Elän noin 50 eurolla jokaisen kuukauden. Kysy mitä haluat!
Maksan puhelin laskun Ja sähkön ja ne ovatkin ainoat kuluni. Ton rahan eteen en joudu töitä tekemään. On ihana olla vapaa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mee kymppiäkään. avolaitoksessa.
Poikkis tuo ilmaset röökit pisniksestään.
Mäkin oon mt-p.
Voisit alkaa pitää talousneuvontaa kaikille, joilla ei ole tulot ja menot hallinnassa.
Voisin kyllä olla hyvä politiikassa kun olen kuitenkin katsonut uutisia a studioita ja täys istunnot lähes kaikki viimeiset 10 vuotta. Tosin juuri tästä syystä en sinne hakeudu.. En halua valehtelijaksi tohon klubiin kun en pysty valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avopuoliso on töissä ravintolassa josta saadaan kaikki ruokamme kuukaudessa. Meillä on kokoajan ruokaa niin paljon ettei kaikkea edes kerkiä syömään. On kasvisravintola kaikenlisäksi.
Onko puolison työnantaja antanut puolisollesi luvan viedä ruokaa kotiin?
Ihanan kateellista
Ai niin ja meillä on vain ulkovessa ja eikä vesi juokse kuin astiassa jos kaivolta juoksee sisään.
Vähän nyt ap korostaa omaa säästäväisyyttään. Ap:n elämäntapa on mahdollista vain koska puoliso maksaa kulut. Joten eikös ap ole vanhanaikainen kotirouva, mies elättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avopuoliso on töissä ravintolassa josta saadaan kaikki ruokamme kuukaudessa. Meillä on kokoajan ruokaa niin paljon ettei kaikkea edes kerkiä syömään. On kasvisravintola kaikenlisäksi.
Ihanan kateellista
Ei suinkaan, sillä kysyin kun huhu kertoo että joillakin ihmisillä on tapana viedä luvattomasti työpaikaltaan tarvikkeita ja tarpeita kotiin ja kertoa sitten muille muka saaneensa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt ap korostaa omaa säästäväisyyttään. Ap:n elämäntapa on mahdollista vain koska puoliso maksaa kulut. Joten eikös ap ole vanhanaikainen kotirouva, mies elättää?
Olen Keski-ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, kateutesi paistaa kotoa kirkolle asti. t. Ei ap
Sinähän elät puolison siivellä, etkä oikeasti 50 e kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kateellista
Sellasta se on. Olin yrittäjä 16 vuotta ja kaikki entiset tuttuni olivat minulle kateellisia. Paloin loppuun koin konkurssin. Ero tuli vaimon kanssa. Lapset sentään 50/50. Lapsuuden ystävä järjesti minut bileisiin joka olikin parin vaihto bileet jossa munt tyrmäystipoilla tyrmättiin ja Ho mot rais kasivat läpi yön. Jäin kodittomaksi ja ulosottoon jouduin autokaupan kusetukseen takia sekä siksi että lakitoimisto otti 8000 e siitä että selvittivät ettei ole mitään jaettavaa. Edelleen mulle ollaan kateellisia kun nyt elän ilmaiseksi ja ostin koiran kävelyseuraksi sekä kumppaniksi frisbiegolff harrastukseen.
Miten lomailet, juhlit, matkustat, käyt leffassa, harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, kateutesi paistaa kotoa kirkolle asti. t. Ei ap
Toistan vastaukseni, sillä kysyin kun huhu kertoo että joillakin ihmisillä on tapana viedä luvattomasti työpaikaltaan tarvikkeita ja tarpeita kotiin ja kertoa sitten muille muka saaneensa ne.
Vierailija kirjoitti:
Voisit alkaa pitää talousneuvontaa kaikille, joilla ei ole tulot ja menot hallinnassa.
Joo. Ei muuta kuin hankkimaan avopuoliso, joka saa ilmaiset ruuat töistä ja jolla on auto. Ilmeisesti puoliso tai hänen sukulainen myös omistaa jotain metsää, kun puutkin ovat "ilmaisia".
Ämmänkuikeli elää ukkonsa siivellä ja sitten pitäisi ihmetellä, miten ihmeessä hän pärjää???
Vierailija kirjoitti:
Lomailen teltan kanssa erillaisissa paikoissa meren rannoilla Suomessa. En juo enkä juhli. En matkustele koska olen rokottamaton. En käy leffassa. Avopuoliso lla on disney+ ja netfliks. Harrastan puutarhurointia tontilla, frisbiegolf fi ja kesäsin uimarantoja kierretään lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomailen teltan kanssa erillaisissa paikoissa meren rannoilla Suomessa. En juo enkä juhli. En matkustele koska olen rokottamaton. En käy leffassa. Avopuoliso lla on disney+ ja netfliks. Harrastan puutarhurointia tontilla, frisbiegolf fi ja kesäsin uimarantoja kierretään lasten kanssa.
Puoliso maksaa siis myös lastenne kaikki kulut?
Mitä ehkäisyä käytät? Onko sekin ilmainen? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso maksaa siis myös lastenne kaikki kulut?
Provo... Lapsia "ilmestyi" tässä vaiheessa.
Mulla ei mee kymppiäkään. avolaitoksessa.
Poikkis tuo ilmaset röökit pisniksestään.