Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä side alwaysin tilalle?

Vierailija
01.07.2015 |

Always on ollut paras. Mihin merkkiin olette vaihtaneet? Ei jaksaisi alkaa kokeilemaan, plääh, mutta en ala käyttää noita hajurättejä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset. Kuukuppi EI ole side.

Vierailija
22/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi. Miksi kiduttaa itseään märällä siteellä pikkupöksyissä, kun voi olla puhdas tunne koko kuukautisten ajan? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:16"]Siteiden käyttäjät haisee itsekin, joten sinänsä ei varmaan väliä. Käytä kuukuppia niin susta ei lähde sitä kamalaa löyhkää mikä haisee vessassa siteen vaihdon jälkeen, ja monesti jopa vaatteiden läpi töissä, bussissa, kaupassa tms. Etova haju!
[/quote] Ai, en mä ainakaan miltään haise. Ja tiesitkö että kaikki eivät voi käyttää kuukuppia/tamponeita?

Vierailija
24/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset Cotton. Kotimainen!

Vierailija
25/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset on oikeesti hyviä. Ohuet siivelliset. Hiostavat paljon vähemmän kuin Allways.

Vierailija
26/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:16"]Siteiden käyttäjät haisee itsekin, joten sinänsä ei varmaan väliä. Käytä kuukuppia niin susta ei lähde sitä kamalaa löyhkää mikä haisee vessassa siteen vaihdon jälkeen, ja monesti jopa vaatteiden läpi töissä, bussissa, kaupassa tms. Etova haju! [/quote] Ai, en mä ainakaan miltään haise. Ja tiesitkö että kaikki eivät voi käyttää kuukuppia/tamponeita?

[/quote] Ehkä sä et ite haista sitä kun oot tottunut omaan hajuus, mutta siteiden käyttäjät löyhkää kyllä vaatteiden läpi.

Vierailija
27/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vaippoja tarvi.. tamppoonit parhaita!<3

Vierailija
28/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset ovat parhaita. Siirryin niihin jo vuosia sitten, kun kyllästyin libressejen ja allwaysien muovimaiseen hiostavuuteen. Mulla oli vieläpä erittäin runsaat kuukautiset silloin, kun merkkiä vaihdoin eikä Vuokkosten mukavuudesta halunnut enää siirtyä pois.

Vierailija
29/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:16"]

Vuokkoset ovat parhaita. Siirryin niihin jo vuosia sitten, kun kyllästyin libressejen ja allwaysien muovimaiseen hiostavuuteen. Mulla oli vieläpä erittäin runsaat kuukautiset silloin, kun merkkiä vaihdoin eikä Vuokkosten mukavuudesta halunnut enää siirtyä pois.

[/quote]

Cotton eli puuvilla lienee se salaisuus, miksi ne eivät hiosta. 

Vierailija
30/30 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset. Xtra-siteet. Mä käytän yösidettä jos on runsaammat. Mulla tosi hyvä hajuaisti ja en oo tunnistanut toisten kuukautispäiviä. Miettikää mikä löyhkä ois jos hajusteet ja muka kuukautisvuodon haju yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi