Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiiä krnelle voin soittsa tähän aikaan. Olen ihan rikki.

Vierailija
17.02.2022 |

Kaikki on töidsä eikä mun asia ole niin tärkeä että voin krtään häiritä. Mutta tarviin jotain juttuseuraa nyt. Mun lapdi vietiin viime viikolla kiireellisesti osastollr. Soitin ite ambulanssin hysteeriselke lapselleni. Mulla oli koko viime viikon yllättöbän hyvä olo mutta nyt mäkin oon ihan rikki. Etenkin tänääb oon ollu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan kaikki tuollaiset murheet ja huolet Jumalalle, jotka ovat kerta kaikkiaan liian raskaita pienelle ihmiselle kannettaviksi. Kannustan sinuakin tekemään niin. Luota Jumalaan,Hän pitää huolen lapsestasi. Kaikki on hyvin. ♥️

Vierailija
22/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi soimaan, peitto korviin ja yrität maata ja nukkua pahimman yli, sitten kun olet saanut soitettua kriisipuhelimeen tai ystävälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni ja punkkaan. Huomenna uusi yritys pulloa avaamatta.

Vierailija
24/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Kiitos. Mä olin täbään jo soittamassa tuonne mutta ei mun vointi oo niin paha, joky tarvitsee apua mua enemnän. Ei mulla oo sellainen hätä, kaopaan vaan juttuseuraa nyt.

Soita nyt vain. Tuollaisia hetkiä varten siellä ollaan. Ei ole yhtään liian pieni syy soittaa. Voi olla vaikeaa itse nähdä tilanteen vakavuus, mutta ulkopuolisena sanon, että sulla on oikeasti tarve ammattiapuun. Rohkeutta avun hakemiseen!

Mä soitan.

Vierailija
25/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku auttava puhelin? Sieltä saisi keskusteluapua.

Mikä sun lapsen tilanne on nyt? Miksi hysteerinen?

Ei se asia kuulu tänne. Mutya on paremmassa kumnossa kuin silloin kun soitin sen ambulsanssin. Silloin oli ihan sekaisin ja hysteerinen. Mua ei oo ikinä pelottanut niin pakjon kuin silloin.

Eli yritti tehdä jotain kamalaa ja peruuttamatonta itselleen? Ihan kamalaa! Onneksi sait lapsellesi avun. Olet hyvä ja vahva vanhempi! ❤️ Soita tuonne kriisipuhelimeen niin saat kevennettyä sydäntäsi. Lämpimiä ajatuksia teille molemmille ap!

Vierailija
26/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta että aikuisen pitää täältä tulla kysymään apua. Jos ei ole tarpeeksi vahva selvitäkseen yksin, pitäisi sentään osata googlata itse apua.

Vierailija
27/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku auttava puhelin? Sieltä saisi keskusteluapua.

Mikä sun lapsen tilanne on nyt? Miksi hysteerinen?

Ei se asia kuulu tänne. Mutya on paremmassa kumnossa kuin silloin kun soitin sen ambulsanssin. Silloin oli ihan sekaisin ja hysteerinen. Mua ei oo ikinä pelottanut niin pakjon kuin silloin.

Sun lastakin on varmasti pelottanut. Onneksi olet noin vahva ja välittävä vanhempi ❤️

Vierailija
28/28 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa koko aloitus.