Mahaläski ei lähde pois!!!
Olen 167,5 cm ja 56kg. Olen hoikan näköinen, mutta mahani on aina ollut ongelma kohtani. Harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti, mutta alamahassa on silti vähän löysää. Ei todellakaan paljoa, mutta haluaisin sen täysin timmiksi!! Olen oikeasti yrittänyt mutta ei vaan onnistu! Millä tuon saa pois :(
-Epätoivoinen.
Kommentit (13)
Et ole vielä ymmärtänyt, että olet kasvamassa aikuiseksi naiseksi. Aikuisen naisen vartalo ei ole poikamaisen lauta. Kyllä se siitä, ajaan myötä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:41"]Elä sen kanssa. :)
[/quote]
En elä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:42"]Et ole vielä ymmärtänyt, että olet kasvamassa aikuiseksi naiseksi. Aikuisen naisen vartalo ei ole poikamaisen lauta. Kyllä se siitä, ajaan myötä.
[/quote]
Kuule en halua olla löysä, lihava tai edes pullukka. Nainen on nainen myös hoikkana ja kauniina.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:41"]Elä sen kanssa. :)
[/quote]
En elä.
Ap
[/quote]
No älä sit. Itse olen ainakin tyytyväinen kroppaani läskeineni. Paljon mukavampi elää, kun ei stressaa turhanpäiväisyyksiä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:41"]Elä sen kanssa. :)
[/quote]
En elä.
Ap
[/quote]
No älä sit. Itse olen ainakin tyytyväinen kroppaani läskeineni. Paljon mukavampi elää, kun ei stressaa turhanpäiväisyyksiä.
[/quote]
No onneksi minulla ei ole läskiä, mutta haluaisin entistä timmimmän mahan. Siinä on sentti liikaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:45"]Keksi parempi!
[/quote]
Olen 16v, ja todellakin haluan laihtua. Että keksi yksinäsi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:41"]Elä sen kanssa. :)
[/quote]
En elä.
Ap
[/quote]
[/quote]
No onneksi minulla ei ole läskiä, mutta haluaisin entistä timmimmän mahan. Siinä on sentti liikaa.
Ap
[/quote]
Veitsellä lähtee. Muulla tuskin. Geenit, nääs.
Rasvanpolttoa vaan, niin kyllä se ylimääränen sieltä alavatsastakin sitten lähtee.
1. Syö nopeasti sulavia ruokia (hedelmät, vihannekset). Liha ja maitotuotteet sulaa hitaasti ja turvottaa.
2. Syö vähärasvaista, hiilaripitoista ruokaa.
3. Vähennä suolan käyttöä. Suola sitoo nestettä elimistöön.
4. Unohda vatsalihasliikkeet. Et tule saamaan näkyviä vatsalihaksia (=litteää vatsaa) niin kauan kun niiden päällä on rasvakerros, yritä siis saada rasvaprosenttiasi alas.
5. Juokse (tai kävele), niin elimistö polttaa rasvaa ja nopeuttaa aineenvaihduntaa. Puolikin tuntia päivässä riittää.
6. Pidä hyvä ryhti.
7. Juo tarpeeksi vettä. Tämä nopeuttaa ruuansulatusta. Aloita päivä juomalla vettä ja juo säännöllisesti päivän aikana 2-3 litraa vettä.
8. Keskity ennenkaikkea terveyteen.
9. Varmista, että saat tarpeeksi hiilihydraatteja. Jos syöt liian vähän, et jaksa urheilla.
10. Hae tietoa ja ole kärsivällinen.
Up