Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty luottamaan naisiin

Vierailija
30.06.2015 |

Usein sitä miehiä haukutaan, mutta ainakin mun elämässä naiset on ollu aikamoisia käärmeitä. Jos kätilö unohdetaan, neljät ensimmäiset naisen kädet jotka on mua ikinä kannatelleet, on kaikki ollu narsisteja, miesvihaajia tai muuten sairaita manipuloijia. Useammassa polvessa on meidän suvun naiset väittäneet saavansa sydänkohtauksen, kun lapset ei tee mitä he haluavat. Lapset ovat sitten luulleet, että äiti kuolee kohta pois jos ei sille ole mieliksi koko ajan. 

Kun sitten jotenkin arasti uskallat teini-iässä ottaa naisiin kontaktia pyytämällä treffeille, nämä naiset kertovat asiasta kaikille ja joudut julkiseksi naurun aiheeksi. Ja aikuisenakin vielä kun nainen huomaa että olet epävarma ja hän voi leikkiä kustannuksellasi, hän kyllä tekee sen ihan sinisin silmin. Siskonikin, vaikka sukulaisnaisistani täyspäisin, sättii ja arvostelee miestään koko ajan mitättömistä asioista. Hänen miehensä on juuri sellaista liian kilttiä tyyppiä joka ei osaa sanoa takaisin tai ottaa paikkaansa.

Tiedän että varmasti on reilujakin naisia. Luultavasti ex-tyttöystävänikin oli sellainen, oikeastaan ihan parhaasta päästä. En vain osaa luottaa, tuntuu ahdistavalta olla naista lähellä muutakin kuin seksin merkeissä. Heti kun sitoutuu, tuntuu kuin heitettäisiin häkkiin. Elämäni paras päivä oli kun muutin pois äitini luota. Sitoutuminen naiseen tuntuu siltä, kuin palaisin takaisin siihen onnettomaan putkeen, jossa elät vain täyttääksesi toisten tarpeita.

Ei enää. Tai ehkä joskus, kun . Mutta nyt... haluan vapauden ja sitä mitä en ole koskaan kunnolla saanut: naisten hyväksyntää. Se kun tuntematon kaunis nainen lähtee mukaani baarista, ihailee vartaloani, kiihottuu sanoistani, haluaa juuri minut. Olen ehkä paras 10000 edellisestä, jotka osoittivat hänelle kiinnostusta, ehkä hänellä on ollut vain pari yhdenillanjuttua ennen minua, mutta hän haluaakin juuri minut... se antaa merkityksen elämälleni eikä parisuhde. Voi kuulostaa surulliselta, mutta se on parasta mitä tiedän. Ei kukaan kaipaa dvd-soitinta, jos on nähnyt vain vhs-nauhurin.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin myötätuntoa ap:tä kohtaan kolmen ensimmäisen kappaleen ajan. Viimeinen kappale meni niin rajusti oksettavuuden puolelle, ettei voi mitään. Oikeasti - että elämällesi antaisi merkityksen joku tuntematon baarinainen, joka kyselemättä ihailee ja palvoo sinua, hyväksyy sinut, tuntemattoman baarimiehen, ja vieläpä ei ole tehnyt sitä koskaan tai vain pari kertaa aiemmin!!! Ja tämä siis on sinusta parempaa kuin parisuhde. Olet oikeassa, se on todella surullista :(

Vierailija
42/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:37"]

"Se kun tuntematon kaunis nainen lähtee mukaani baarista... ehkä hänellä on ollut vain pari yhdenillanjuttua ennen minua"

Okei, tuossa ne kohdat, jotka tökkivät. Hyvä, jos ihminen on niin hyvä ihmistuntija, että uskaltaa lähteä tuntemattoman matkaan, mutta jos ei uskalla, siinä ei ole mitään vikaa. Voihan sattua niin, että kokematon ihminen uskaltautuu yhdenillanjuttuihin, mutta jos ei, ei siinäkään ole mitään vikaa, niinkuin ei siinäkään, että ihmisellä (naisellakin) on paljon kokemuksia. Minulta näitä asioita on vaadittu törkeästi ja syytellen (ei ok, kaltoinkohtelua), mutta fantasioina tai vapaaehtoiselta pohjalta ne tietysti ovat aivan ok. Seksi ilman rakkauttakin on ok. -41

[/quote]

Niin ja koko lausehan kuuluu: "Olen ehkä paras 10000 edellisestä, jotka osoittivat hänelle kiinnostusta, ehkä hänellä on ollut vain pari yhdenillanjuttua ennen minua, mutta hän haluaakin juuri minut... se antaa merkityksen elämälleni eikä parisuhde. " (jos tuli isolla fontilla niin sori, en osaa muokatakaan)

Tuossa on nyt kyllä luettu kuin piru Raamattua. Tietysti tarkoitin sitä, että naiset ovat usein nirsoja sen suhteen kenen kanssa lähtevät baarista. Ihan tilastojenkin valossa kaunis nainen hyväksyy ehkä jonkun promillen häntä sänkyyn kosivista miehistä. Useimmilla naisilla ei ole kuin muutama hassu yhden illan juttu, etenkään täysin tuntemattomien miesten kanssa. Vaikka asiaa miten kääntelee, niin kyllä se on tietynlainen hyväksyvä nyökkäys naissukupuolen suunnalta, jos saa kauniita naisia sänkyyn säännöllisesti.

En jotenkin usko että tuo "kaksinaismoralismi" oli useimpien naisten mielessä, niin selvästi sen tuossa kuitenkin ilmaisen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo korjaantuu ajan kanssa tai sitten päädyt terapiaan. Kurja mäihä ollut sulla elämässä. Voikohan olla, että alitajuisesti haet naisista tutunlaista seuraa ja siten päädyt aina lieron kanssa tekemisiin?

Mulla on ollut samanlainen ongelma mutta toisinpäin. Minun lapsuudessani kaikki miehet oli tunnekylmiä, pelottavia, väkivaltaisia valehtelevia mulkeroita. Pitkään pelkäsin miehiä, kunnes uskalsin päästää irti ajatuksesta, ettei kaikki miehet voi olla sellaisia. Kyllähän mä tiesin sen jo aiemmin, mutta jos elämässä ei ole ollut yhtään hyvää kunnon miestä, sitä on vaikea uskoa. Jokatapauksessa mulla oli onnea, että 20-vuotiaana heti eka poikaystäväni oli kunnollinen. Ei mennyt aikuiselämäkin pilalle muutaman kusipään takia.

Toivon, että sinäkin löytäisit kunnollisen naisen, koska meitäkin on. Myönnän itsekin, että on monia kieroja valehtelevia naisia (näitäkin on elämän aikana tullut vastaan), mutta niin on niitä miehiäkin. Se ei ole sukupuolesta kiinni. Ihan vaan hyvänä vinkkinä kaikille, että yleensä kovaääniset ja alituiseen hymyilevät ihmiset paljastuvat kieroiksi. Ei ne kaikki ole, mutta useimmat.

Vierailija
44/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut että asia on juuri päinvastoin. Terapia kai auttaa.

Vierailija
45/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulee luettua kuin piru raamattua, eikä se vaadi ponnistelujakaan. Tietyt yksityiskohdat vain pomppivat silmille, jos ne näkee tai kuulee tarpeeksi usein, ajattelee, että taas tätä. Tottakai se varmasti tuntuu miesyksilöstä mahtavalta tulla ikään kuin valituksi ja sitten jälkeenpäin huomata, että on vieläpä kelvannut nirsolle. Siis ihan omana, sisäisenä elämyksenä. Eri asia, kuin nämä baarien miehet, jotka kyselevät tytöiltä "oletko neitsyt?" (Ajatuksella, että pitäisi olla, että olisi kiva päästä korkkaamaan ja naisen pitäisi toteuttaa tämä miehen fantasia.) Kun ilmaiset asian noin, se kuulostaa paljon ymmärrettävämmältä ja paremmalta. -41

Vierailija
46/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:00"]

Kehtaatkin syyttää elämäsi äitihahmoja tuolla tavalla! Mitä he nyt muka ovat tehneet? En millään usko että ovat kaikki noin pahoja mitä väität. Ansaitsetkin onnettoman elämän.

[/quote]

Ota ne lääkkeet

Vierailija
47/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut koskaan yhteyttä narsistien uhrien tukeen? Ikävää mitä olet joutunut kokemaan.

Vierailija
48/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka ovat lähiympäristössään joutuneet kaltoinkohdelluiksi naisten taholta ja naisia, jotka ovat joutuneet kaltoinkohdelluiksi miesten taholta. Olen alkanut oivaltaa, että tämmöisissä ympäristöissä kasvaneilla on aika samanlaiset ongelmat. Voimakas epäluottamus vastakkaiseen sukupuoleen, voimakas ihailun tarve heiltä ja iso pelko, jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja hiemankin lyttää tai ei arvosta. Minusta vaikuttaa siltä, että pelko voi olla sen verran voimakas, ettei sitten ole valmis näkemään vastakkaisen sukupuolen edustajia erilaisina yksilöinä. Jos näkisi heidät yksilöinä, niin sitten se ei olisi niin iso uhka itselle, jos joku ei pidä. (silloin ei olisi kyse pitävätkö miehet/naiset minusta, vaan ainoastaan se kyseinen tyyppi.) Eikä myöskään olisi niin iso osoitus täydellisestä hyväksynnästä, jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja pitäisi ( sillä se ei tarkoittaisi, että kaikki kyseisen sukupuolen edustajat silloin pitävät, vaan kyse olisi vain siitä yksittäisestä ihmisestä).

Vierailija
49/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiskuntaan pettyy ja rankasti (teen sitä itsekin aika ajoin), mutta onneksi joukossa on läjäpäin ihan mukavia ja jopa loistavia ihmisiä. Yleensä suuremman huomion vain saavat ne moukat. 

Pitää vain päästä sinuiksi menneen kanssa, että voi avoimin mielin kohdata tulevan. :) 

Vierailija
50/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kerrotaan miten pidetään naisia täytenä paskana, ja sitten kun joku ei komppaakkaan floodataan jotain lapsellista miesviha juttua loputtomasti.

Vierailija
51/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan ap, että täällä palstailee monia kohtalontovereitasi. Ihmisiä, joiden on hankala luottaa vastakkaiseen sukupuoleen. Ihmisiä, jotka uskovat syvällisesti miesten epäluotettavuuteen ja itsekkyyteen. Joille toisenlaiset mukavat miehet ovat harvinainen poikkeus, eikä miesten voi yleensä luottaa olevan sellaisia. Jotka varovat päästää miestä tapaa itseään vahvemmaksi. Sinulla voi olla näiden av-mammojen kanssa paljon yhteistä. Ehkä voit jopa ymmärtää heitä omien kokemustesi kautta. Ja he sinua.

Vierailija
52/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mitään miesvihaa jos sinua yksittäistä miestä ei ihailla. Et ole kolme miljardia muuta miestä.

Olet itsekin aika narsistinen, kun kuvittelet edustavasi puolta ihmiskuntaa.

Vierailija
53/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi ap. Uskon että kaltaisiasi miehiä on runsaasti. Miehiä vihaavia ja halveksivia naisia on ilmeisesti aika paljon :(
En tiedä mistä perimmiltään on kysymys. Mikä on syy ja mikä seuraus?
Mutta usko pois, myös tervejärkisiä naisia on olemassa. Kuten myös miehiäkin.

Vierailija
54/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:04"]

Tunsin myötätuntoa ap:tä kohtaan kolmen ensimmäisen kappaleen ajan. Viimeinen kappale meni niin rajusti oksettavuuden puolelle, ettei voi mitään. Oikeasti - että elämällesi antaisi merkityksen joku tuntematon baarinainen, joka kyselemättä ihailee ja palvoo sinua, hyväksyy sinut, tuntemattoman baarimiehen, ja vieläpä ei ole tehnyt sitä koskaan tai vain pari kertaa aiemmin!!! Ja tämä siis on sinusta parempaa kuin parisuhde. Olet oikeassa, se on todella surullista :(

[/quote]

Niin no, mä olen ollut seksiriippuvainen murrosiän alusta lähtien. Ainakin psykiatrini mukaan sille löytyy kyllä hyvät syyt lapsuudesta, miksi tuohon sairastuin. Itse en pidä sitä kovinkaan oksettavana, vaan luontaisena pakokeinona, jonka olen itselleni luonut. Ikävää että moni ei pysty katsomaan oman laatikkonsa ulkopuolelta vaan suoltaa tuollaista skeidaa mitä sinä tai peukuttaa sitä. Meinaatko että mulle on ollut helppoa hyvästellä tyttöystäviä joihin olen ollut hyvinkin kiintynyt, koska parisuhteessa olo ahdistaa mua?

AP

Vierailija
55/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:08"]

Ehkä tuo korjaantuu ajan kanssa tai sitten päädyt terapiaan. Kurja mäihä ollut sulla elämässä. Voikohan olla, että alitajuisesti haet naisista tutunlaista seuraa ja siten päädyt aina lieron kanssa tekemisiin?

Mulla on ollut samanlainen ongelma mutta toisinpäin. Minun lapsuudessani kaikki miehet oli tunnekylmiä, pelottavia, väkivaltaisia valehtelevia mulkeroita. Pitkään pelkäsin miehiä, kunnes uskalsin päästää irti ajatuksesta, ettei kaikki miehet voi olla sellaisia. Kyllähän mä tiesin sen jo aiemmin, mutta jos elämässä ei ole ollut yhtään hyvää kunnon miestä, sitä on vaikea uskoa. Jokatapauksessa mulla oli onnea, että 20-vuotiaana heti eka poikaystäväni oli kunnollinen. Ei mennyt aikuiselämäkin pilalle muutaman kusipään takia.

Toivon, että sinäkin löytäisit kunnollisen naisen, koska meitäkin on. Myönnän itsekin, että on monia kieroja valehtelevia naisia (näitäkin on elämän aikana tullut vastaan), mutta niin on niitä miehiäkin. Se ei ole sukupuolesta kiinni. Ihan vaan hyvänä vinkkinä kaikille, että yleensä kovaääniset ja alituiseen hymyilevät ihmiset paljastuvat kieroiksi. Ei ne kaikki ole, mutta useimmat.

[/quote]

On mulla ollut kunnollisia naisia, mutta kun ei osaa niihinkään luottaa. Tai osaa mutta alitajuisella tasolla pitää niitä petollisina ja alkaa ahdistua läheisyydestä, tai jotain. Ihan puhtaan tietoissella tasolla olen kyllä pitänyt noita exiäni mitä mainoimpina tyyppeinä, mutta ei se ole näköjään riittänyt.

AP

Vierailija
56/62 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"]

On miehiä, jotka ovat lähiympäristössään joutuneet kaltoinkohdelluiksi naisten taholta ja naisia, jotka ovat joutuneet kaltoinkohdelluiksi miesten taholta. Olen alkanut oivaltaa, että tämmöisissä ympäristöissä kasvaneilla on aika samanlaiset ongelmat. Voimakas epäluottamus vastakkaiseen sukupuoleen, voimakas ihailun tarve heiltä ja iso pelko, jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja hiemankin lyttää tai ei arvosta. Minusta vaikuttaa siltä, että pelko voi olla sen verran voimakas, ettei sitten ole valmis näkemään vastakkaisen sukupuolen edustajia erilaisina yksilöinä. Jos näkisi heidät yksilöinä, niin sitten se ei olisi niin iso uhka itselle, jos joku ei pidä. (silloin ei olisi kyse pitävätkö miehet/naiset minusta, vaan ainoastaan se kyseinen tyyppi.) Eikä myöskään olisi niin iso osoitus täydellisestä hyväksynnästä, jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja pitäisi ( sillä se ei tarkoittaisi, että kaikki kyseisen sukupuolen edustajat silloin pitävät, vaan kyse olisi vain siitä yksittäisestä ihmisestä).

[/quote]

Kiitos tästä viestistä, osui kyllä napakymppiin. Pikku hiljaa terapian kautta olen tuon kaltaista alkanut oivaltaa, mutta tuossa oli kyllä minulle paljon uuttakin ajattelun arvoista.

AP

Vierailija
57/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:25"]

Kieltämättä tulee luettua kuin piru raamattua, eikä se vaadi ponnistelujakaan. Tietyt yksityiskohdat vain pomppivat silmille, jos ne näkee tai kuulee tarpeeksi usein, ajattelee, että taas tätä. Tottakai se varmasti tuntuu miesyksilöstä mahtavalta tulla ikään kuin valituksi ja sitten jälkeenpäin huomata, että on vieläpä kelvannut nirsolle. Siis ihan omana, sisäisenä elämyksenä. Eri asia, kuin nämä baarien miehet, jotka kyselevät tytöiltä "oletko neitsyt?" (Ajatuksella, että pitäisi olla, että olisi kiva päästä korkkaamaan ja naisen pitäisi toteuttaa tämä miehen fantasia.) Kun ilmaiset asian noin, se kuulostaa paljon ymmärrettävämmältä ja paremmalta. -41

[/quote]

On mennyt kyllä selvästi ihan liian pitkälle tämä lassukkavouhotus.

Vierailija
58/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ei mulla ainakaan tullut ap:n kirjoituksista alunperinkään sellaista kuvaa, että hän vaatisi naiselta kokemattomuutta. Johtuuko se vain siitä että olen mies? Hassua, kun munhan se pitäis paremmin ymmärtää mitä toinen mies ajattelee, mutta naiset on ne jotka on näkevinään tuollaisia "piiloviestejä" miehen tekstissä?

-mies

Vierailija
59/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:04"]

En ymmärrä. Ei mulla ainakaan tullut ap:n kirjoituksista alunperinkään sellaista kuvaa, että hän vaatisi naiselta kokemattomuutta. Johtuuko se vain siitä että olen mies? Hassua, kun munhan se pitäis paremmin ymmärtää mitä toinen mies ajattelee, mutta naiset on ne jotka on näkevinään tuollaisia "piiloviestejä" miehen tekstissä?

-mies

[/quote]

Ihan perusmenoa. Huomaat jos joskus alat seurustella, että naiset tietävät miehiä paremmin, mitä vaikka joku miehen kaveri tarkoitti kun sanoi jotain. Vastaan inttäminen naiselle on kuin sanoisi auringon kiertävän maata.

Vierailija
60/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä fakta: mitä äiti edellä sitä tytär perässä. Monesti nää asiat kulkee "verenperintönä" ja sitten on koko suku täynnä sekopäitä. Ymmärrän kyllä hyvin että voi olla vaikeaa kasvaa tuollaisessa suvussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi