Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: mitä ajattelet jos miehen ammatti on projektipäällikkö

Vierailija
17.02.2022 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen projektipäällikkö, mutta koulun projektissa ilman palkkaa :DDD

Vierailija
42/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloinen tai vähän yli, persoonaton perusmies jolla todennäköisimmin AMK-koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että ap on hullu.

Vierailija
44/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tavalliselta ammatilta. Projektipäälliköillä harvemmin on alaisia eli päällikköjä ovat vain projektin kontekstissa.

Vierailija
45/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä...mies: "Mitä ajattelet, jos naisen (30v) ammatti on projektipäällikkö?" (It- ala)

Ei herätä ajatuksia suuntaan eikä toiseen. Kuulostaa aika taviskoulukselta (amk tai maisteri) ja palkankin puolesta tuskin ollaan haarukan 3-5 ke/kk ulkopuolella. Semmonen perusespoolainen.

Vierailija
46/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä, narsisti, lyhyt, valehtelija

.

Vierailija
47/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tyyppi on kiipeilijä joka ei kuitenkaan koskaan tule pääsemään johtaja tasolle. Kaikki miehethän on jonkin sorttisia päälliköitä, myyntimies on myyntipäällikkö jne. Kuulostaa hienommalta ja tittelin kipeät ihmiset hakee juuri noita virkoja..

Kyllä ainakin IT-alalla projektipäälliköllä (project manager) on ihan vakiintunut rooli. Vaikka hän on päällikkö ja vastaa projekteista, niin esimerkiksi palkka ei välttämättä yllä ihan huippukoodarien tasolle, mutta toki parempi kuin keskivertosellaisilla. Menestyvä pp on ulospäinsuuntautunut extrovertti joka puuttuu ongelmiin välittömästi ja pystyy toimimaan välikätenä sekä keskustelemaan eri suuntaan vetävien ja eri 'kieltä' puhuvien osapuolten kanssa.

Vierailija
48/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä...mies: "Mitä ajattelet, jos naisen (30v) ammatti on projektipäällikkö?" (It- ala)

Minä olen työurallani tavannut useitakin heistä. Ikäväkseni olen todennut että vain harva on ollut hyvä projektipäällikkö, vaikka muissa rooleissa toimiikin paljon osaavia naisia. IT-konsulttiyrityksissä on tyypillistä että miehet koodaavat ja naiset ovat projektipäälliköitä hoitaen sosiaalisen puolen.

Vierailija
49/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oman elämäni ja talouteni projektipäälikkö. Tai, voin valita minkä tittelin nyt haluunkin. Vaikka toimitusjohtaja. VähäX siistii!

Vierailija
50/68 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks projektipäällikkö oo suht koht selkee, mutta jokin kehityspäällikkö voi olla mitä tahansa.

Vierailija
51/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin itsekin projektipäällikkönä olleena (n53) että siinä roolissa vaaditaan mm sitä että monet langat pysyy yhtä aikaisesti käsissä, hahmottaa isoja kokonaisuuksia, kykenee hallinnoimaan monia erilaisia asioita yhtä aikaa, vaaditaan edes jonkunlaisia sosiaalisia taitoja ja pitkää pinnaa, toisaalta myös tietynlaista napakkuutta ja tahdonvoimaa viedä hankaliakin asioita eteenpäin.

Eli varsin hyvää ainesta, suosittelen.

Vierailija
52/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies komea, varakas, jännä ja pitkä.

Vierailija
53/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oman elämäni ja talouteni projektipäälikkö. Tai, voin valita minkä tittelin nyt haluunkin. Vaikka toimitusjohtaja. VähäX siistii!

Sama täällä.

Mut miettikää mitä projektipäälliköitä noi perheenäidit on joilla useempi kuin 1 lapsi ja mies (usein 1kpl).

En ikinä selviäis siitä et ois 3 lasta, mies ja koira. Huh, tulis bönari heti.

Vierailija
54/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman rojektipäällikköjä, sitä maa päällänsä kantaa.

Vierailija
55/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
56/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on hyvä ammatti, ja hauskaa että ollaan molemmat samalla tittelillä, vaikkakin eri ala.

Kummastuin vähän noita pätkätyö- ja huonosti tienaava -ajatuksia, kun pidin omaan kokemukseen verraten itsestäänselvänä että kyseessä on vakkarityö ja hyvä liksa.

Vierailija
57/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän olla muuten mielenkiintoinen.

Vierailija
58/68 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi heti, että millasia projekteja se on vetänyt ja kuinka kauan ja silleen, kyselisin siltä siis NDA:n rajoissa toki enemmän sen työstä. Olen projari itekin ja innoissani työstäni.

Vierailija
59/68 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö ei ole ammatti

Vierailija
60/68 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän positiivisia mielikuvia herättää kuin negatiivisia, mutta aika neutraalit ajatukset. Luultavasti melko kiireinen ainakin ajoittain, mutta niinhän melkein kaikissa töissä on. Projektipäällikkö voi toki olla monenlaisissa projekteissa, joten sikäli helppo keksiä puheenaihetta kun kyselee minkä tyyppisiä projekteja päälliköi.