Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni haluaa yhteisen lapsen niin kovasti?

Vierailija
01.07.2015 |

Seurustelen miehen kanssa, jolla on jo entuudestaan kaksi lasta. Mies on hyvä isä ja nyt lasten ollessa teini-ikäisiä toimii hienosti ja haluaa ylläpitää suhdetta, vaikka exvaimo on välillä hieman hankala. Mies toivoo, että tekisimme yhteisen lapsen pian. Mieheni on hyvin varakas ja meillä on ikäeroa. Minulla ei ole entuudestaan lapsia. Haluan lapsia tulevaisuudessa, mutta toivoisin olevani naimisissa kun lapsien aika on. Mies haluaa myös naimisiin, mutta molemmat tiedämme että sen aika ei ole vielä :) Mitä mieltä olette, mieheni on aivan upea ihminen ja hyvä isä, mutta eikö tämän kuvioin pitäisi mennä päinvastoin? :D Minun kuuluisi yrittää saada mies "nalkkiin" lapsella varsinkin kun mies on varakas. Voiko mies yrittää saada minut ns. omakseen, koska olen häntä nuorempi ja mies on mustasukkaista sorttia. Hän pelkää että vaihdan nuorempaan tai kyllästyn häneen. Tosiassa en ikinä vaihtaisi miestä, olen korvia myöten rakastanut häneen.
Pahoittut kappalejakojen puuttuumisesta, kirjoitan puhelimella :)

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:01"]Haluaa lapsen koska haluaa sitoa sinut itseensä. Ei halua naimisiin koska ei halua että sinulla on oikeutta hänen omaisuuteensa. Saa siis pidettyä sinut itsellään mutta voi lähteä pois myös ilman sen suurempia ongelmia (vahingosta, eli edellisestä erosta viisastuneena). Toinen on myös se, että mahdollisesti kuollessaan hänen lapsensa sitten perivät hänet etkä sinä.
[/quote]

Mies on kosinut, joten tästä ei ole kyse. Minä en koe olevani valmis avioliittoon ja haluan edetä rauhassa. Omaisuudesta en välitä, sopii mennä hänen lapsille jos emme yhteistä saa.
Ap
[/quote]

Huomioi toki myös se että lapsen saatuasi jäät luultavasti kotiin vähäksi aikaa ja mies elättää sinua. Lapsen saatuasi olet siis täysin hänen armoillaan ja hän voi sinut hylätä koska tahtoo mikäli ei ole mennyt kanssasi naimisiin.

Suosittelen avioliittoa ennen lapsia, ihan omaksi turvaksesi.

Vierailija
62/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:38"]Mikä estää menemätä naimisiin ja hankkimasta lapsia?  Minkä ikäinen sinä itse olet? Jos 25, niin ehkä sitten kannattaa etsiä oman ikäinen mies. Jos 35, niin nyt töpinäksi niin vielä ehdit saada lapsia. [/quote] Olen lähempänä kahtaviittä kuin kolmeaviittä. En ole vaihtamassa miestä, se on löytynyt jo :) Ap

[/quote]

ei sit tarvi jarrutella.  Olet ihan aikuinen jo. Mulla oli sama. Mä olin se jarru ja pelkäsin jotain 

, vaikka halusin . Miski te ette ko voi mennä naimisiiN mikä on sellainen sopiva aika? Jao sä tiedät ja mies tietää, että tässä tää on, niin kyllö naimisiin voi mennä. Se jotenkin vakauttaa sitä oloa. Ehkö sä uskallat sit vauvaa myös yrittää. Miks sun pitää odottaa? Toi nalkkiin -juttu on aika kummallinen ajatus.

kyllä monelle nelivitoselle charmantille voi ottajia olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla