Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka käytätte shortseja/hameita: onko teillä virheettömät sääret?

Vierailija
01.07.2015 |

Tuntuu kuin muiden jalat olisi niin tasaiset ja täydelliset aina kesällä! Itsekin treenaan ja olen hoikka, mutta jalat on vitivalkoiset (en rusketu), joskus väriltä hieman epätasaiset ja nytkin nilkkaan on ilmestynyt kauhea mustelma. :(Tekisi silti niin mieli pistää hame viikonloppuna terassille. Onko lyhyet hameet ja shortsit vain niille, joilla on TÄYDELLISET jalat?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne virheettömät ole, mutta minulle riittävän hyvät. Näillä säärillä pääsen kulkemaan paikasta toiseen enkä näe syytä laittaa niitä kärsimään kuumasta. En myöskään peitä hunnulla kasvojani vaikka nekään eivät ole virheettömät.

Vierailija
2/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sortseja ja hameita, mutta mulla on aina sukkahousut. Ei sillä, että mun iho olisi ruma. Paitsi nyt on ilkeän näköinen iso rupi polvessa. Niin ja mulla on länkisääret. Sitä ei sukkahousut peitä :D Normaalisti olis ihan kauniit jalat paljainkin, mutten tykkää paljastella.

-N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne.

Vierailija
4/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun jalat on ihan hirveet pölkyt, ne on valkoiset ja epätasaiset, herkästi tulee mustelmia. käytän shortseja kuiteski.

Vierailija
5/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita sukkahousut, sellaset melkein läpinäkyvät, mutta ei kuitenkaan paljasta säärien yksityiskohtia. Itselleni ainakin tulee kauniin ja virheettömän näköiset sääret kun laitan sukkahousut, vaikka oikeasti ne ovat täynnä tummia karvoja ja rupia

Vierailija
6/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:05"]Inhoan mun suonikohjuja ja katkenneita verisuonia, en siis pysty pitämään :(
[/quote]

Mulla on myös järkyttävät, sellaiset jopa että ihmiset on tulleet niitä kauhistelemaan mutta hameessa kuljen silti:) rohkeutta sisko! Uskon että sulla on niiden klönttien alla tosi nätit jalat! Ja en muuten ole nähnyt yksiäkään "täydellisiä" jalkoja tänä kesänä vaan kaikissa on ollut selluliittia, karvoja, suonikohjuja, arpia ja arvaa mitä! Ne on silti olleet tosi kauniita ja ihania jalkoja!:)

Vierailija
7/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kehutut sääret, mutta reidet nyt on mitä on. Niiden vuoksi karsastan shortseja. Itsekin pidin sääristäni silloin -15kg, nyt ne näyttävät turhan suurilta. Iho tosin on ollut aina kaunis ja virheetön - tosin vain jaloissa.

Vierailija
8/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tummaihoinen nuori nainen ja rakastan sääriäni. Pitkät ja sopivan lihaksikkaat sääret, sileät, ei hyttysenpistoja tai mitään suonikohjuja jne. Tyytyväinen olen ja käytän kesällä aina erilaisia hameita ja korkokenkiä. :)

Vierailija
9/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä aika täydelliset.

Vierailija
10/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jalat eivät ole todella järkyttävät, on ok pitää hametta. En kiinnitä muiden jalkoihin huomiota. Omani ovat paras osani, muodokkaat, mutta kiinteät ja käytän hameita kesät talvet. En ymmärrä sukkahousuhulluja, minusta jokaisen naisen pitää saada käyttää juuri niitä vaatteita mitä itse haluaa eivätkä paljaat sääret häiritse ainakaan minua.

Vierailija
11/44 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset, tällainen on turhaa. Jos teillä on 1-2 säärtä, joiden avulla pystytte liikkumaan kohtuullisen vaivattomasti, teillä on silloin virheettömät sääret. Säärten ulkonäkö on täysin merkityksetön sivuseikka.

Vierailija
12/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä nykyihmisten tyhmyys. "Onko muiden sääret virheettömät?" Vittu mene ulos ja kato onko!

Vierailija
13/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina hameita ja mekkoja vaikka mulla on koivissani suunnilleen kaikki mahdolliset viat. On kalpea ohut iho, joka ei rusketu ja josta kuultaa läpi lihat ja verisuonet. On marmori-ihoa, mustelmia, arpia, itikanpuremia, atooppista ihottumaa. On sitä sellaisenaan näkyvää selluliittia reisissä ja puristuksessa näkyvää selluliittia pohkeissa. On lättäjalat ja polviläskit ja sisäreisiläskit. En treenaa koskaan, joten jalat ovat syntisen pehmeät.

Mutta niinpä vaan mulla on aina mukavampi ja nätimpi olo hameessa kuin housuissa. Olen tosi itsekriittinen ja samalla jääräpäinen. Pitkällisen totuttelun myötä voin nykyään olla lämpimällä ilmalla myös paljain säärin. Käytän kyllä mielelläni ohuita ihonsävyisiä sukkahousuja, koska ne toimivat kuin meikki, peittävät ja häivyttävät sopivasti.

Vierailija
14/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on omasta mielestäni kauniit sirot ja pitkät sääret. Tosin ne ovat lähes aina mustelmilla ja itikan puremilla sun muilla naarmuilla :D Mutta sehän ei minua estä pukemasta hametta/shortseja, eikä kyllä pitäisi estää ketään muutakaan! Paljastakaa ihmeessä jalkanne kesällä hyvät naiset :) Ei omia jalkoja kuuluisi hävetä, vaikka niissä pieniä epätäydellisyyksiä olisikin.

Vierailija
15/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameita ja shortseja ei voi käyttä ellei ole laihat ja pitkät kauniit sääret, näyttää todella juntilta muuten.

Vierailija
16/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, värin puolesta olisi tasaiset, ja rusketunkin helposti, mutta alkaa suonikohjua tulemaan. Selluliittia ja läskiä riittää, mutta en välitä pätkääkään, että mitä muut ajattelee :) Niin joo, sheivauksesta jää punaiset täplät, tosi rumat. Mutta siinähän porukka toljottaa, jos niin haluaa.

Vierailija
17/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä löytyy jaloista, ne ovat valkoiset tai rusketuttuaan epätasaiset, muutamat arvet ja sheivaushaavojakin löytyy melkein aina mutta olen ihan tyytyväinen, en usko että kovin monella on niin rumat jalat etteikö voisi shortseja käyttää! Rohkeasti vaan hame päälle, ei varmaan kovin moni jalkojasi mieti. Tai ei kannata välittää siitä vaikka miettisikin. :)

Vierailija
18/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuitenkin että tämänkin triidin länkisääret mätisäkit jaksavat paheksua välittömästi jos joku vähänkään hunkseista poikkeava mies kulkee jossain ilman paitaa.

Resept, sistaah!

Vierailija
19/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei totta tosiaan ole virheettömät sääret tai koivet ylipäätänsäkään ja päästelen shortseissa ja mekoissa ympäri vuoden (toki vaan kesällä ilman sukkahousuja). Ihan normaalipainoinen olen, jonkun verran pohkeessa ja reidessä lihasta, mutta on kyllä sitä hytkyvääkin. En rusketu tai edes yritä ruskettua. Arpiakin löytyy, jonkin verran atooppista ihottumaakin. Enkä kyllä varmaan rupea tuntemaan ihteäni huonoks jalkojeni takia, enpä oo koskaan tajunnutkaan tuijottaa näitä sen kriittisemmin peilin edessä. Ne on sellaset, kun on, pääasia, että eteenpäin pääsee.

Vierailija
20/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy läskiä, karvoja, ihottumaa, hyttysen pistoja, selluliittia ja paaaaljon mustelmia ja nirhaumia, vaan silti kuljen paljain säärin pää pystyssä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän