Vähän outoo kun olin mun veljen luona ja se lämmitti saunaa ja meni sinne eka vaimonsa kanssa
Jäin odottamaan mun vuoroa niin hetken päästä mun veli tulee kysyyn että ooksää tulossa. Se niinkuin oletti että meen niiden kanssa. Siis alasti saunaan oman veljen kanssa, onko normaalia?
Kommentit (11)
Minulle tuo ei olisi normaalia. En menisi.
En ole koskaan saunonut omien veljieni kanssa, paitsi pienenä lapsena. Ei olisi normaalia meidän perheessä.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia
Tää ei voi olla normaalia. Ei kai kukaan käy? Toki lapsuudessa meidän suvun mökillä kaikki kävi yhdessä niin liekö mun veljelle siitä jäänyt tämä.
Riippuu ehkä jossakin määrin sukupuolesta ja iästä..
Jos olisin mies, menisin. Naisena en.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suorastaan rivoa.
Pakko puolustaa mun veljeä sillä että meidän suvussa oli tapana että mökillä kaikki kävi samassa saunassa, muuten oltiin uikkareissa mutta pesuvaiheessa alasti.
Joskus täällä oli vähän tätä liippaava ketju, perheissä on erilaisia tapoja. Yksi syy erilaisiin tapoihin voi olla myös asumismuoto: omassa saunassa väen helppo käydä vuoronperään (tokiniissäkin osa saunoo eri kokoonpanoilla yhdessä) mutta jos on taloyhtiössä saunavuoro, niin niihin usein mennään perheenä kun muuten ei kunnolla jokainen ehdi löylytellä.
On outoa. Aloin itkemään luettuani tämän.
Pitäisi sopia etukäteen asiat. Ei hän saisi olettaa noin. Ehkä eri ajattelutapa tai vahingossa.