Alapäähän vihloo ja sattuu
Viime gynekäynnistä on varmaan yli 5 vuotta. Lääkäri oli ulkomaalainen, eikö osanut kunnolla suomea, työnsi sormen mm. peppuun varoittamatta ja käsittely sattui. Sain tarkatuksessa paniikkikohtauksen ja itkin hillittömästi. En uskalla tilata uutta aikaa, vaikka alapää on ollut monta päivää kipeä.
Kommentit (20)
Ei mitenkään erityisen mainittavasti. ap
Ahaa, luulin että sul ois hiivatulehdus. Varaa aika taas gynellä, ja sano et haluat suomalaisen lääkärin.
En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"]En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[/quote]
Miksi varasit ajan ulkolaiselle gynelle?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"]En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[/quote]
[/quote]
Minulle annettiin se aika. En edes tiennyt, että oli ulkolainen ennen kuin menin sisään sinne huoneeseen, eikä sirten osanut suomea kunnolla. ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"]En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[/quote]
[/quote]
Minulle annettiin se aika. En edes tiennyt, että oli ulkolainen ennen kuin menin sisään sinne huoneeseen, eikä sirten osanut suomea kunnolla. ap
[/quote]
Annettiin? Missä kävit? Kas kun gynekologit ottavat pääasiassa yksityissektorilla vastaan ja julkisella ovat sairaalalääläreitä. Suurin osa.
Oletko kurkannut sinne römpsääsi jos sinne on unohtunut tai hävinnyt jotain?
Onko kaikki dildot tallessa?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"]En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Annettiin? Missä kävit? Kas kun gynekologit ottavat pääasiassa yksityissektorilla vastaan ja julkisella ovat sairaalalääläreitä. Suurin osa.
[/quote]
Julkisella. Koulun kautta tuli aika. ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"]En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja oli gynekologiaan erikoistunut?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 07:37"]En meinaa uskaltaa. Olen käyny vain kahdesti gynellä ja tuo toka kerta oli kyllä jotain niin hirveää kuin saattoi olla... ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja oli gynekologiaan erikoistunut?
[/quote]
Hitostako minä tiedän? Gynepuolella se oli. En mennyt yleislääkärille. ap
Varaa yksityiseltä ja kerro huonosta kokemuksestasi.
Testauta sp.taudit.
Ei ole mahdollista olla sukupuolitauteja. ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:01"]Ei ole mahdollista olla sukupuolitauteja. ap
[/quote]
Et siis ole harrastanut seksiä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:01"]Ei ole mahdollista olla sukupuolitauteja. ap
[/quote]
Et siis ole harrastanut seksiä?
[/quote]
Oman miehen kanssa, ei petä. Aiemmin kun oli samankaltaisia oireita epäiltiin klamydiaa. Eivät uskoneet, että ei ole mahdollista. Testattiin sitten ja testi tuli puhtaana. Ei saatu oireille selitystä ja nyt on taas täällä. ap
Juu kertokaa AINA sairaalalle eteenpäin jos joku käynti ei miellyttänyt. Itselläni oli kerran hapannaamainen akka papakokeen otossa ja se vaan voimalla tunkkasi levittimet sisään juuri kun olin asettunut makuulle. Kiljasin kivusta ja ja hyppäsin varmaan metrin taaksepäin alustalla. Ämmä totes vaan happamaan tapaan että Jaa, sä et ookaan tehny vielä lapsia. Ei mitään anteeksipyyntöä. Itsekin olin vielä tosi nuori, jotain 22 vuotias joten en ymmärtänyt kyseenalaistaa mutta kyllä mullekin tuli noin 10v tauko gynehommiin. Seuraavalle näytteen ottajalle sitten kerroin että olisi hellä kun jäi traumat ja se kertoi että EHDOTTOMASTI naisesta olisi pitänyt tehdä ilmoitus. SH:n protokollaankun ei kuulu voimalla tunkea mitään hoitotyökaluja mihinkään rööriin.
Oli se 10v takainen hoitaja kyl uskomaton. Kokeen jälkeen heitti sen kuukautissuojankin naamalle kuin joku äärimmäisen törkee asiakas heittäs setelitupot huoran päälle. Tapahtui Kouvolan TK:n labrassa. Että terkut vaan sille munapäälle.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:20"]Juu, eihän kukaan koskaan petä..
[/quote]
eivät kaikki petä... toki kuitenkin kannattaa testit tehdä.
Kauhean tylyjä vastauksia täällä! Kannattaa mennä gynelle ja kertoa kokemuksistaan, kyllä ne yleensä ohan helliä on
No nyy sieltä tulee ihan ruskeaa vuotoa! Kuukautisten pitäisi joo alkaa mutta onko ruskea vuoto paha? ap
Kutittaako?