Instagram-stalkkaus
Stalkkaatteko Instassa entisiä ihastuksia, kavereita, sukulaisia tms ja miksi?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:12"]
Suoraan appstoressa:
"Features:
- Track new Instagram followers
- Track Instagram unfollowers (users who followed you and decided to not follow you anymore)
- Track users that don't follow you back
- Track Instagram followers you don’t follow Back
- Follow and unfollow users"
Ei siis todellakaan näytä stalkkaajia. :D
[/quote]
Ja tästä sitten pitäisi vielä maksaa? Tuon kaikenhan näkee ilman mitään sovelluksiakin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:12"]Suoraan appstoressa: "Features: - Track new Instagram followers
- Track Instagram unfollowers (users who followed you and decided to not follow you anymore)
- Follow and unfollow users" Ei siis todellakaan näytä stalkkaajia. :D [/quote] Tämähän selviää helposti, turha hikeentyä siellä. Minulla käytössä tuo ja näen ihan riittävästi tietoa instassani vierailleista, myös ip:t ja paikkakunnat, ja jos kys. Ip:llä on oma instatili käytössä jonne on rekkaantunut edes kerran. Minua ei kiinnosta mitä tai ketä stalkkailette, vastasin vain ap:n kysymykseen. Kannattaa ladata tuo app, sieltä selviää lisää.
[/quote]
Joopajoo, ihan ipt näet. Yritin ihan etsiä tuota tietoa, mutta kukaan ei tunnu ulkomaillakaan tietävän tuollaisesta ominaisuudesta, että hyvä yritys mutta faktat 0.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:17"]Miten voi löytää jonkun instatilin jos tietää vain ihastuksen etu ja sukunimen ;) ?
[/quote]
Kirjoitat hakuun etu- ja sukunimen.
Valistakaa tyhmää. Eikö insta ole sitä varten että haluat että ihmiset katsovat kuviasi? Milloin nämä ihmiset muuttuvat stalkkereikisi? Eikö se ole niinku koko jutun tarkoitus? Että sulla on näitä stalkkereita?
Googlettamalla vaan löysin ihastukseni instatilin. Ja ihan surutta olen stalkannu, koska en ite omista instatiliä. Eihän se silloin voi millään tietää kuka siellä käy.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:58"]Googlettamalla vaan löysin ihastukseni instatilin. Ja ihan surutta olen stalkannu, koska en ite omista instatiliä. Eihän se silloin voi millään tietää kuka siellä käy.
[/quote]
Jenna älä viitu
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:12"]Suoraan appstoressa:
"Features:
- Track new Instagram followers
- Follow and unfollow users"
Ei siis todellakaan näytä stalkkaajia. :D
[/quote]
Tämähän selviää helposti, turha hikeentyä siellä. Minulla käytössä tuo ja näen ihan riittävästi tietoa instassani vierailleista, myös ip:t ja paikkakunnat, ja jos kys. Ip:llä on oma instatili käytössä jonne on rekkaantunut edes kerran. Minua ei kiinnosta mitä tai ketä stalkkailette, vastasin vain ap:n kysymykseen. Kannattaa ladata tuo app, sieltä selviää lisää.
[/quote]
Mites tämä super-sovelluksesi reagoi siihen että meillä on kotona yksi langaton verkko, jota saattaa kolmekin ihmistä käyttää instagramin katsomiseen samaan aikaan. Erotteleeko sovelluksesi kuka on katsonut mitäkin kuvaa? Ja mites jos ei ole instatiliä vaan katsoo vain selaimella. Onko sinulla ip-tietokanta myös nimistä asuinpaikan lisäksi?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:04"]
Juu, ihastuksia ja heidän exiä. Mulla on aina ollut tällainen pahe.
[/quote]
Sama täällä :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:57"]
Valistakaa tyhmää. Eikö insta ole sitä varten että haluat että ihmiset katsovat kuviasi? Milloin nämä ihmiset muuttuvat stalkkereikisi? Eikö se ole niinku koko jutun tarkoitus? Että sulla on näitä stalkkereita?
[/quote]
Kyllä, juuri näin. Halutaan seuraajia, kuvien katsojia, kommentoijia ja tykkääjiä. Ja se on yks ja sama ketä ne on. Insta ei ole mikään face..
veikkaan, että tähän lankaan vastanneet ovat kaikki alle 20v.. :))
Mulla on instassa tunnuksena haistvittuoonstalkkeri. Että jos joku löytää jollain sovelluksella että tuon niminen on käynyt katsomassa, niin siinähän löytää.
Määrittele stalkkaus, ap. Somessa julkistetaan, lähtökohtaisesti siis julkistetaan, juttuja tietyt ehdot täyttävälle ryhmälle/yleisölle/joukolle. Jos kuulut piiriin, mikä on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 01:10"]
veikkaan, että tähän lankaan vastanneet ovat kaikki alle 20v.. :))
[/quote]
Minä olen 50. On aina yhtä ilahduttavaa valistaa tyhmepiä nuoria some-asioissa :D
Siinä vaiheessa kun ne eivät seuraa eivätkä käytä tiliään muuhun kuin "stalkkaamiseen", käyvät katsomassa jokaisen juttusi (stories näkee kuka on katsonut sen) siis joka ikisen monta kertaa päivässä jo melkein vuoden ajan... mun mielestä se on stalkkaamista ja sellaisen ihmisen kannattaisi lopettaa tai ainakin vähintään miettiä että miksi näin tekee...
Instassa voi pitää useaa tiliä ja suosittelen sitä. Anna yksi niille facekavereille ja muille "stalkattavaksi" ja käytä muita yksityisemmin. Instan idea on juuri se, et seurataan kuvien perusteella, ei "tuttuja ja sukulaisia". Sitä varten on facebook. Mummot.
Julkinen tili -> stalkkaan. Af koors. Insta, fb, linkedin...Julkinen kaverilista, perhetiedot, työpaikat valokuvat whatever, stalkkaan. Koska voin. Eri asia teenkö niillä tiedoilla mitään.
Ot Joillekin ihmisille pitäisi opettaa yksityisyysasetuksia, vai haluaako ne julkisesti esitellä kakkavaippapinoa eteisessä, kissanpaskaista keittiönpöytää, puolialastomia puolisoitaan sohvalla? Edelleen, katson - koska voin.
T stalkkeri
Minulla itsellä on stalkkeri, joka ei todnäk. tiedä jääneensä kiinni. Mies, jonka kanssa meillä oli säätöä joskus yli viisi vuotta sitten. Ei seuraa minua instagramissa,ei ole ikinä tykännyt kuvistani ja emme ole missään somessa enää kavereita saatika olleet yhteyksissä. Olen kuitenkin instastoryjä laittanut nyt puolen vuoden aikana noin 6kpl ja ihan sekalaisessa järjestyksessä, joskus viikon sisään toisen ja kolmannen kuukauden päästä. Mutta siitä huolimatta JOKA AINOAN instastoryn tämä henkilö on käynyt katsomassa. Hänen on siis pakko käydä lähes päivittäin minua kyyläämässä että kerkiää nähdä nämä päivän ajan näkyvät tarinani. Vai keksiikö joku miten muuten tämä on mahdollista?
Julkisen tilin katselu ei ole mitään stalkkaamista, vaan sovelluksen IDEA. Pistä se tilisi yksityiseksi jos et halua ihmisten näkevän kuviasi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla itsellä on stalkkeri, joka ei todnäk. tiedä jääneensä kiinni. Mies, jonka kanssa meillä oli säätöä joskus yli viisi vuotta sitten. Ei seuraa minua instagramissa,ei ole ikinä tykännyt kuvistani ja emme ole missään somessa enää kavereita saatika olleet yhteyksissä. Olen kuitenkin instastoryjä laittanut nyt puolen vuoden aikana noin 6kpl ja ihan sekalaisessa järjestyksessä, joskus viikon sisään toisen ja kolmannen kuukauden päästä. Mutta siitä huolimatta JOKA AINOAN instastoryn tämä henkilö on käynyt katsomassa. Hänen on siis pakko käydä lähes päivittäin minua kyyläämässä että kerkiää nähdä nämä päivän ajan näkyvät tarinani. Vai keksiikö joku miten muuten tämä on mahdollista?
Ja sinä tiedät hänen katsoneen kuviasi, koska?
Stalkkaan vain joitakin julkkiksia. Liian noloa seurata joten stalkkaan.