Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.

Vierailija
16.02.2022 |

”No en mä huomannu”

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tiskaa huonosti, pyykkää huonosti ja imuroi huonosti.

Täällä naiset ihmettelee miksi, vaikka syy on se, että miehet ei halua tehdä ikäviä töitä. Kun työn tekee surkeasti, nainen ottaa sen omaksi urakakseen.

Tai toinen selitys on, että teki mies niin tai näin, niin aina väärin päin.

Vierailija
182/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä itseäsi.Jos olet ängennyt sen pyykkikoriin , voit ottaa vastuun itse. Nuo herkät vaatteet pestään käsipesulla kylpyhuoneessa. 

Onhan se ikävä. 

Noin juuri. Ei tuollaisia villaneuleita laiteta koneeseen menevään pyykkiin vaan pestään käsin.

Ihan sun syy on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt taas niitä tyyppejä jotka luulee, et on tietyt ruuat jääkaapissa vasiten piilotettu, kun ei heti ole etualalla silmien tasolla. Puhdasta osaamattomuutta jos ei pesulappua osaa tai tajua lukea.

Vierailija
184/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutin mieheni kanssa yhteen, sain mummoltani kalliin merkin ihanat, pehmoiset vaaleanpunaiset käsipyyheet. 

Pesen normaalisti pyyhkeet 60 asteessa. Kyseiset pyyhkeet oli vaalean pyykin joukossa kun mies heitti sinne kasa kaupalla mustia vaatteita ja pisti koneen 90 asteeseen (en koskaan pese mitään noin kuumalla. Paitsi tyhjää konetta kun puhdistan sen)

Sieltä sitten tuli harmaat, kutistuneet, koppuraiset käsipyyhkeet. Pakko myöntää, että itkin. Miestä ei kiinnostanut tippakaan, oli just asenteella että "tarviiko tommosia olla mitä ei voi pestä?!" 

Edelleen harmittaa.

Koen että hän tuhosi ne tahallaan, koska en voi uskoa, että kukaan aikuinen on noin T Y H M Ä. Tietenkään ei suostunut ostamaan uusia.

Oppia ikä kaikki. Miehelle käsipyyhe = kahden euron rätti tokmannilta. 

Pyyhe on pyyhe ja funktio ei muutu vaikka merkki muuttuisikin Marimekosta fruit loopsiin. Ainoa mikä muuttuu on se että loppuu se naisten kilpailu kenellä on kalliimmat pyyhkeet

Vierailija
185/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee virheen josta koituu muille vahinkoa niin toki se virhe korvataan.

Vierailija
186/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joita olen deittaillut ovat kyllä kaikki osanneet pestä pyykkiä oikein. Vaaleat ja tummat erikseen, villa ja silkki ym vain matalalla lämpötilalla.

Heillä oli itselläänkin vähän arvokkaampia vaatteita ja olivat tarkkoja näistä.

Vierailija
187/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaiskohan ukkoa, jos tankkaan sen jenkkiin vaik dieseliä?

Oliko niis "bensahanois" joku väriero... Ääh ei jaksa lukee. Kaikki sopii kuitenkin siihen bensatankin reikään, joten varmaan kaikki käy. Ja jos ei käy, niin ois ite tankannut romunsa.

Vierailija
188/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niis "bensahanois" joku väriero... Ääh ei jaksa lukee. Kaikki sopii kuitenkin siihen bensatankin reikään, joten varmaan kaikki käy. Ja jos ei käy, niin ois ite tankannut romunsa.

Mä vaihdoin autoomme renkaat omatoimisesti ja tunkkasin bensatankin lommoille. Miestä ei naurattanut.. Ois vaihtanut itse sitten ne renkaat, jos on muka noin tarkkaa, ettei työn laatu kelpaa.

Vierailija
189/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaate ja auto on täysin eri asiat vaikka köyhät ne vaatteilla koreilee

Vierailija
190/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee virheen josta koituu muille vahinkoa niin toki se virhe korvataan.

Nii... Vahinko on vahinko... Tää nyt on vaa oma tapaus... Sairastuin vakavasti ja oli iso leikkaus... Piti opetella kävelemäänkin uudestaan... Vaimo hoiti minut "kuntoon" kun pääsin sairaalasta... Eikä varmaan ollu helppoa. Ei valittanut kertaakaan mistään vaikka aihetta olisi ollut... Aion maksaa hyvän hyvällä... Jos vaimo sairastuu niin aion tehdä saman hänelle... Enkä todellakaan ala ruikuttaa jostain "villapaidasta" tai jostain muusta jonnin joutavasta jos vaimo sattuisi hajottamaan vahingossa.. Ennen sairastumista oltiin yhdessä 7 vuotta jonka aikana riideltiin 3 kertaa.. Ja sovittiin riidat saman päivän aikana... Välillä vaimolla hajosi puhelin vahingossa ja minulla astioita yms. Mutta eipä tehty siitä isoa showta ja laitettu että "Sinä korvaat tämän" Vahinko on vahinko... Ei sen elämän tartte olla niin vaikeaa... Hyvää kevättä vaan kaikille!

Vierailija
191/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran tehnyt tällä tapaa ihan tahallani. Eipä ole enää tarvinnut pestä pyykkiä itse

Vierailija
192/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin autoomme renkaat omatoimisesti ja tunkkasin bensatankin lommoille. Miestä ei naurattanut.. Ois vaihtanut itse sitten ne renkaat, jos on muka noin tarkkaa, ettei työn laatu kelpaa.

Vahinko mikä vahinko.... Turha siitä nyt raivota on... Tottakai se varmaa harmitti mutta mitä se raivoaminen olis auttanu? Tankki oli jo lommolla... Normaali asiasta maininta riittää kyllä... Jos ukko ei raivoaisi eikä haukkuisi tuosta vaa ottaisi "rauhallisemman" linjan niin tuskin sinäkään kutistuneesta villapaidasta ukkoasi haukkuisit... Joskus parhaimman tuloksen saa ottamalla lunkisti... Jos tahallaan heittää puhelimen seinään tms. ni asia erikseen mutta vahinko mikä vahinko...

Vierailija
193/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies vapauttaa itsensä pyykinpesusta loppuiäksi.

Itse jouduin vastaavaan tilanteeseen tahattomasti "värjäämällä" jonkin eukon rievun,

Vierailija
194/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies pisti housunsa pesuun ja unohti kännykän taskuun. Siinä se sitten ihmetteli melkein itku kurkussa, että menikö se nyt pilalle. Minä nauroin ääneen ja mies suuttui. Tosikko.

Vierailija
195/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin vastaavaan tilanteeseen tahattomasti "värjäämällä" jonkin eukon rievun,

Sinun seurassa minulta loppuisi joku muu taito ihan kokonaan.

Vierailija
196/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse sinun kanssasi olla. Löytyy niitä oikeitakin naisia, eikä pelkästään takakireitä nipottajia.

Vierailija
197/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse sinun kanssasi olla. Löytyy niitä oikeitakin naisia, eikä pelkästään takakireitä nipottajia.

Oho, nytkö nainen onkin nipottaja, jos käyttää samaa keinoa mitä sinä? Sehän tekee sinustakin takakireän nipottajan.

Vierailija
198/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villaneuleita ei varmaan suositella pestävän 60 asteessa oli sitten 200 € tai vähemmän tai enemmän. Harmi, ymmärrän ketutuksen ja tuon takia pesen meillä pyykit. Tosin en menisi laittamaan pyykkikoriin tuollaista vaatetta.

Vierailija
199/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi laittaa muun pyykin joukkoon koriin.

Vierailija
200/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille merkitsee eniten raha, raha ja raha.

Jos se miehille merkitse mitään, niin voi ostaa tilalle samanlaisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi