Thaimaalainen epäluotettava työkaveri
Valehtelee, jättää töitä tekemättä katoilee ja mielistelee pomoja.
Onko kokemuksia?
Kommentit (53)
Otan osaa. Tämän epäkohdan nostamalla saat töissä rasistin leiman.
Nyt kun on kyse thaimaalaisesta naisesta, kukaan ei ole ilmiantamassa rasistisena.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Tämän epäkohdan nostamalla saat töissä rasistin leiman.
He eivät ole mustia.
Eiköhän suurella osalla ole kokemusta epäluotettavasti työkaverista. En ymmärrä miten thaimaalaisuus asiaan liittyy.
Se on sitä himoittua työkulttuuria. Tämä tuli tutuksi jo aikoinaan virolaisten kanssa metsäalalla.
Just, taas uusi aasialaisten haukkumaketju. Erittäin ahkeraa kansaa ovat thait, mutta aina löytyy poikkeuksiakin, yksi tuhannesta ehkäpä on tuo työkaverisi, jos kertomasi on edes totta. Mulla on ollu tusinoita suomalaisia kollegoita, jotka vain juoruilevat ikuisella kahvitauolla ja teetättävät työnsä muilla, nappaavat kunnian toisten tekemästä työstä.
Aasialaiset ovat toki keskimäärin työteliästä porukkaa, mutta kyllä itsekin tunnen heikäläisistä joitakuita, jotka osaavat laiskottelun jalon taidon. Inhimillisiä ihmisiä hekin vain ovat.
Koen henkilökohtaisesti että tiimityöskentely minkä tahansa ulkomaalaisen kanssa samassa duunarityöpaikassa on saatanan rasittavaa. Asiantuntijahommissa eri homma jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset ovat toki keskimäärin työteliästä porukkaa, mutta kyllä itsekin tunnen heikäläisistä joitakuita, jotka osaavat laiskottelun jalon taidon. Inhimillisiä ihmisiä hekin vain ovat.
Eivät ole, he ovat ahkeria!
Vierailija kirjoitti:
Persu?
Housussas sulla on persu!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurella osalla ole kokemusta epäluotettavasti työkaverista. En ymmärrä miten thaimaalaisuus asiaan liittyy.
On siinä se, että kun muutat toiseen maahan, sinun tulee olla erityisen hyvä ihminen. Näin olen itse toiminut ulkomailla, koska kunnioitus.
Moni aasialainen työskentelee oman perheensä ravintolassa täällä. Siellä ei kyllä laiskureita edes voi olla. Perheenpää pitää siitä satavarmasti huolen.
Joissain julkisen puolen hommissa sitten voi jokunen laiska aasialainenkin löytyä, sitä en kiistä enkä kumoa.
Mulla oli työkaverina valkonen mies, joka luisti duunista aina kun mahdollista, yritti sälyttää omia hommiaan muille ja oli ihan patalaiska. Esimiesten pershettä lipoi kieli ruskeana ja oli niin lipevä että pahaa teki. Ja pomona pikku narsisti joka uskoi kaiken ja piti tätä tyyppiä mahtavana..
Meillä ne hymyilevät kuin jakoavaimet ja nyökyttelevät "joo, joo". Tosiasiassa mitään ei ymmärretä, kulttuurisista syistä ei voida myöntää, ettei ymmärretä, joten hommat tehdään päin helvettiä ja riski-ilmot paukkuvat. Mutta koska ollaan sotella, vain sillä on väliä, että ollaan ystävällisiä ja hymyileviä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ne hymyilevät kuin jakoavaimet ja nyökyttelevät "joo, joo". Tosiasiassa mitään ei ymmärretä, kulttuurisista syistä ei voida myöntää, ettei ymmärretä, joten hommat tehdään päin helvettiä ja riski-ilmot paukkuvat. Mutta koska ollaan sotella, vain sillä on väliä, että ollaan ystävällisiä ja hymyileviä.
Sama kokemus täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli työkaverina valkonen mies, joka luisti duunista aina kun mahdollista, yritti sälyttää omia hommiaan muille ja oli ihan patalaiska. Esimiesten pershettä lipoi kieli ruskeana ja oli niin lipevä että pahaa teki. Ja pomona pikku narsisti joka uskoi kaiken ja piti tätä tyyppiä mahtavana..
Valkoinen? En ole koskaan nähnyt yhtään valkoista ihmistä. Rasistinimittelijä olet.
Niin