Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kem + mek ihon kuorinta

Vierailija
01.07.2015 |

Heipsan! Paljon puhutaan kemiallisesta ja mekaanisesta ihon kuorinnasta, varsinkik jos on suuret ihohuokoset ja mustapäitä. Onko jotain ihan valmista tuotetta jossa nähä yhdistyisi vai mikä olisi muu toimiva tuote?

Tämä on kopsattu iltalehdestä:
"Tässä ei kannata lintsata. Kuori vähintään kerran viikossa ihosi. Käytä kuorinta-ainetta, jossa yhdistyy mekaaninen kuorinta ja kemiallinen kuorinta. Tai sekoita yhteen mekaanista kuorinta-ainetta, jossa siis todella on pieniä murusia, jotka kuorivat ihoa fyysisesti, ja kemiallinen kuorinta, joka kuorii ihoa kemiallisesti. Fysikaalinen kuorinta tasoittaa ihon pintaa ja kemiallinen kuorinta puhdistaa ihohuokoset tehokkaasti. Muista tehokas kosteutus kuorinnan jälkeen."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup anyone?

Vierailija
2/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lumenen Bright Touch 2 in 1 kirkastava naamio ja mikrokuorinta on paras. Tykkään itse siis kunnolla tehokkaasta kuorinnasta, ja tuo totisesti on sitä. Heittämällä parempi kuin useimmat esim selektiivisten sarjojen tuotteet. Toi levitetään ensiksi pariksi minuutiksi kasvoille, joilloin kemialliset kuorinta-aineet saavat vaikuttaa. Sen jälkeen hierotaan kosteilla käsillä kasvoille, niin että mukana olevat kuorintarakeet tekevät mekaanisen kuorinnan. 

Kalliimmista tuotteista olen tykännyt Sothysin Desquacremistä. Saa kosmetologeilta ja joistain nettikaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rasvoittuva iho ja mustapäitä, kannattaa käyttää salisyylihappoa sisältävää kasvovettä tai esim. Paulas Choicen 2% BHA liquid jossa on salisyylihappoa.

Mulla on isot ihohuokoset mustapäiden jäliltä ja ne on isommat jos pintaiho on kuivempi. Käytän siihen hyarulonhappoa miltei päivittäin pesun jälkeen. Pesuaineena käytän aika mietoa Lorealin heränihon puhdistusgeeliä ja kuorin pari kertaa viikossa mekaanisesti ruokasoodalla. Hyvä kosteutus jälkeen, kaakaovoita ja/tai argan/hamppuöljyä.

Vierailija
4/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
5/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä