Miten isketään muusikkomies?
minä tahdon rentun. Sellaisen vähän angsitsen ruipelon, joka osaa soittaa ja säveltää musiikkia. En halua mitään wt kitaranrämpyttäjäjonnea pujoparralla, vaan oikeasti musikaalisen miehen joka hallitsee mielellään useampia soittimia. Älykäs pitää olla, mutta jotenkin kuitenkin reppana...apurahoineen.
Mistä näitä saisi?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:17"]
Miksi ei insinööri enää kelpaa?! Insinööri
[/quote]
Mä tunnen itse asiassa kaksikin insinööriä, jotka päivällä tekevät insinöörin töitä ja viikonloppuisin keikkaa, iltaisin harjoittelevat usein. Toinen on heviosastoa ja toinen iskelmätyyppi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:17"]
Miksi ei insinööri enää kelpaa?! Insinööri
[/quote]
Mä tunnen itse asiassa kaksikin insinööriä, jotka päivällä tekevät insinöörin töitä ja viikonloppuisin keikkaa, iltaisin harjoittelevat usein. Toinen on heviosastoa ja toinen iskelmätyyppi.
[/quote]
Mutta eivät he muusikoita ole!
Ehei...eihän muusikot ole lainkaan helppoja. Yks kalja ja se on siinä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:46"]
Tiedättekö että kaikki muusikot ei ole noin "helppoja"? Muusikko ei tarkoita sitä, että kuka vaan voi hänet saada. Monesti muusikot käyttää "hyväkseen" niitä bändäreitä, mutta oikeaa kunnioitusta niihin ei löydy. Muusikot on taiteilija sieluja joita et voi kahlita paikalleen. Tämän takia en itse hommaa perhettä, koska en koskaan pystyisi elämään niin kahlittua elämää. Mieheni on myös muusikko, joten ymmärrämme toisiamme. -Muusikko.
[/quote]
Luin että miten isketään puukkomies. Ei sitten mitään...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:58"]
minä tahdon rentun. Sellaisen vähän angsitsen ruipelon, joka osaa soittaa ja säveltää musiikkia. En halua mitään wt kitaranrämpyttäjäjonnea pujoparralla, vaan oikeasti musikaalisen miehen joka hallitsee mielellään useampia soittimia. Älykäs pitää olla, mutta jotenkin kuitenkin reppana...apurahoineen. Mistä näitä saisi?
[/quote]Mitä sulla on annettavaa? Itse huolisin vain taiteellisen ja luovan naisen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:58"]
minä tahdon rentun. Sellaisen vähän angsitsen ruipelon, joka osaa soittaa ja säveltää musiikkia. En halua mitään wt kitaranrämpyttäjäjonnea pujoparralla, vaan oikeasti musikaalisen miehen joka hallitsee mielellään useampia soittimia. Älykäs pitää olla, mutta jotenkin kuitenkin reppana...apurahoineen. Mistä näitä saisi?
[/quote]Mitä sulla on annettavaa? Itse huolisin vain taiteellisen ja luovan naisen.
[/quote]
Hellyyttä, ystävyyttä,rakkautta,seikkailua, keskusteluja, intohimoa, inspiraatiota,seksiä mm. Olen kyllä melko itsenäinen, että mihinkään 24/7 juttuun en kyllä lähtisi..
Mutta taidan ottaa sen kissan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:22"]
Tiedättekö että kaikki muusikot ei ole noin "helppoja"? Muusikko ei tarkoita sitä, että kuka vaan voi hänet saada. Monesti muusikot käyttää "hyväkseen" niitä bändäreitä, mutta oikeaa kunnioitusta niihin ei löydy. Muusikot on taiteilija sieluja joita et voi kahlita paikalleen. Tämän takia en itse hommaa perhettä, koska en koskaan pystyisi elämään niin kahlittua elämää. Mieheni on myös muusikko, joten ymmärrämme toisiamme. -Muusikko.
[/quote]
[/quote]
Aina ei muusikolle drinksu riitä hurmaamiseen. Muistan kerran kun oltiin bändin kanssa keikalla ja keikan jälkeen istuttiin pöytään. No mulle tuuppas pari emäntää viereen. Toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle. No tämä toinen sitten päätti saada etumatkaa 'neuvotteluihin' ja kävi ostaan mulle jonkun hiton ison drinkin kaiken maailman sateenvarjoineen ja tikkuineen. No mä pikku pienissäni sitten vahingossa tarjosin sen samaisen drinksun toisella puolella olevalle naiselle kun miellytti silmään enemmän. Niinhän siinä sitten kävi että drinksun ostanut nainen lähti ja toinen päätyi mun kämpille. Hyvään tarkoitukseen kuitenkin juoma meni. Näin joskus rockmuusikon urallani. Myönnän että tuli hieman törkeästi tehtyä...
En ole varsinaisesti yhden illan panoa vailla, vaikka hyvä alkuhan se lie sekin. Etsin enemmän semmoista mistress-roolia.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:11"]
En ole varsinaisesti yhden illan panoa vailla, vaikka hyvä alkuhan se lie sekin. Etsin enemmän semmoista mistress-roolia.
[/quote]
Taidat olla 15v
Kuinka niin päättelit?
Olen syntynyt 80 - luvulla, jos sillä mitään merkitystä on...
Ei ole helppoa löytää rakastajaa. Monesti miehet ovat vailla joko puolisoa tai yhdenillanjuttua.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
Aina ei muusikolle drinksu riitä hurmaamiseen. Muistan kerran kun oltiin bändin kanssa keikalla ja keikan jälkeen istuttiin pöytään. No mulle tuuppas pari emäntää viereen. Toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle. No tämä toinen sitten päätti saada etumatkaa 'neuvotteluihin' ja kävi ostaan mulle jonkun hiton ison drinkin kaiken maailman sateenvarjoineen ja tikkuineen. No mä pikku pienissäni sitten vahingossa tarjosin sen samaisen drinksun toisella puolella olevalle naiselle kun miellytti silmään enemmän. Niinhän siinä sitten kävi että drinksun ostanut nainen lähti ja toinen päätyi mun kämpille. Hyvään tarkoitukseen kuitenkin juoma meni. Näin joskus rockmuusikon urallani. Myönnän että tuli hieman törkeästi tehtyä...
[/quote]
Huh huh, onpas ollut rankkaa settiä. Se on varmaan painunut mieleen, kun oli vara valita ihan kahdesta naisesta.
Heippa, tässä muusikkomiehen "omistava" muusikkonainen kirjoittelee. Älä ota kesämuusikkoa! Reppanat eivät pärjää talven yli omillaan ilman suojaa, turvaa ja ruokaa!!!
Nojjoo, todellisuudessa suurin osa oikeista ammattimuusikoista on hemmetin fiksua ja syvälllistä porukkaa ja pelkkien tekoripsien räpsyttelyllä/hauisten esittelyllä tuskin saa iloa pidemmäksi aikaa kuin aamuyön humalaisille sekstailuille. Nämä sunnuntaisoittelijat ovat toki asia erikseen.
Muusikosta saat syvällisen kumppanin, mutta myös todennäköisesti myös epäsäännölliset tulot, aikataulut ja taiteellinen/abstrakti lähestysmistapa elämään voi tavikselle olla kauhistus pidemmän päälle.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:40"]Heippa, tässä muusikkomiehen "omistava" muusikkonainen kirjoittelee. Älä ota kesämuusikkoa! Reppanat eivät pärjää talven yli omillaan ilman suojaa, turvaa ja ruokaa!!!
Nojjoo, todellisuudessa suurin osa oikeista ammattimuusikoista on hemmetin fiksua ja syvälllistä porukkaa ja pelkkien tekoripsien räpsyttelyllä/hauisten esittelyllä tuskin saa iloa pidemmäksi aikaa kuin aamuyön humalaisille sekstailuille. Nämä sunnuntaisoittelijat ovat toki asia erikseen.
Muusikosta saat syvällisen kumppanin, mutta myös todennäköisesti myös epäsäännölliset tulot, aikataulut ja taiteellinen/abstrakti lähestysmistapa elämään voi tavikselle olla kauhistus pidemmän päälle.
[/quote]
Kiitos vinkeistä. Tottakai suhteen täytyisi olla molempia osapuolia tyydyttävä. Mihinkään vamppaamiseen en alennu, vaikka mielelläni jatkaisinkin omaa itsenäistä elämääni..
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huh huh, onpas ollut rankkaa settiä. Se on varmaan painunut mieleen, kun oli vara valita ihan kahdesta naisesta.
[/quote]
On jäänyt koskaa touhusta kehkeytyi pidempi suhde ja asuttiinkin aikamme yhdessä. Ja ainahan niitä valintoja joutuu tekemään, onneksi.
Uskollisia muusikkoja ei ole. T. Sibiksen huilisti p.s. Varma tieto.
Erehdyin luulemaan että muusikon kanssa voi elää tavallisesti kiinnittämättä erityisempää huomiota sen työelämään. Kuten vaikkapa metallimiehen tai insinöörin kanssa. Vaan ei! Muusikkomiestä pitää fanittaa ja haluta mennä kuuntelemaan sen keikkoja vaikka itsellä olisi pää kainalossa. Pitää olla niin ylpeä ja myötäelävä sen taiteilijantyöstä. Kun sille tulee epäonnistuminen, sille pitää olla terapeuttina ja korvana. Kun se onnistuu työssään, sille pitää järjestää "I'm your biggest fan"-tyylinen pikkutuhma yllätys. Jne. Jne. Muuten olet itsekäs ja ymmärtämätön kylmä narttu.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:56"]
Uskollisia muusikkoja ei ole. T. Sibiksen huilisti p.s. Varma tieto.
[/quote]
Miten niin, olen seurustellut neljän akatemialaisen kanssa, joista vain yksi petti minua. Ja minä myös yhtä noista neljästä toisen niistä kanssa. Ankea puoli klasarissa on, että kumppanisi on löhes poikkeuksetta jonkun kaverisi ex. Tulipa tilaa hengittää, kun ensimmäisen kerran ymmärsin kokeilla jotain muuta (kuin muusikkoa).
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:03"]
Erehdyin luulemaan että muusikon kanssa voi elää tavallisesti kiinnittämättä erityisempää huomiota sen työelämään. Kuten vaikkapa metallimiehen tai insinöörin kanssa. Vaan ei! Muusikkomiestä pitää fanittaa ja haluta mennä kuuntelemaan sen keikkoja vaikka itsellä olisi pää kainalossa. Pitää olla niin ylpeä ja myötäelävä sen taiteilijantyöstä. Kun sille tulee epäonnistuminen, sille pitää olla terapeuttina ja korvana. Kun se onnistuu työssään, sille pitää järjestää "I'm your biggest fan"-tyylinen pikkutuhma yllätys. Jne. Jne. Muuten olet itsekäs ja ymmärtämätön kylmä narttu.
[/quote]
höpsistä. Ei taida sun muusikkolasi olla itsetunto oikein kohdillaan. Mä en ees omaani huoli keikoille mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:17"]Miksi ei insinööri enää kelpaa?!
Insinööri
[/quote]
Koska insinöörit ovat sieluttomia vässyköitä.