Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni haluaa yhteisen lapsen niin kovasti?

Vierailija
01.07.2015 |

Seurustelen miehen kanssa, jolla on jo entuudestaan kaksi lasta. Mies on hyvä isä ja nyt lasten ollessa teini-ikäisiä toimii hienosti ja haluaa ylläpitää suhdetta, vaikka exvaimo on välillä hieman hankala. Mies toivoo, että tekisimme yhteisen lapsen pian. Mieheni on hyvin varakas ja meillä on ikäeroa. Minulla ei ole entuudestaan lapsia. Haluan lapsia tulevaisuudessa, mutta toivoisin olevani naimisissa kun lapsien aika on. Mies haluaa myös naimisiin, mutta molemmat tiedämme että sen aika ei ole vielä :) Mitä mieltä olette, mieheni on aivan upea ihminen ja hyvä isä, mutta eikö tämän kuvioin pitäisi mennä päinvastoin? :D Minun kuuluisi yrittää saada mies "nalkkiin" lapsella varsinkin kun mies on varakas. Voiko mies yrittää saada minut ns. omakseen, koska olen häntä nuorempi ja mies on mustasukkaista sorttia. Hän pelkää että vaihdan nuorempaan tai kyllästyn häneen. Tosiassa en ikinä vaihtaisi miestä, olen korvia myöten rakastanut häneen.
Pahoittut kappalejakojen puuttuumisesta, kirjoitan puhelimella :)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:34"]Miten vsnha?
[/quote]

45v

ap

Vierailija
22/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te molemmat tiedätte, että avioliiton aika ei ole vielä? Eli vielä ei ole aika sitoutua toisiinne? Mutta lapsen aika olisi...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikä selittää kovan hopun

Vierailija
24/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää menemätä naimisiin ja hankkimasta lapsia?  Minkä ikäinen sinä itse olet? Jos 25, niin ehkä sitten kannattaa etsiä oman ikäinen mies. Jos 35, niin nyt töpinäksi niin vielä ehdit saada lapsia.

Vierailija
25/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:37"]Miksi te molemmat tiedätte, että avioliiton aika ei ole vielä? Eli vielä ei ole aika sitoutua toisiinne? Mutta lapsen aika olisi...?
[/quote]

Koska mielestäni avioliittoon ei rynnitä noin, kuten ei lapsienkaan tekoon. Mies hoppuilee :)
Ap

Vierailija
27/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska on ikäloppu! Vai aiotko väänyää vauvan viidikymppiselle? Niin että lapsi jää orvoksi ennen kuin ees koulu on käyty...

Vierailija
28/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:38"]Mikä estää menemätä naimisiin ja hankkimasta lapsia?  Minkä ikäinen sinä itse olet? Jos 25, niin ehkä sitten kannattaa etsiä oman ikäinen mies. Jos 35, niin nyt töpinäksi niin vielä ehdit saada lapsia.
[/quote]

Olen lähempänä kahtaviittä kuin kolmeaviittä.
En ole vaihtamassa miestä, se on löytynyt jo :)
Ap

Vierailija
29/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensikierros ymmärtänyt. Molemmat tiedätte etteinaimisiinmenon aika ole vielä? Miksi? Jos mies(kin) on sitä mieltä ettei vielä halua naimisiin niin miten kuitenkin haluaa lapsen kanssasi? Kyllähän lapsi on suurempi sitoumus kuin avioliitto?

Vierailija
30/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, liian tuoreeseen suhteeseen ei kannata hommata lapsia, etenkään mustasukkaisen kanssa.

Vierailija
31/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:41"]No koska on ikäloppu! Vai aiotko väänyää vauvan viidikymppiselle? Niin että lapsi jää orvoksi ennen kuin ees koulu on käyty...
[/quote]

Mielestäni tässä on 5 vuotta aikaa, orvoksi lapsi voi jäädä muutenkin. Te, jotka kehoitatte hankkimaan oman ikäisen miehen, en ole vaihtamassa miestä. Mielummin jätän lapset tekemättä kuin jättäisin näin upean kumppanin :) Pointti oli, miksiköhän mies hoppuilee.
Ap

Vierailija
32/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omituiselta. Miksi miehen ensimmäinen liitto kariutui? Kuinka hän puhuu ex-vaimostaan?

Vierailija
33/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi että tietää olevansa jo vanha! Jestas. Et taida olla penaalin terävin kynä.

Vierailija
34/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä painaa ikä. Ei tuossa iässä enää vuosikausia odotella ja katsella että tekisikö sitä joku kaunis päivä vielä lapsen. Toinen syy voi olla se, että jos odottelette kauan ja hänen ikänsä vuoksi lapsi jääkin tulevaisuudessa tekemättä ja sinä jäät ilman lapsia, on pelko siitä että jossain vaiheessa vaihdat itse nuorempaan mieheen jonka kanssa se lapsiperhe on vielä mahdollista. Mietippä itse miehen kannalta: jos nyt tulet raskaaksi, on miehesi 64 kun lapsi on täysi-ikäinen. Jos odottelette vaikka viisi vuotta että hän täyttää 50, on hän lapsen täysi-ikäistyessä jo 68 eli lähempänä seitsemääkymmentä

Vierailija
35/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:43"]No, liian tuoreeseen suhteeseen ei kannata hommata lapsia, etenkään mustasukkaisen kanssa.
[/quote]

Olen samaa mieltä. Mietinkin, että miksi lapsi pitäisi nyt jo hankkia. Mies ei kuitenkaan painosta mutta ottaa asian esille usein. Nimikin on jo valittu :D
ap

Vierailija
36/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvvk

Vierailija
37/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:46"]Miehellä painaa ikä. Ei tuossa iässä enää vuosikausia odotella ja katsella että tekisikö sitä joku kaunis päivä vielä lapsen. Toinen syy voi olla se, että jos odottelette kauan ja hänen ikänsä vuoksi lapsi jääkin tulevaisuudessa tekemättä ja sinä jäät ilman lapsia, on pelko siitä että jossain vaiheessa vaihdat itse nuorempaan mieheen jonka kanssa se lapsiperhe on vielä mahdollista. Mietippä itse miehen kannalta: jos nyt tulet raskaaksi, on miehesi 64 kun lapsi on täysi-ikäinen. Jos odottelette vaikka viisi vuotta että hän täyttää 50, on hän lapsen täysi-ikäistyessä jo 68 eli lähempänä seitsemääkymmentä
[/quote]

Totta, tosin lapsien hankinta EI ole minulle välttämättömyys. Täytyy keskustella tästä ja vaikka miehet voivat tulla isäksi vaikka 70v se ei ole lapselle oikein.
Ap

Vierailija
38/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se on VANHA. VANHA. 45 voi viel nippa nappa hankkia vauvan, mutta kyllä juna sitten on mennyt.

Vierailija
39/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha mies on?

Jos teillä on suuri ikäero, niin sitä suuremmalla syyllä sun kannattaa vaatia ensin avioliittoa ja sitten vasta lapsia. Eikä mitään avioehtoja. 

Vierailija
40/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä sanot nyt. Ääni kellossa voi olla ihan toinen kun itse olet 45 ja hoivaat sitä vaippahousua - joka ei olr lapsesi vaan miehesi...