Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni haluaa yhteisen lapsen niin kovasti?

Vierailija
01.07.2015 |

Seurustelen miehen kanssa, jolla on jo entuudestaan kaksi lasta. Mies on hyvä isä ja nyt lasten ollessa teini-ikäisiä toimii hienosti ja haluaa ylläpitää suhdetta, vaikka exvaimo on välillä hieman hankala. Mies toivoo, että tekisimme yhteisen lapsen pian. Mieheni on hyvin varakas ja meillä on ikäeroa. Minulla ei ole entuudestaan lapsia. Haluan lapsia tulevaisuudessa, mutta toivoisin olevani naimisissa kun lapsien aika on. Mies haluaa myös naimisiin, mutta molemmat tiedämme että sen aika ei ole vielä :) Mitä mieltä olette, mieheni on aivan upea ihminen ja hyvä isä, mutta eikö tämän kuvioin pitäisi mennä päinvastoin? :D Minun kuuluisi yrittää saada mies "nalkkiin" lapsella varsinkin kun mies on varakas. Voiko mies yrittää saada minut ns. omakseen, koska olen häntä nuorempi ja mies on mustasukkaista sorttia. Hän pelkää että vaihdan nuorempaan tai kyllästyn häneen. Tosiassa en ikinä vaihtaisi miestä, olen korvia myöten rakastanut häneen.
Pahoittut kappalejakojen puuttuumisesta, kirjoitan puhelimella :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naiivi pikkutyttö, jonka mies haluaa alistaa kotipiiakseen lapsen avulla. Mieti pitkään mitä haluat elämältäsi. Luultavasti mies jättää sinut heti kun olet synnyttänyt lapsen. 

Vierailija
42/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:32"]

Seurustelen miehen kanssa, jolla on jo entuudestaan kaksi lasta. Mies on hyvä isä ja nyt lasten ollessa teini-ikäisiä toimii hienosti ja haluaa ylläpitää suhdetta, vaikka exvaimo on välillä hieman hankala. Mies toivoo, että tekisimme yhteisen lapsen pian. Mieheni on hyvin varakas ja meillä on ikäeroa. Minulla ei ole entuudestaan lapsia. Haluan lapsia tulevaisuudessa, mutta toivoisin olevani naimisissa kun lapsien aika on. Mies haluaa myös naimisiin, mutta molemmat tiedämme että sen aika ei ole vielä :) Mitä mieltä olette, mieheni on aivan upea ihminen ja hyvä isä, mutta eikö tämän kuvioin pitäisi mennä päinvastoin? :D Minun kuuluisi yrittää saada mies "nalkkiin" lapsella varsinkin kun mies on varakas. Voiko mies yrittää saada minut ns. omakseen, koska olen häntä nuorempi ja mies on mustasukkaista sorttia. Hän pelkää että vaihdan nuorempaan tai kyllästyn häneen. Tosiassa en ikinä vaihtaisi miestä, olen korvia myöten rakastanut häneen. Pahoittut kappalejakojen puuttuumisesta, kirjoitan puhelimella :)

[/quote]

Vastasit jo itse itsellesi, jos vain suostut riisumaan vaaleanpunaiset lasit ja katsomaan tilannetta realistisesti aikuisen silmin. Mies on mustasukkainen, haluaa pitää saaliistaan kynsin hampain kiinni ja tietää itsekin, että olette täysin eri tasoa (sinä saisit paremman) eikä suhteenne perustu terveelle pohjalle.

Mies haluaa sinut raskaaksi ja pienen vauvan äidiksi, koska silloin olet hänestä riippuvainen ja hänessä kiinni lopun ikääsi ja hän saa samalla tavallaan "pilattua" sinut muiden miesten silmissä. Avioliitto toisi liikaa turvaa sinun asemaasi, etkä olisi niin hänen suopeutensa varassa eikä sinun tarvitsisi miellyttää häntä elatuksen eteen eikä hän myöskään tiukan paikan tullen voisi kuitata sinua naurettavana hairahduksena.

P.S. Jos mies haluaa naimisiin, hän kosii. Jos sinua ei ole kosittu, mies ei halua naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:41"]No koska on ikäloppu! Vai aiotko väänyää vauvan viidikymppiselle? Niin että lapsi jää orvoksi ennen kuin ees koulu on käyty... [/quote] Mielestäni tässä on 5 vuotta aikaa, orvoksi lapsi voi jäädä muutenkin. Te, jotka kehoitatte hankkimaan oman ikäisen miehen, en ole vaihtamassa miestä. Mielummin jätän lapset tekemättä kuin jättäisin näin upean kumppanin :) Pointti oli, miksiköhän mies hoppuilee. Ap

[/quote]

Öö.. et vieläkään tajua? Mies hoppuilee siksi, koska hän on vanha ja kokee että muutaman vuoden kuluttua voi olla jo liian vanha isäksi. Toiseksi, jos kerran on kuitenkin ollut puhetta lapsesta ja olet antanut ymmärtää että haluat lapsen jossain vaiheessa, niin kyllähän se hoppu tulee. Nuorena aika voi tuntua loputtomalta, vanhempana tajuaa että se loppuu oikeasti kesken. Ei ole myöskään mikään uusi ilmö, että lapsettoman 10 aviovuoden jälkeen vaimo vaihtaa uuteen mieheen ja tekee niitä lapsia, etenkin jos itsellä on vielä sitä aikaa ja nykyisellä kumppanilla ei.

En kyllä povaa kovin pitkäkestoista tulevaisuutta teille, kun et näemmä ymmärrä perusasioita. Taidat oikeasti olla pikkasen liian kokematon ja nuori tähän suhteeseen.

Vierailija
44/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]Kuulostaa omituiselta. Miksi miehen ensimmäinen liitto kariutui? Kuinka hän puhuu ex-vaimostaan?
[/quote]

Loppui rakkaus. Nuoresta asti yhdessä ja vaimo kärähti myös pettämisestä vaikka jatkoivatkin yhdessä monta vuotta tämän jälkeen. Mies puhuu exvaimostaan neutraalisti tai hyvää. Jos mies puhuisi hänestä pahaan sävyyn se olisi minulle hälytysmerkki ja merkki lähteä :) Pidän tästä piirteessä miehessä, hän arvostaa exäänsä ja pitää lapset lähellä.
Ap

Vierailija
45/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies olisi kuinka varakas nuoruutta ei voi hinnoitella.Jokainen nuoruutensa elänyt tietää sen.

Vierailija
46/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:41"]No koska on ikäloppu! Vai aiotko väänyää vauvan viidikymppiselle? Niin että lapsi jää orvoksi ennen kuin ees koulu on käyty... [/quote] Mielestäni tässä on 5 vuotta aikaa, orvoksi lapsi voi jäädä muutenkin. Te, jotka kehoitatte hankkimaan oman ikäisen miehen, en ole vaihtamassa miestä. Mielummin jätän lapset tekemättä kuin jättäisin näin upean kumppanin :) Pointti oli, miksiköhän mies hoppuilee. Ap

[/quote]

Öö.. et vieläkään tajua? Mies hoppuilee siksi, koska hän on vanha ja kokee että muutaman vuoden kuluttua voi olla jo liian vanha isäksi. Toiseksi, jos kerran on kuitenkin ollut puhetta lapsesta ja olet antanut ymmärtää että haluat lapsen jossain vaiheessa, niin kyllähän se hoppu tulee. Nuorena aika voi tuntua loputtomalta, vanhempana tajuaa että se loppuu oikeasti kesken. Ei ole myöskään mikään uusi ilmö, että lapsettoman 10 aviovuoden jälkeen vaimo vaihtaa uuteen mieheen ja tekee niitä lapsia, etenkin jos itsellä on vielä sitä aikaa ja nykyisellä kumppanilla ei.

En kyllä povaa kovin pitkäkestoista tulevaisuutta teille, kun et näemmä ymmärrä perusasioita. Taidat oikeasti olla pikkasen liian kokematon ja nuori tähän suhteeseen.
[/quote]

Olemme keskustelleet tästä useaan kertaan, mutta hän ei ole tuonut tuota ikäasiaa esille vaikka olen siitä kysynytkin. Mies on myös riittävän vanha ymmärtämään, että ei kannata tehdä lapsia suhteeseen joka on suht tuore. Olen kertonut, että haluan lapsia, MUTTA en vielä ja silti mies alkoi suhteeseen kanssani.
Ap

Vierailija
47/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella, todella lapsellinen.

Vierailija
48/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]No siksi että tietää olevansa jo vanha! Jestas. Et taida olla penaalin terävin kynä.
[/quote]

:D Tiedostan asian, mutta meillä on tuttavaperhe, jossa syntyi iltatähti parille jossa mies on jo kuusikymmentä vuotta. Mies totesi silloin, että onhan meillä aikaa ja suhtautuu asiaan todella rennosti. Ehkä olette oikeassa miehen omissa ajatuksissa hän hoppuilee lasta ikänsä vuoksi, vaikka hän ei ole sitä minulle suoraan sanonut.
Ap

Vierailija
49/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun joku pappa on idiootti niin sinäkun voit olla?

Vierailija
50/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa lapsen koska haluaa sitoa sinut itseensä. Ei halua naimisiin koska ei halua että sinulla on oikeutta hänen omaisuuteensa. Saa siis pidettyä sinut itsellään mutta voi lähteä pois myös ilman sen suurempia ongelmia (vahingosta, eli edellisestä erosta viisastuneena). Toinen on myös se, että mahdollisesti kuollessaan hänen lapsensa sitten perivät hänet etkä sinä.

Vierailija
51/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:56"]Olet todella, todella lapsellinen.
[/quote]

Noniin, varmasti olenkin. Hämmentynyt ainakin :)
Ap

Vierailija
52/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ovela provo. ;)

Vierailija
53/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli hupakko ja isäni wannabe-ikinuori. Jäin orvoksi 14-vuotiaana, ei ollut häussäni isää eikä lapsillani isoisää.

Vierailija
54/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:01"]Haluaa lapsen koska haluaa sitoa sinut itseensä. Ei halua naimisiin koska ei halua että sinulla on oikeutta hänen omaisuuteensa. Saa siis pidettyä sinut itsellään mutta voi lähteä pois myös ilman sen suurempia ongelmia (vahingosta, eli edellisestä erosta viisastuneena). Toinen on myös se, että mahdollisesti kuollessaan hänen lapsensa sitten perivät hänet etkä sinä.
[/quote]

Mies on kosinut, joten tästä ei ole kyse. Minä en koe olevani valmis avioliittoon ja haluan edetä rauhassa. Omaisuudesta en välitä, sopii mennä hänen lapsille jos emme yhteistä saa.
Ap

Vierailija
55/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:02"]Onpas ovela provo. ;)
[/quote]

Provosta ei ole kyse, ihan minun elämästäni :)
Ap

Vierailija
56/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:02"]Minun äitini oli hupakko ja isäni wannabe-ikinuori. Jäin orvoksi 14-vuotiaana, ei ollut häussäni isää eikä lapsillani isoisää.
[/quote]

Voi, otan osaa. Oletko katkera vanhemmillesi?
Al

Vierailija
57/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:49"]Olet naiivi pikkutyttö, jonka mies haluaa alistaa kotipiiakseen lapsen avulla. Mieti pitkään mitä haluat elämältäsi. Luultavasti mies jättää sinut heti kun olet synnyttänyt lapsen. 
[/quote]

Yököttävä kommentti, mutta pistää miettimään.
Ap

Vierailija
58/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:48"]Kuinka vanha mies on?

Jos teillä on suuri ikäero, niin sitä suuremmalla syyllä sun kannattaa vaatia ensin avioliittoa ja sitten vasta lapsia. Eikä mitään avioehtoja. 

[/quote]

45v. Luettuani näitä kommentteja päätös vahvistui, en halua lapsia ilman avioliittoa. Rakastan miestäni, mutta tarvitsemme aikaa :) Mielummin jään lapsettomaksi kuin hankin lapsen tähän tilanteeseen. Täytyy istua alas ja keskustella asiasta.
Ap

Vierailija
59/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jaksa laskea lasteja rinnoille vaan haluaa tulla sisään

Vierailija
60/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette seurustelleet?