Ihannemitat 90-60-90
Mun mitat on 73-62-77
Saankohan ikinä kyrpää? mitä luulette? oon 155 cm
Kommentit (45)
Mulla oli noi ihannemitat nuorempana, olen 174 cm pitkä. Vaan ei ole enää...
Mistä lähtien naisen on täytynyt olla ihannemitoissa kyrpää saadakseen? Ehkä jos haluat NHL-tähden tai teollisuussuvun vesan kyrpää, niin sitten joo.
21-vuotias lapsinainen...ehkä (toivottavasti) mun lantio vielä kasvaa? :-(
No saisin varmaan ainaki pedofiilin kyrpää...
Mun mitat on 90-70-95. Olen saanut paljon kyrpää!
T.35v.
Eikös ne tällä palstalla mainosta miehet että naiset saa ihan mistä vaan ja koska vaan, että on vain miesten ongelma ettei saisi... Kuulemma rumakin nainen saa tuosta vaan komealta mieheltä, se on tämä naisten seksuaalinen ylivalta ;)
Mullakin oli justiinsa noi mitat muutama vuosi takaperin. Sitten tapahtui ehkäisypilleri ja samalla tiellä ollaan, 15kg lihavempana.
98-68-98.tuntuu vetoovan miehiin.
Ala syödä ja treenata kyllä sustakin vielä nainen kasvaa.
En ole ikinä tajunnut noita "ihannemittoja". Lantio 90cm kuulostaa pieneltä tuohon saman kokoiseen rinnanympärykseen verrattuna...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:49"]
Mullakin oli justiinsa noi mitat muutama vuosi takaperin. Sitten tapahtui ehkäisypilleri ja samalla tiellä ollaan, 15kg lihavempana.
[/quote]
Ehkäisypilleri ei kerää rasvaa kroppaan. Nestettä, muttei rasvaa. 15kg on tullut ihan muualta sulle.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"]
Eikös ne tällä palstalla mainosta miehet että naiset saa ihan mistä vaan ja koska vaan, että on vain miesten ongelma ettei saisi... Kuulemma rumakin nainen saa tuosta vaan komealta mieheltä, se on tämä naisten seksuaalinen ylivalta ;)
[/quote]
Olkinukke = Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:52"]
En ole ikinä tajunnut noita "ihannemittoja". Lantio 90cm kuulostaa pieneltä tuohon saman kokoiseen rinnanympärykseen verrattuna...
[/quote]
Mulla on ollut lantio ja rinnanympärys aina samat, kun lihon nuo mitat kasvaa sentilleen yhtä paljon. Yleensä jotain väliltä 90-95 ja lantio ei ole pieni rinnanympärykseen verrattuna.
(Niin ja kateellisille voin todeta että vyötäröni ei ole lähelleekään 60 eikä sitä siihen saa, 70 on ollut pienin mahdollinen mitta alipainoisenakin.)
120-100-130tissit ja kyllä kyrpää riittää. Vähän liikaakin!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:49"]
[/quote]
Ehkäisypilleri ei kerää rasvaa kroppaan. Nestettä, muttei rasvaa. 15kg on tullut ihan muualta sulle.
[/quote]
Haittavaikutuksissa lukee useissa myöskin, että lihoaa. Multa ei vaan oo kilot lähteneet pois. Samalla tavalla söin ruokaa kuin ennenkin, silti paisuin kuin pullataikina. Ylimääräiset nesteet on joo lähteneet, mutta paino on ja pysyy. Olin kylläkin ennen pillereitä alipainoinen, joten ehkä tällä on jotain vaikutusta asiaan. Huvittavinta oli se, että perse levisi housukoon verran. Sairasta.
103-77-101 kyrpää aina oon saanut :/ tunnen itteni aina niin isoksi näitä lukiessani.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:57"]
Haittavaikutuksissa lukee useissa myöskin, että lihoaa. Multa ei vaan oo kilot lähteneet pois. Samalla tavalla söin ruokaa kuin ennenkin, silti paisuin kuin pullataikina. Ylimääräiset nesteet on joo lähteneet, mutta paino on ja pysyy. Olin kylläkin ennen pillereitä alipainoinen, joten ehkä tällä on jotain vaikutusta asiaan. Huvittavinta oli se, että perse levisi housukoon verran. Sairasta.
[/quote]
"For a few women, the pill may cause some weight gain, often due to fluid retention. But not significant amounts, and not for most women. Indeed, a review of 44 studies showed no evidence that birth control pills caused weight gain in most users. And, as with other possible side effects of the pill, the minimal weight gain is generally temporary, going away within two to three months.
When birth control pills were first sold in the early 1960s, they had very high levels of estrogen and progestin, nearly 1,000 times more hormones than most women needed! And there’s the clue. Estrogen in high doses can cause weight gain due to increased appetite and fluid retention. So, 50 years ago the pill may indeed have caused weight gain in some women."
http://www.webmd.com/sex/birth-control/birth-control-pills-weight-gain
Lääkkeissä mainitut haittavaikutukset ovat mainittuna siellä "varmuuden vuoksi", vaikka näyttö niihin perustuisi ainoastaan käyttäjien omakohtaiseen kokemukseen, ei tutkittuun tietoon. Vähentää lääkeyhtiön vastuuta nääs. Jos e-pillerit lihottavat, niin mekanismia siihen ei ainakaan tunneta ja tutkimuksissa näyttöä lihomisesta ei löydy.
18: No sitäpä. Mutta uskon vakaasti edelleen pillereiden vaikuttaneen tuohon. Toisinaan oon kylläkin kuullut, että lihominen joillain johtuu siitä, että pillerit lisää ruokahalua, mutta en ainakaan itse tätä kokenut. Ehkä olen yksi niistä harvoista, joilta ei meinaa kilot enää karista pillereiden lopettamisen jälkeen, tiedä häntä. Harmittaa kyllä. Lisäksi pamahti vielä se maaginen ikä, ettei paino lähde laskuun enää samalla tavalla kuin "junnuna".
Mun mitat on 73-63-77 ja oon 172cm. Haluaisin olla pienempi, isot tissit itsellä ällöttäisi. Menkkojen aikaan ne turpoaa jonkun verran ja kuvottaa.
Jos ei mua kukaan koskaan halua, niin ei voi mitään. Ihannemittoihin en pyri kuin vyötärönympäryksen tiimoilta. 55 olisi aika kiva.
ei kaikki miehet pidä leveistä lantioista. Omaan silmään leveälanteiset naiset näyttää rumilta ja kömpelöiltä. mielummin sulavampilinjainen eikä mitään ghettopersettä, kiitos.
Oletko ihan aikuinen nainen? Vaikea uskoa että lantionympäryskin voi olla noin pieni.
Itse olen vähän rehevämpää mallia, 90-64-92, pituus 165 cm.