Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän noin 50 eurolla jokaisen kuukauden. Kysy mitä haluat!

Vierailija
17.02.2022 |

Maksan puhelin laskun Ja sähkön ja ne ovatkin ainoat kuluni. Ton rahan eteen en joudu töitä tekemään. On ihana olla vapaa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mee kymppiäkään. avolaitoksessa.

Poikkis tuo ilmaset röökit pisniksestään.

Vierailija
22/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei mee kymppiäkään. avolaitoksessa.

Poikkis tuo ilmaset röökit pisniksestään.

Mäkin oon mt-p.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit alkaa pitää talousneuvontaa kaikille, joilla ei ole tulot ja menot hallinnassa. 

Vierailija
24/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä olla hyvä politiikassa kun olen kuitenkin katsonut uutisia a studioita ja täys istunnot lähes kaikki viimeiset 10 vuotta. Tosin juuri tästä syystä en sinne hakeudu.. En halua valehtelijaksi tohon klubiin kun en pysty valehtelemaan.

Vierailija
25/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avopuoliso on töissä ravintolassa josta saadaan kaikki ruokamme kuukaudessa. Meillä on kokoajan ruokaa niin paljon ettei kaikkea edes kerkiä syömään. On kasvisravintola kaikenlisäksi.

Onko puolison työnantaja antanut puolisollesi luvan viedä ruokaa kotiin?

Ihanan kateellista

Vierailija
26/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja meillä on vain ulkovessa ja eikä vesi juokse kuin astiassa jos kaivolta juoksee sisään.

Vierailija
27/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt ap korostaa omaa säästäväisyyttään. Ap:n elämäntapa on mahdollista vain koska puoliso maksaa kulut. Joten eikös ap ole vanhanaikainen kotirouva, mies elättää?

Vierailija
28/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avopuoliso on töissä ravintolassa josta saadaan kaikki ruokamme kuukaudessa. Meillä on kokoajan ruokaa niin paljon ettei kaikkea edes kerkiä syömään. On kasvisravintola kaikenlisäksi.

Ihanan kateellista

Ei suinkaan, sillä kysyin kun huhu kertoo että joillakin ihmisillä on tapana viedä luvattomasti työpaikaltaan tarvikkeita ja tarpeita kotiin ja kertoa sitten muille muka saaneensa ne.

Vierailija
29/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt ap korostaa omaa säästäväisyyttään. Ap:n elämäntapa on mahdollista vain koska puoliso maksaa kulut. Joten eikös ap ole vanhanaikainen kotirouva, mies elättää?

Olen Keski-ikäinen mies

Vierailija
30/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, kateutesi paistaa kotoa kirkolle asti. t. Ei ap

Vierailija
31/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän elät puolison siivellä, etkä oikeasti 50 e kuussa.

Vierailija
32/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kateellista

Sellasta se on. Olin yrittäjä 16 vuotta ja kaikki entiset tuttuni olivat minulle kateellisia. Paloin loppuun koin konkurssin. Ero tuli vaimon kanssa. Lapset sentään 50/50. Lapsuuden ystävä järjesti minut bileisiin joka olikin parin vaihto bileet jossa munt tyrmäystipoilla tyrmättiin ja Ho mot rais kasivat läpi yön. Jäin kodittomaksi ja ulosottoon jouduin autokaupan kusetukseen takia sekä siksi että lakitoimisto otti 8000 e siitä että selvittivät ettei ole mitään jaettavaa. Edelleen mulle ollaan kateellisia kun nyt elän ilmaiseksi ja ostin koiran kävelyseuraksi sekä kumppaniksi frisbiegolff harrastukseen.

Vierailija
33/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lomailet, juhlit, matkustat, käyt leffassa, harrastat?

Vierailija
34/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, kateutesi paistaa kotoa kirkolle asti. t. Ei ap

Toistan vastaukseni, sillä kysyin kun huhu kertoo että joillakin ihmisillä on tapana viedä luvattomasti työpaikaltaan tarvikkeita ja tarpeita kotiin ja kertoa sitten muille muka saaneensa ne.

Vierailija
35/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit alkaa pitää talousneuvontaa kaikille, joilla ei ole tulot ja menot hallinnassa. 

Joo. Ei muuta kuin hankkimaan avopuoliso, joka saa ilmaiset ruuat töistä ja jolla on auto. Ilmeisesti puoliso tai hänen sukulainen myös omistaa jotain metsää, kun puutkin ovat "ilmaisia".

Vierailija
36/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmänkuikeli elää ukkonsa siivellä ja sitten pitäisi ihmetellä, miten ihmeessä hän pärjää???

Vierailija
37/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomailen teltan kanssa erillaisissa paikoissa meren rannoilla Suomessa. En juo enkä juhli. En matkustele koska olen rokottamaton. En käy leffassa. Avopuoliso lla on disney+ ja netfliks. Harrastan puutarhurointia tontilla, frisbiegolf fi ja kesäsin uimarantoja kierretään lasten kanssa.

Vierailija
38/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomailen teltan kanssa erillaisissa paikoissa meren rannoilla Suomessa. En juo enkä juhli. En matkustele koska olen rokottamaton. En käy leffassa. Avopuoliso lla on disney+ ja netfliks. Harrastan puutarhurointia tontilla, frisbiegolf fi ja kesäsin uimarantoja kierretään lasten kanssa.

Puoliso maksaa siis myös lastenne kaikki kulut?

Vierailija
39/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytät? Onko sekin ilmainen? 😀

Vierailija
40/73 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso maksaa siis myös lastenne kaikki kulut?

Provo... Lapsia "ilmestyi" tässä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän