Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi menevänsä töiden jälkeen kotimatkalla helleoluelle! :-(

Vierailija
03.07.2015 |

Aikoo pitää kotimalkalla töistä (12 km) puolimatkassa tauon paikallisella "puolimatkan krouvin" terasilla. Itkettää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:00"]Mitä ihmettä, mikä tuossa itkettää? Onko miehellä alkoholiongelma ja tapana jäädä yhden oluen jälkeen kymmenelle lisää ja tulla kännissä kotiin, tai jopa jäädä useiksi päiviksi ryyppyreissuille? Jos tällaista on, sitten ymmärrän itkettämisen erittäin hyvin. Muuten en oikein.
[/quote]

No milloin provot on ymmärrettäviä?

Vierailija
22/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä näitä aloituksia taas, naiset haluaa että miehet on tossun alla eivätkä käy ikinä missään saati tapaa ystäviä?

Eihän tuo ole tervettä???

Pitäisikö hankkia sinunkin elämä, soita kavereille ja mene sinäkin jonnekin. Varmasti uskallat ja osaat ilman miestäkin?

Melko sairaita nämä av.n parisuhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion mennä koko viikonlopuksi viettään mökkiviikonloppua ystävien kanssa. Ja juoda useammankin helleoluen.

Vierailija
24/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vois kyllä avata että mikä siinä itkettää. Syitä voi toki olla. Esim itkettäisi minuakin jos mieheni juuri nyt noin tekisi, kun meillä on 5hlö perheelle seuraavan 7vrk ajaksi rahaa 3e/vrk niin vois mua kyllä itkettää jos mies ois niin törppö että tuhlais terassille parin päivän ruokarahat perheeltä. Illalla ois tarkoitus käydä harkittu kauppareissu Lidlissä että mitä me saadaan 21,38eurolla.. Kotona ei oo juurikaan mitään, edes niitä hiutaleita tai makaroneja kun on tässä jo jonkun aikaa eletty niukalla budjetilla niin syöty jo ne. Niin tosiaan itkisin jos kaljalle menis.

Vierailija
25/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:14"]Vähän vois kyllä avata että mikä siinä itkettää. Syitä voi toki olla. Esim itkettäisi minuakin jos mieheni juuri nyt noin tekisi, kun meillä on 5hlö perheelle seuraavan 7vrk ajaksi rahaa 3e/vrk niin vois mua kyllä itkettää jos mies ois niin törppö että tuhlais terassille parin päivän ruokarahat perheeltä. Illalla ois tarkoitus käydä harkittu kauppareissu Lidlissä että mitä me saadaan 21,38eurolla.. Kotona ei oo juurikaan mitään, edes niitä hiutaleita tai makaroneja kun on tässä jo jonkun aikaa eletty niukalla budjetilla niin syöty jo ne. Niin tosiaan itkisin jos kaljalle menis.
[/quote]

Oliko pakko lisääntyä?

Vierailija
26/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen fillarilla töihin (14 km /suunta)  ja suurin piirtein joka toinen päivä kun ajan kotiin, koska on nin kuuma ja vastatuuli, niin poikkean yhdellä terassilla vilvoittelemassa huurteinen edessä. Vaimo ei tiedä asiasta, syön salmiakkia oluen jälkeen niin henki ei haise. Yks kalja pari kolme kertaa viikossa ei nyt alkoholistia tee, ja minä en käy nykyisin enää kavereiden kanssa ulkona viikonloppuisin baareissa, on ikää jo yli 50. Rahatilanne meillä on OK. Vaimo ei välittäisi mutta anoppi ja appiukko jotka ovat raivoraittiita alkaisivat saarnata mulle jos saisivat tietää.

Vierailija
27/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:23"]

Mä kuljen fillarilla töihin (14 km /suunta)  ja suurin piirtein joka toinen päivä kun ajan kotiin, koska on nin kuuma ja vastatuuli, niin poikkean yhdellä terassilla vilvoittelemassa huurteinen edessä. Vaimo ei tiedä asiasta, syön salmiakkia oluen jälkeen niin henki ei haise. Yks kalja pari kolme kertaa viikossa ei nyt alkoholistia tee, ja minä en käy nykyisin enää kavereiden kanssa ulkona viikonloppuisin baareissa, on ikää jo yli 50. Rahatilanne meillä on OK. Vaimo ei välittäisi mutta anoppi ja appiukko jotka ovat raivoraittiita alkaisivat saarnata mulle jos saisivat tietää.

[/quote]

Täh, miksi täytyy vaimolle valehdella? Vai juoksisiko heti juoruamaan vanhemmilleen. Jos, niin miksi ihmeessä? En käsitä.

Omituisia parisuhteita teillä täällä.

Vierailija
28/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:05"]Voi elämä näitä aloituksia taas, naiset haluaa että miehet on tossun alla eivätkä käy ikinä missään saati tapaa ystäviä?

Eihän tuo ole tervettä???

Pitäisikö hankkia sinunkin elämä, soita kavereille ja mene sinäkin jonnekin. Varmasti uskallat ja osaat ilman miestäkin?

Melko sairaita nämä av.n parisuhteet.
[/quote]

Tarkoitat varmaan av:n provot

Vierailija
29/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu.Miksi töiden jälkeen ei saa käydä oluella?Vielä itkettäis muka,hah haa!

Vierailija
30/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:35"]

Täh, miksi täytyy vaimolle valehdella? Vai juoksisiko heti juoruamaan vanhemmilleen. Jos, niin miksi ihmeessä? En käsitä.

Omituisia parisuhteita teillä täällä.

[/quote]

Hänen äitinsä tenttaa häntä. Kuulin kerran vahingossa keskustelun jossa anoppi monta kertaa sanoi vaimolle että "sun pitää saada hänet lopettamaan kaljanjuonti".

Vierailija
31/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:55"]Ja aikoo sen jälkeen ajaa kotiin...? Periaate.
[/quote]

Fillari?
[/quote]

Ap ei sanonut millä mies menee töihin

Vierailija
32/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosi mies ei kyllä akkalta lupia kysele helle oluesen tai muihinkaan asioihin. Mitä tulee appi vanhempien niin ei tarvi 50 miehen kyllä lupia kysellä heiltäkään !

Vierailija
33/33 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:55"]Ja aikoo sen jälkeen ajaa kotiin...? Periaate.
[/quote]

Fillari?
[/quote]

Ap ei sanonut millä mies menee töihin
[/quote]

No pitääkö joku autolla kulkeva tauon 12km matkalla? Eipä taida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi