Puolisot: eri sängyissä nukkuminen?
Olen keski-ikäinen mies, yli-ikäinen ukkeli. En ole koskaan ollut kenenkään puoliso, ei mulla ole koskaan ollut mitään sellasta suurta pitkää suhdetta kenenkään kanssa. Mutta kun olin nuorukainen niin mulla oli tyttöystävä joka myös oli nuorukainen. Me tehtiin kaikkea yhdessä, kaikkea, oltiin yhdessä ihan kaikki meidän aika ihan ympärivuorokautisesti. Eli myös nukuttiin kaikki yöt yhdessä samassa sängyssä.
Eräänä yönä me sitten jostain ihmeen syystä kuitenkin sattumalta nukuttiin eri sängyissä. Ja sen yön jälkeen mä sanoin hänelle: "mä en ole koskaan nukkunut niin hyvin kuin viime yönä, kun en nukkunut samassa sängyssä sun kanssa vaan nukuin ihan yksin!" Ja mun tyttöystävä vastasi mulle että hänen nukkumiskokemuksensa oli tasan sama, hänen nukkumisensa ilman mua tarjosi hänelle hänen elämänsä parhaat yöunet!
Just, joten nyt ymmärrätte minun aloitukseni pointin, ymmärrätte minun kysymykseni, pohdintani. Eli vaikka hurjasti tykkäisi toisesta ja mielellään viettäisi hänen kanssaan koko loppuelämänsä... niin voiko kuiteskin olla täydellisen 100% relevanttia että ei nukuta samassa sängyssä? Eri sängyt! Kuulostaako hyvältä, unelmaratkaisulta, täydelliseltä elämältä?
Kommentit (25)
Minusta on kiva nukahtaa vaimon viereen. Ainoa haitta on, että pieruja pitää pidättää.
Me ollaan pitkään nukuttu miehen kanssa eri huoneissa. Kuorsaamista, eri unirytmit. Ihan luonnollinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, meillä on myöskin eritalot. Paljon parempi näin.
Eritalot? Toivottavasti myös erikaupungit. Toivottavasti sinä nukut Helsingissä ja puolisosi nukkuu Tukholmassa. Ja toivottavasti myös teidän rakastajilla on erikaupungit. Toivottavasti sinun rakastaja nukkuu Oslossa ja puolisosi rakastaja nukkuu Kööpenhaminassa.
Tyttöystävä, joka oli myös nuorukainen? Paradoksi. Nuorukainen on miespuolinen, nuori mies. Ei voinut näin ollen olla tyttöystävä. Oliko sulla siis tyttö- vai poikaystävä?
Tyttöystävä nuorukainen ? Joku sateenkaari-ihminen ? Nämä taitaa olla niitä sukupuolen moninaisuuden juttuja joista itsellä ei käsitystä .
Eri makuuhuoneissa nukutaan puolison kuorsaamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä, joka oli myös nuorukainen? Paradoksi. Nuorukainen on miespuolinen, nuori mies. Ei voinut näin ollen olla tyttöystävä. Oliko sulla siis tyttö- vai poikaystävä?
Nuorukainen tyttöystävä on bottom.
En nuku hyvin, mutta en haluaisi nukkua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorukainen tyttöystävä on bottom.
Niinhän se taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eritalot? Toivottavasti myös erikaupungit. Toivottavasti sinä nukut Helsingissä ja puolisosi nukkuu Tukholmassa. Ja toivottavasti myös teidän rakastajilla on erikaupungit. Toivottavasti sinun rakastaja nukkuu Oslossa ja puolisosi rakastaja nukkuu Kööpenhaminassa.
eri:
Kyllä meillä on eri kaupungit. Jos kaupunki olisi sama, silloin olisi talokin sama, mutta ei. Näillä mennään vielä muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä? Meillä 12km talojen väli. yhdessä asuttiin yli 30v. Nyt ollaan vapaat yhdessä, toisella vuorotyö ja toinen eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kaupungit, mutta sama maa.
Joo, nukutaan eri huoneessa koska mä kuorsaan.
Käyn silloin tällöin kyläilemässä muijan huoneessa eli käyn nussimassa sitä.
Ihan ok. järjestely.
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva nukahtaa vaimon viereen. Ainoa haitta on, että pieruja pitää pidättää.
Ne pierut karkaa sitten kun nukahdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy olla noin katkera.
Vuosia jo nukuttu eri huoneissa. Minä olen huono nukkumaan, kieriskelen kyljeltä toiselle ja heräilen pitkin yötä.
Mies herkkäuninen joten ei saisi kyllä nukuttua vieressäni ja minä stressaisin pyörimistäni. Näin saamme molemmat yörauhan.
Eri huoneissa nukumme, hiukka viileät välit.
Vierailija kirjoitti:
tätä oli just tulossa sanomaan. Sanasta nuorukainen käy jo ilmi, että on miespuolinen, ihan samalla tavalla kuin esim. sanasta poika.
No, jotkut saa parhaiten nukuttua sylikkäin, jotkut eri taloissa. Jokaisen parin oma asia.
Minulla 40 v parisuhde. Tänä talvena nukuin 4 vk eri huoneessa leikkauksen jälkeen. Kolmen viikon jälkeen mies alkoi kysellä, koska" muutan" takaisin omaan sänkyyn. Hän ei kuulemma osannut nukkua yksin.