Millaiset ihmissuhdetaidot sinulla on?
Kommentit (13)
Ei ole ystäviä; tavoitteenani on saada kaksi ystävää.
Vaikka olen välittävä ja puhelias, haasteeni om ehdottomuus ja korkeat standardit. En huoli ketä tahansa lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä; tavoitteenani on saada kaksi ystävää.
Vaikka olen välittävä ja puhelias, haasteeni om ehdottomuus ja korkeat standardit. En huoli ketä tahansa lähelleni.
Muuten sama, mutta ei ole noita tavoitteita.
Olen siinä ja juttelen ja minulle saa jutella. En koskaan laskelmoi tai manipuloi, sitä en hallitse.
Olen introvertti. Jokainen sosiaalinen kanssakäyminen kuluttaa hirmuisesti sosiaalista polttoainettani. Päädyn helposti tilanteeseen, että työpäivän jälkeen on tankki tyhjänä.
Ihmiset tuntuu pitävän minusta mutta itse en pidä juurikaan muista ihmisistä. Ne harvat jotka päästän lähelleni ovat itselleni hyvin tärkeitä. Minulla on pari hyvää ystävää ja perhe. En tunne ulkopuolisuuden tunnetta.
Olen urbaani puolierakko henkisesti vaikka on oma perhe ja pari ystävää. Olen möläyttelijä eli joskus suusta pääsee sammakoita vaikka yritän pitää turvan tukossa. Olen myös vittumainen jos siltä tuntuu ja pitkävihainen. Myös mustavalkoinen ja ehdoton. Tosi rasittava ihminen. Sosiaaliset taidot riippuu päivästä.
Ei ole ystäviä. Selkäänpuukotusta en jaksa ja juoruilijoita. Oli mulla joskus mutta ilmeisesti olin niin kelpaamaton että helppo hylätä. Olen nyt yrittänyt tutustua mutta melko tuloksetta
Niin siis ihan pazkat taidot minulla on kokemusten kautta, en osaa solmia/luoda. Jokin menee mönkään vaikka omasta mielestäni ihan luotettava olen
Ei ole juurikaan ystäviä. Olen ollut aina huono tutustumaan ihmisiin tai pitämään heidät lähellä.