Nainen: mitä ajattelet jos miehen ammatti on projektipäällikkö
Kommentit (68)
Projektipäällikkö voi olla melkein mitä vain, mutta yleensä ei tienaa jatkuvasti hyvin. Sellaiseen duuniin päätyvä tyyppi on luultavasti henkilönä sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja joustava.
Voisi olla ihan OK puolisomateriaalia.
Huonosti menee jos asiaa pitää kysellä vauva palstalla?
Aika tavallinen, ihan kiva titteli. Projekteja on monenlaisia. Vauvaprojektin päällikkö?
Että ei ole päässyt vielä johtajaksi.
Laiska ja niljakas, teettää työt muilla.
Tuosta tulee mieleen vuosituhannen vaihde, kun ammattinimikkeitä rustattiin tärkeämmältä kuulostaviksi. Sihteereistä tuli assistentteja, jumppaohjaajista personal rainereita ja kaikenlaisista ei-ihan-lapionvarressa-kiinni-olevista projektipäällikköjä. Eräässä pölyimuriliikkeessä kuulemma ei ollut yhtään myyjää, mutta 22 myyntipäällikköä oli.
Toisaalta taas sihteeri voi olla vaikka YK:n pääsihteeri, joten projektipäälliköstäkään ei tiedä, ennen kuin pyytää kertomaan tarkemmin.
Itseään täynnä oleva pikkunousukas.
Kollega, mutta todennäköisesti paremmassa projektissa kuin minä.
Riippuu vähän missä on projektipäällikkönä. Siis joku järjestäissä toimiminen voi olla melkoista pätkätyöhommaa mutta vaikka IT-firmoissa vakituinen työ. Tosin aika ajoin älyttömän kiireinen.
Toivon että on hyvä ja fiksu projektipäällikkö, eikä tyhjänpäiväinen pomottaja. Oma mielipide muodostuu sen mukaan.
Suunnittelua vaille valmis kaikki,en kyllä huolisi...vaikka olisi itse Johtama!inhottaa kaikki valkokailustyöntekijät.Turhan tärkeilijät.Turhakkeet.Sori ketuttas
Kuulostaa tylsältä työltä, mutta ei se toki ratkaise mielikuvaani koko ihmisestä.
Kyselisin lisää, olen itsekin projektipäällikkö
Millaisia projekteja hänellä on jne.
Miten niin pp ei tienaa hyvin? Minulla on brutto 5200e/kk, olen ajatellut sen olevan hyvä palkka
Miettiikö ap, että kannattaako vastaanottaa tuo työ? Että saisiko sillä paremmin naisia? Kerro nyt mikä se nykyinen titteli on, niin voidaan sitten miettiä, kumpi on parempi :D
Hyvä palkka, It-alalla, kiireinen työ
Tunnen muuten monia projektipäälliköitä IT-alalla ja mainostoimistoissa. Kaikilla vakkariduuni ja kova palkka
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
187
En yhtikästä mitään muuta kuin toivottavasti on hyvä projektipäällikkö alaisilleen.
Mies on pätkätöissä.