Miten isketään muusikkomies?
minä tahdon rentun. Sellaisen vähän angsitsen ruipelon, joka osaa soittaa ja säveltää musiikkia. En halua mitään wt kitaranrämpyttäjäjonnea pujoparralla, vaan oikeasti musikaalisen miehen joka hallitsee mielellään useampia soittimia. Älykäs pitää olla, mutta jotenkin kuitenkin reppana...apurahoineen.
Mistä näitä saisi?
Kommentit (50)
Tiedättekö että kaikki muusikot ei ole noin "helppoja"? Muusikko ei tarkoita sitä, että kuka vaan voi hänet saada. Monesti muusikot käyttää "hyväkseen" niitä bändäreitä, mutta oikeaa kunnioitusta niihin ei löydy. Muusikot on taiteilija sieluja joita et voi kahlita paikalleen. Tämän takia en itse hommaa perhettä, koska en koskaan pystyisi elämään niin kahlittua elämää. Mieheni on myös muusikko, joten ymmärrämme toisiamme.
-Muusikko.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:37"]
Että reikä riittää muusikolle?
[/quote]
Iskemisvaiheessa kyllä. Kaikki kolme reikää auliisti käyttöön, toimii. Sen paremmin mitä kauniimpi olet.
Nimim kokemusta on ja paljon
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:46"]
Tiedättekö että kaikki muusikot ei ole noin "helppoja"? Muusikko ei tarkoita sitä, että kuka vaan voi hänet saada. Monesti muusikot käyttää "hyväkseen" niitä bändäreitä, mutta oikeaa kunnioitusta niihin ei löydy. Muusikot on taiteilija sieluja joita et voi kahlita paikalleen. Tämän takia en itse hommaa perhettä, koska en koskaan pystyisi elämään niin kahlittua elämää. Mieheni on myös muusikko, joten ymmärrämme toisiamme. -Muusikko.
[/quote]
Ja miksi luulet että bändärit sen enempää kunnioittaa niitä muusikkoja saati niiden vaimoja, joita ne koko ajan pettää? Tai että bändärit haluaisi muuta kuin seksiä sen muusikon kanssa? Plus ilmaista viinaa :) Kyllä se "hyväksikäyttö" on usein ihan molemminpuolista, jos sellaisesta haluaa puhua.
Kaunosielua minä kaipaankin. En välttämättä mitään aviomiestyyppiä, mutta voisin hyvin olla muusa hetken aikaa. Olen itsekkin taidealalla. Pelkkä seksisuhdekin käy, mutta se täytyy mennä minun tyylilläni, eli tyylillä.
Miksi ei insinööri enää kelpaa?!
Insinööri
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:17"]
Miksi ei insinööri enää kelpaa?! Insinööri
[/quote]
Töpselimulukku.
Niinpä, minäkin olen täällä jo valmiina.
t. n:o 4
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:23"]Sydämmetöntä ottaa kesäksi oma muusikko ja heittää se sitten pihalle pakkaseen!
[/quote]
Näin on! Kodittomat muusikot ry:stä kävin valitsemassa oman kollini. Tuossa se on nyt mourunnut ruokaa yöjuoksujensa jälkeen. Tämäkin reppana oli jonkun lemppaama.
Meet keikalle ja keika jälkeen juttusille. Kehut keikkaa ja sanot että lähetäänkö paneen....