Elän noin 50 eurolla jokaisen kuukauden. Kysy mitä haluat!
Maksan puhelin laskun Ja sähkön ja ne ovatkin ainoat kuluni. Ton rahan eteen en joudu töitä tekemään. On ihana olla vapaa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ämmänkuikeli elää ukkonsa siivellä ja sitten pitäisi ihmetellä, miten ihmeessä hän pärjää???
euroakaan en ole pyytänyt avolta. Saan 800 euroa sairaseläkettä josta jää säästöön lähes kaikki joka kuukausi. Ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit alkaa pitää talousneuvontaa kaikille, joilla ei ole tulot ja menot hallinnassa.
Joo. Ei muuta kuin hankkimaan avopuoliso, joka saa ilmaiset ruuat töistä ja jolla on auto. Ilmeisesti puoliso tai hänen sukulainen myös omistaa jotain metsää, kun puutkin ovat "ilmaisia".
Ap ei ole ikinä joutunut maksamaan mistään niin luulee, että kaikki ympärillä on ilmaista mistä ei itse suoraan maksa. Eihän puoliso tietenkään joudu metsää hoitamaan tai maksamaan metsäveroa tai vakuutusta.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö ilmaa?
Lue kommentit niin selviää.
No miksei pärjäisi, jos on puoliso kuitenkin maksamassa välttämättömiä menoja, vaan maksapa yksin päivärahasta tai eläkkeestä kaikki talouden menot.
Ja kaverilla on isohko faksafirma. Autolla haen kaikki heidän puupurku jätteet kotiin. Viime kesänä rakensin niistä 100 neliöisen spa alueen pihasaunan viereen. Osa menee myös lämmitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Talo lämpeä puilla joita on pihassa ja Lähdevesi kaivo tontilla joten vesi ja lämpö ilmaista. Kerroin vaikkette kysyneet.
Nuohous, kotivakuutus, kiinteistövero, sakokaivon tyhjennys, tiemaksu....?
Lokki olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ämmänkuikeli elää ukkonsa siivellä ja sitten pitäisi ihmetellä, miten ihmeessä hän pärjää???
euroakaan en ole pyytänyt avolta. Saan 800 euroa sairaseläkettä josta jää säästöön lähes kaikki joka kuukausi. Ja olen mies.
Kyllä munkin lapsi asuu täysin kustannuksellani luonani, vaikka hän ei PYYDÄ joka päivä kattoa päänsä päälle, ruokaa ja että maksaisin laskut.
Ei kysyttävää.
Itselläni menee jo lääkkeisiin 50 euroa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit alkaa pitää talousneuvontaa kaikille, joilla ei ole tulot ja menot hallinnassa.
Joo. Ei muuta kuin hankkimaan avopuoliso, joka saa ilmaiset ruuat töistä ja jolla on auto. Ilmeisesti puoliso tai hänen sukulainen myös omistaa jotain metsää, kun puutkin ovat "ilmaisia".
Ap ei ole ikinä joutunut maksamaan mistään niin luulee, että kaikki ympärillä on ilmaista mistä ei itse suoraan maksa. Eihän puoliso tietenkään joudu metsää hoitamaan tai maksamaan metsäveroa tai vakuutusta.
Kiinteistöveroa ja auton kuluja unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän elät puolison siivellä, etkä oikeasti 50 e kuussa.
Miten niin jos hän saa ruoan ilmaiseksi. Ainut mistä hyödyn että hän otti talon nimiinsä koska itse olen ulosotossa. Mutta jos vertaa 200 euron lyhennystä 800 euron vuokraan niin hänhän säästää 600 euroa kuukaudessa ollessani mun kanssa.
JA kun avopuoliso saa tarpeekseen, hänelle jää isoisäsi talo ja sulle teltta ilman tonttia :D
Kenen ne lapset ovat, ovatko ne puolisosi siittämiä? Vai oletteko esimerkiksi adoptoineet ennen sairaseläkkeelle joutumistasi? Vaikea uskoa, että adoptiolapsia saisi kovin helposti sairaseläkkeellä oleva.
Oletpa onnekas kun olet löytänyt ihmisen kenen siivellä voit elää ja kuka sinut haluaa elättää. ;) Ja kaikesta päätellen olet oikein tyytyväinen elämääsi ?
Nolo aloitus. Puoliso elättää ja kustantaa joten mikä tuossa nyt on ihmeellistä ettei itseltä kulu rahaa.
Sitäpaitsi mikä tämän jutun tarkoitus oli? Siis mikä pointti?
Vierailija kirjoitti:
Ja kaverilla on isohko faksafirma. Autolla haen kaikki heidän puupurku jätteet kotiin. Viime kesänä rakensin niistä 100 neliöisen spa alueen pihasaunan viereen. Osa menee myös lämmitykseen.
Niin, puolison ylläpitämällä autolla haet. Yksin et pärjäisi mitenkään.
Ap loisii muijan luona. Mitäs jos sut vaihdetaan parempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo lämpeä puilla joita on pihassa ja Lähdevesi kaivo tontilla joten vesi ja lämpö ilmaista. Kerroin vaikkette kysyneet.
Lokki olet.
Kaveri nuohooja. Kotivakuutusta ei saada koska purkukuntoiseksi luokiteltu mummonmökki. Kiinteistö vero on 120 euroa. Okei sen mä maksan avolle. Kompostoidaan ulosteet. Tie maksun hyvitän naapureille kun kolaan talvisin lähi tien. Tyhmä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän elät puolison siivellä, etkä oikeasti 50 e kuussa.
Miten niin jos hän saa ruoan ilmaiseksi. Ainut mistä hyödyn että hän otti talon nimiinsä koska itse olen ulosotossa. Mutta jos vertaa 200 euron lyhennystä 800 euron vuokraan niin hänhän säästää 600 euroa kuukaudessa ollessani mun kanssa.
Puolisosi maksaa kaikki kulut, paitsi sen sähkön. Onko sulla yleensä käsitystä mitä kuluja esimerkiksi asunnosta aiheutuu? Ostaako se sulle vaatteetki? Pesuaineet, talouspaperit ym. ym.
Joten eipä se nyt ihan koko 600e sillä säästy kun joutuu sua elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokki olet.
Kaveri nuohooja. Kotivakuutusta ei saada koska purkukuntoiseksi luokiteltu mummonmökki. Kiinteistö vero on 120 euroa. Okei sen mä maksan avolle. Kompostoidaan ulosteet. Tie maksun hyvitän naapureille kun kolaan talvisin lähi tien. Tyhmä olet.
Olet siis fyysisesti aika hyvässä kondiksessa. Ihan kiinnostaisi, mitkä on ne mtongelmat, joilla pääsee sairaseläkkeelle. Mitkä ovat diagnoosit? Onko eläke pysyvä?
Syötkö ilmaa?