Onko ok soittaa poliisi, jos minun omistamaan kotiin ex tuo naisiaan?
Ex asuu vielä luonani, erottiin kolme viikkoa sitten. Annoin hänelle kuukauden aikaa hipsiä tiehensä. Kolmen viikon aikana on kaksi muikkelia istunut mairean näköisenä minun keittiössäni aamukahvilla tukka sotkussa ja meikit levinneenä. Toinen luikki äkkiä karkuun, kun selvisi, että talo on minun, mutta toinen on ollut nyt pari päivää ja suoraan sanoi, että mulla pitää lähteä. Ei usko, että talo on mun, onhan mies sentään rakennusmestari (hah, ei ole töitä tehnyt kymmeneen vuoteen). Onko jo poliisin paikka? Miehellä on kuitenkin vielä ensi viikon alkuun lupa asua.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota poliisit heti ja tee ilmoitus kotirauhan rikkomisesta sille naiselle.
Miten kahvin juominen rikkoo kenenkään rauhaa?
Siten että keittiöön vääntyy vieras ihminen suuta soittamaan omistajalle. Oisin jo pieksänyt hyvin.Ja se äijänretale lentäisi kuin leppäkeihäs hankeen!
Oletko nyt vähän lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota poliisit heti ja tee ilmoitus kotirauhan rikkomisesta sille naiselle.
Miten kahvin juominen rikkoo kenenkään rauhaa?
Siten että keittiöön vääntyy vieras ihminen suuta soittamaan omistajalle. Oisin jo pieksänyt hyvin.Ja se äijänretale lentäisi kuin leppäkeihäs hankeen!
Siinä vaiheessa se olisikin jo poliisiasia.
Kannattaa nyt heti hakea virallinen häätö miehelle, jos epäilys, ettei lähde ja tuo vieraitaan. Eihän tuo ole asiallista ja haiskahtaa vähän ongelmalliselta tuo lähteminen. Häädön saaminen vie aikaa.
Harmittaako, kun erällä on nyt vientiä? Hommaa sinäkin joku tilapäishoito. Tai pari-kolme.
Hommaa sinne joku iso komistus vokottelemaan ne exän naiset mukaansa pois.
Kuukausi on tosi lyhyt aika järjestää muuttoa ja etsiä uusi asunto. Varaudu siihen, että on siellä pitempään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole puolen vuoden irtisanomisaika minkä naiset nostavat aina esille kun mies on heittämässä naista ulos? Vai onko tämä jälleen niitä asioita että miehille ja naisille on eri säännöt?
Ainahan siinä on sellainen mahdollisuus, että elää siististi eikä kuskaa seksikumppaneita kotiin. Ei ne miehetkään sitä katso, jos nainen kuskaa vieraita miehiä panemaan miehen omistamaan asuntoon ja vielä uhittelemaan asunnon omistajalle. Onnistuisko?
Onnistuu, se on minulle tehty muutamassa erossa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt heti hakea virallinen häätö miehelle, jos epäilys, ettei lähde ja tuo vieraitaan. Eihän tuo ole asiallista ja haiskahtaa vähän ongelmalliselta tuo lähteminen. Häädön saaminen vie aikaa.
Tuhansien oikeusjuttujen käsittely keskeytettiin keväällä 2020 pandemian takia ja tämä näkyy käsittelyaikojen pidentymisenä.
Tuo sinäkin miehiä sinne. Mielellään parikin.
Ihan silkkaa kiusantekoa eksältä ja ketkä hullut täällä oikein puolustelee miehen toimintaa? Jokainen normaali ihminen tajuaa, että tollaisessa ylimenovaiheessa elellään hissukseen siellä kotona, ei ole sopivaa ap:nkään kutsua omistamaansa kotiin nyt miehiä, jos tietää eksän olevan kotosalla.
Mulla tulisi todella turvaton olo omassa kodissani, jos sinne kutsuttaisiin jotain muita ihmisiä kuin mitä siellä on aiemminkin käynyt eikä itsellä olisi sananvaltaa asiaan.
Ihme tyyppejä täällä kyllä kirjoittelee, ei voi muuta sanoa!
Mikäli mies asunut kodissa alle vuoden on hänelle 3kk aikaa muuttaa pois, muuten hänellä on 6kk aikaa muuttaa pois.
Miehellä on eri kaupungissa osoite vuokra-asuntoon, kun muuten olisin minä joutunut hänet elättää. Asunto on kuitenkin tyhjillään, mies omistaa vaan pari vaatekertaa. Lupasin olla seuraavaan tukipäivään asti luonani, että saa hommattua edes patjan ja syötävää. Nytkö mä olen tässä se pahis, kun en aio korona-aikana katsella vieraita talossani ja vielä sellaisia, jotka käskee mun pakata tavarani ja häipymään MUN talosta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan silkkaa kiusantekoa eksältä ja ketkä hullut täällä oikein puolustelee miehen toimintaa?
En ole yhdenkään puolustaneen miehen toimintaa. Törppöä käytöstä, mutta laillista. Kuten monessa muussakin asiassa laillisuus ja asiallinen käytös ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on eri kaupungissa osoite vuokra-asuntoon, kun muuten olisin minä joutunut hänet elättää. Asunto on kuitenkin tyhjillään, mies omistaa vaan pari vaatekertaa. Lupasin olla seuraavaan tukipäivään asti luonani, että saa hommattua edes patjan ja syötävää. Nytkö mä olen tässä se pahis, kun en aio korona-aikana katsella vieraita talossani ja vielä sellaisia, jotka käskee mun pakata tavarani ja häipymään MUN talosta?
ap
Pidä puolesi, sekä meitä että miestä ja sen hoitoja vastaan. Sanot sille selkeästi, että yhtään muijaa tai sen puoleen miestäkään se ei sinne kotiisi enää päästä tai saa lähteä omaan himaansa saman tien, ei kahta puhetta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli mies asunut kodissa alle vuoden on hänelle 3kk aikaa muuttaa pois, muuten hänellä on 6kk aikaa muuttaa pois.
Niin, virallisesta häädöstä ja sen saaminen kestää.
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ole pahis. Asiassa hyvä ymmärtää mikä on laillista ja mikä ei. Poliisia ei kiinnosta, että mies asuu kotonaan. Poliisia ei kiinnosta, että mies tuo kotiinsa vieraita. Poliisia kiinnostaa, jos vieras alkaa toimia tavalla jossa kotirauhan rikkominen tai muu rikos tulee kyseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole puolen vuoden irtisanomisaika minkä naiset nostavat aina esille kun mies on heittämässä naista ulos? Vai onko tämä jälleen niitä asioita että miehille ja naisille on eri säännöt?
No ei kai ne naiset uusia miehiä tuo yöksi tai muutenkaan yhteiseen kotiin. Tuohan on aivan sairasta käytöstä tuolta mieheltä, että tuo naisia heidän yhteiseen kotiin vaikka nyt ovat jo eronneetkin. En voi edes käsittää miten tuo on mahdollista, aivan kuin olisi jostain elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt ole pahis. Asiassa hyvä ymmärtää mikä on laillista ja mikä ei. Poliisia ei kiinnosta, että mies asuu kotonaan. Poliisia ei kiinnosta, että mies tuo kotiinsa vieraita. Poliisia kiinnostaa, jos vieras alkaa toimia tavalla jossa kotirauhan rikkominen tai muu rikos tulee kyseeseen.
Mies asuu siellä vuokra-asunnossa virallisesti!
Vierailija kirjoitti:
Niin jos yli 5 vuotta hänellä voi olla oikeus ositukseen.
No ei ole kuitenkaan poliisiasia.