Mieheni väittää minun olleen väkivaltainen!
Olen jo pitkään kärsinyt huonossa suhteessa ja pyrkinyt löytämään oman vuokra-asunnon. Olen siitä välillä täälläkin kirjoitellut. Olen kokenut jatkuvaa henkistä väkivaltaa. Mieheni on ollut myös muutaman kerran lievästi fyysisesti väkivaltainen, mistä ei ole kuitenkaan jäänyt jälkiä ja olen pyrkinyt unohtamaan tapahtumat. On kuitenkin mahdotonta luottaa mieheeni ja siitä hän syyllistää minua. Olen todella masentunut ja minulla on itsetuhoisia ajatuksia. Minulla ei ole turvaverkostoa, joka auttaisi ja olen työttömänä täysin mieheni armon palojen varassa.
Olen yrittänyt puhua miehen kanssa näistä syistä, joiden vuoksi masennukseni on pahentunut. Hän kuitenkin suuttuu ja väittää minun syyllistävän häntä ja hyväksikäyttävän häntä taloudellisti. Olen joutunut mm. jättämään lääkärini määrämät lääkkeet hakematta, koska minulla ei ole varaa niihin ja säästänyt rahaa mm. tulevaa vuokra-asunnon takuuvuokraa varten, jotta pärjäisin omillani.
Nyt hän esitti täysin valheellisen syytöksen, että hän olisi ainoa, joka on suhteessamme saanut nyrkistä ja kokenut fyysistä väkivaltaa! Olen kiltti ihminen, joka vastustaa kaikkea väkivaltaa, enkä ole koskaan lyönyt häntä, en edes antanut avokämmenestä tms. Olen ihan ymmälläni, miten kukaan, joka on väittänyt rakastavansa, voi esittää noin pöyristyttävän valheen :(
Kuinka selviän tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei välitä mistään oikeudenmukaisuuden pelisäännöistä ja voi jopa valehdella päin naamaa? Auttakaa, olen ihan yksin! :( Mistä saisin apua?
ap, nyt yhteys turvakotiin tai menet sinne. Koet henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa.