Hahaa, tein todellisen niksipirkka-keksinnön
Kaupasta ostettavat kankaiset hiuspannat ovat mulle aina vähän liian tiukkoja, enkä tähän hätään viitsisi mennä ostamaan kangasta ja ommella itse. Tadaa, sitten keksin; semipaksut tummat oikein siistit talvisukkahousut ovat loistava idea, eli irrottaa saksilla leikkaamalla yhden jalan haaruksista asti, tekee ympäryksestä kokeilemalla sopivan, sitten vaan siisti solmu niskaan tai ompelee kiinni, ja niinpä on sopivan pehmeästä ja joustavasta kankaasta tehtyjä hiuspantoja. Eikä niistä näe mitkä ne alunperin ovat olleet, paljon parempi kuin ne kaupasta saatavat.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:31"]
Vanha juttu
[/quote]
No miten vaan, mutta oli mulle uusi! ap
Toinen on diy-valkki.
Leikkaa sukasta kärki pois ja ala pyörittää rullalle ns. donitsin malliin. Tee paksusta sukasta, jos haluat muhkean valkin. Sitten sujautat sukkadonitsin ponnariin ja jatkat hiusten rullausta samalla tyylillä siihen sukan päälle.
Tadaa, sulla on sellainen donitsinmallinen töttörö päässä, säästi 5e jonka valkki maksaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:35"]
Toinen on diy-valkki.
Leikkaa sukasta kärki pois ja ala pyörittää rullalle ns. donitsin malliin. Tee paksusta sukasta, jos haluat muhkean valkin. Sitten sujautat sukkadonitsin ponnariin ja jatkat hiusten rullausta samalla tyylillä siihen sukan päälle.
Tadaa, sulla on sellainen donitsinmallinen töttörö päässä, säästi 5e jonka valkki maksaa.
[/quote]
No tämäkin, en tosin tarvitse itse noita, mutta hyvä idea tuokin. :) ap
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen?
Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin.
Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
Vanha juttu