Suomen paras paikkakunta hipille!!!
Kommentit (41)
Kallio. Nimetään piakkoin uudestaan Hippilandiaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:10"]
Joensuuhan oli ennen ainakin Suomen San Francisco!
[/quote]
Mitä hemmettiä, Joensuuhan oli ainakin ennen Suomen skinien pääkaupunki. Hippikaverit tuli hakatuksi kun erehtyivät sinne käymään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:10"]
[/quote]
Mitä hemmettiä, Joensuuhan oli ainakin ennen Suomen skinien pääkaupunki. Hippikaverit tuli hakatuksi kun erehtyivät sinne käymään.
[/quote] Se on siinä ja siinä. Ilosaarirock, karjalainen eläväisyys ja skinit samassa paikassa.
No seinäjoen/nurmon alueella on kylä nimeltään hippi.
Tampere. Helsinkikin oli kyllä jees. t. koko meidän kommuuni
Tampere millainen hippipiiri siell
Ei Joensuussa mitään skinejä enää ole, ihan hyvä paikka hipeille.
Tuskimpa suomessa on enää kunnon hippejä. Sellaisia jotko juo viinaa, käyttää ganjaa ja valtaa katuja. Tälläkin palstalla monet hipeiksi ilmoittautuneet ovatkin olleet jotain mukahippejä, jotka paljastuivat työssäkäyviksi lampaiksi.
Lappeenranta yllätti hippeydellään ja ystävällisyydellään sekä turvallisuudellaan ja suvaitsevaisuudellaan, Suomea kiertäneenä ainakin otse sanoisin, että Tamperelaiset on lopulta lähinn tosi töykeitä ja rasistisia, Hesalaiset myös ja extratylyjä ja kaukana true-hippeydestä (mitä se nyt sitten onkaan..).
Mä olen jokaisessa kaupungissa (jossa olen asunut tai vieraillut pitempään) löytänyt sen oman paikkani ja porukkani melko nopeastikin. Väittäisin että jokaisessa kaupungissa on ne omat porukat ja ne joiden kanssa ei tule toimeen.
Itse kaupunkeina Helsinki ja Tampere on miellyttäneet eniten, ne on tarpeeksi isoja paikkoja pysyäkseen kiinnostavina ja niihin muuttaa jatkuvasti paljon uusia ihmisiä, jolloin ei ehkä olla niin tuomitsevia/ennakkoluuloisia "ulkopuolisia" kohtaan kuin pikkukaupungeissa ja erilaisiin ulkonäköihin on ihmiset tottuneet. Lisäksi kauppojen ja ravintoloiden palvelut miellyttää; saat vegaanista ruokaa ja muuta ituhippeilyä, mistä monissa paikoissa voi vain haaveilla.
Tammisaari.. yms raasepori. Siellähän niitä muitakin hengenheimolaisia majailee ja viljelee luomua omiin tarpeisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:10"]
[/quote]
[/quote] Se on siinä ja siinä. Ilosaarirock, karjalainen eläväisyys ja skinit samassa paikassa.
[/quote] Monet skinilandiat muuttuvat hippilandioiksi ajan kuluessa. Nuorisotyöttömyys ja uudet pakolaiset kohtaavat ja äärilikkeitäkin syntyy. Kuitenkin on havaittu, että entisistä lähiöistä on kasvamassa uutta hipsterisinesta. Joensuun Ilosaari profiloituu punkille ja se jo tuo kylään väriä.
Ei ainakaan savo. Tuli huomattua.