ammattivalittajan oma valinta kysymyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:47"]

Miten feikin ammattivalittajan ero on siis turha? Jos hänellä vaikka on väkivaltaa liitossaan tai hän on rakastunut toiseen, niin eikö hänen kannatakin erota? 

[/quote] Joo mut hän voisi olla käyttämättä nimimerkkiäni.ap

Vierailija
4/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan imartelevaa saada feikkiseuraaja. 

Tuota totaaliyksinhuoltajuutta en ymmärrä. Avioero muuttaa arjessa melkein kaiken ja siihen on sopeuduttava. Siihen kuuluu myös yhteishuoltajuus, jonka mukaan sitten järjestetään uusi arki. Olen ymmärtänyt, että pojallanne ja hänen isällään on hyvät välit, joten vaikea uskoa, että jos mies ei enää jaksa sinua hän samalla jättäisi pojankin. Mutta pääasia on, että rakkautta piisaa ja eron pohtiminen on pelkkää diibadaabaa. 

Vierailija
5/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:47"]

Miten feikin ammattivalittajan ero on siis turha? Jos hänellä vaikka on väkivaltaa liitossaan tai hän on rakastunut toiseen, niin eikö hänen kannatakin erota? 

[/quote]

Miksi et rekisteröidy? Ai niin, sitten muista viesteistä paljastuisi että olet provo.

Vierailija
6/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:47"]

[/quote]Ei sinun nimimerkkisi ole sinun, kun et ole sitä rekisteröinyt. 

Vierailija
7/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:52"]

Tuota totaaliyksinhuoltajuutta en ymmärrä. Avioero muuttaa arjessa melkein kaiken ja siihen on sopeuduttava. Siihen kuuluu myös yhteishuoltajuus, jonka mukaan sitten järjestetään uusi arki. Olen ymmärtänyt, että pojallanne ja hänen isällään on hyvät välit, joten vaikea uskoa, että jos mies ei enää jaksa sinua hän samalla jättäisi pojankin. Mutta pääasia on, että rakkautta piisaa ja eron pohtiminen on pelkkää diibadaabaa. 

[/quote] Tottakai miehellä ja pojalla on hyvät välit mutta ei se sitä tosiasiaa muuta ettei hänellä yrittäjänä ole juuri vapaa-aikaa. Lapsen arki jää 90 prosenttisesti minulle. Jos jokus eroaisimme niin uskoisin että maksimissaan sen 2 viikonloppua kuukaudessa´olisi  lapsen kanssa.ap

Vierailija
8/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:58"]

[/quote] Tottakai miehellä ja pojalla on hyvät välit mutta ei se sitä tosiasiaa muuta ettei hänellä yrittäjänä ole juuri vapaa-aikaa. Lapsen arki jää 90 prosenttisesti minulle. Jos jokus eroaisimme niin uskoisin että maksimissaan sen 2 viikonloppua kuukaudessa´olisi  lapsen kanssa.ap

[/quote]Mikä siis muuttuisi? Hänhän olisi tuossa tilanteessa siis enemmän lapsen kanssa kahdestaan kuin nyt? Ei sillä, että ero olisi lapsen kannalta hyvä asia, mutta tämä sinun perustelusi hieman kusahtaa. Eikä sillä, että sinun tarvisi sitä puolustella, että haluat olla naimisissa, ole hyvä vain!

Vierailija
9/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:58"]

[/quote]Mikä siis muuttuisi? Hänhän olisi tuossa tilanteessa siis enemmän lapsen kanssa kahdestaan kuin nyt? Ei sillä, että ero olisi lapsen kannalta hyvä asia, mutta tämä sinun perustelusi hieman kusahtaa. Eikä sillä, että sinun tarvisi sitä puolustella, että haluat olla naimisissa, ole hyvä vain!

[/quote] Niin varmaan olisi enemmän lapsen kanssa kuin nyt mutta jos minä eroaisin niin haluaisin vähintään viikko-viikko systeemin. Nyt on kuitenkin helpommin hoidettavissa menot joihin minä en voi lasta viedä miehen kanssa kuin jos eroaisimme.ap

Vierailija
10/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Oikeasti.

Kirjoita näitä vaikka notepadiin, ei tartte edes tallentaa.

Vierailija
11/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toinen (ja ne muut) on ihan yhtä oikeita ammattivalittajia kuin sinäkin! Uskomme heitä joka kerta aivan yhtä paljon kuin sinuakin.

Vierailija
12/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Feikkihän se olikin.  :)

Vierailija
13/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:16"]

Totta kai. Feikkihän se olikin.  :)

[/quote] Kyllä oli feikki. Mieheni on sanonut ettei kerkiä osallistua lapsen hoitoon joten ei tulisi mieleenikään alkaa totaali yh.ksi.ap

Vierailija
14/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset