Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko akateeminen rakastaa tavista?

Vierailija
01.07.2015 |

VIERAILIJA 29.06.2015 klo 00:29
Voiko akateeminen eli sivistynyt mennä naimisiin rahvaan kanssa? Mitä mieltä olette?
Lissu, 21, suvussa kaikki akateemisia

Ei kyllä akateeminen takuulla huolisi ei-akateemista. Tasoero on liian suuri. Ei-akateemista tietysti kuolaavat akateemisten perään, mutta eivät pysty heitä kellistämään.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin me olemme olleet yhdessä 25v. ja naimisissa 17v. Mieheni on akateeminen ja minä en. Hyvä liitto.

Vierailija
2/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kummitätini on rakastanut. 52 vuotta. Samoin tyttörensä. Hänkin jo 23 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa 21-vuotias on akateeminen?!

Vierailija
4/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja toinenhan voi innostaa myös toista opiskelemaan ja kehittymään :)

Vierailija
5/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys nelonen!

Vierailija
6/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäjumalauta. Rahvaan :D suurella todennäköisyydellä se rahvas tienaakin enemmän kuin riviakateeminen jos rahvaan edustaja on mies.

Vierailija
7/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:11"]

Ei-akateemista tietysti kuolaavat akateemisten perään, mutta eivät pysty heitä kellistämään.

[/quote]

Kyllä sinä nyt yliarvioit pahasti akateemisen viehätysvoimasi. Ei se noin mene, sillä eihän läheskään kaikki edes tiedä seurustelun alkuvaiheessa ja rakastuessa kumppanin koulutustasoa.

Vierailija
8/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhahhaaaa..... Rahvas, indeed.

Vierailija
9/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse akateemisena palkka paljon huonompi,kuin ammattimiehelläni.Että jos tämä nyt johonkin palkkaharhaan liittyy...

Vierailija
10/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvasta kannattaa vältellä. Vaarana sekaantumisella on, että lapsetkin syntyvät haalareihin pukeutuneina.

Vierailija
11/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta paria:

opettaja-palomies

opettaja-rekkakuski

opettaja-merkonomi

opettaja-metsäinssi

opettaja-myyjä

Näissä tapauksessa vaimo on se akateeminen. 

Vierailija
12/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole tulleet ajatelleeksi tasoeroamme minun ja mieheni välillä. Hyvin on liitto toiminut siitä huolimatta.
T. Rahvas sairaanhoitaja ja akateeminen opettaja

Vierailija
13/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: akateeminen = tavis

Vierailija
14/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö akateemisuus kyvyn rakastaa? Suurin osa akateemisistakin on taviksia. 

Vierailija
15/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen, olen rakastunut ihan tavalliseen duunarimieheen. En vain taida kelvata hänelle. Ja jännä juttu muuten, aina olen itseäni tavallisena pitänyt.

Vierailija
16/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan minun raksamiestäni. Ja itse olen kolmannessa polvessa akateeminen, mies täysin duunarisuvusta. 

Vierailija
17/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Varsinkin jos kouluttautuu myöhemmällä iällä, erohan siitä tulee, kun rakkaus loppuu. Jos on seurusteltu lukiossa, ei suhde voi jatkua, jos toinen pääsee yliopistoon ja toinen ei. 

Vierailija
18/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suatana tuas...jo heti aamusta. Buaahhhh...Äkädeeminen parempi aines ja wt, rahvas. Kokkarien muoriso-osasto on aloittanut jo aamusta propagandan eriarvoistuvan yhteiskunnan puolesta.

No, itse olen akateeminen ja mulle kelpaa älykäs ja kiltti ihminen, koulutodistuksia tai lompakon paksuutta ei ole ollut tapan kysellä. Sitten on eri asia, kelpaanko minä ei-akateemisille. Se on hieman vaikeampi kysymys. Sanotaan näin: monille vähemmän koulutetulle miehelle korkeakoulutettu nainen on hieman punainen vaate. Mites se tutkimus nyt menikään: seiskan nainen etsii kympin miestä ja kympin mies etsii seiskan naista (jonka av:laiset ottivat tietysti yksinomaan ulkonäköön liittyen). Eli vanha tutttu: naiset etsivät kunnianhimoista, älykästä, eteenpäin yrittävää miestä. Miehet etsivät ulkoisesti miellyttävää, mieluiten alemman koulutus- ym statuksen omaavaa naista.

Vierailija
19/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys, ei eletä enää mitään 1800-lukua. Pariutumiseen en ota kantaa, mutta ei ihmiset enää ihastele "siinä menee maisteri". Niin iso osa kansasta on korkeakoulutettuja, että se on hyvinkin tavista. Jos joku on onnistunut hankkimaan poikkeuksellisen suuret tulot osaamisellaan niin sitten voi olla vähemmän tavis, mutta akateemisuus ei sitä tänäpäivänä takaa.

Vierailija
20/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja täällä taas. Totta kai voi, miksei voisi. Hohhoijaa, ota kahvia, ap, ja herää todellisuuteen.